بازدید 6590

رقابت های انتخاباتی جای خود را به رفاقت بدهد

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خواستار پایان دادن به حواشی رقابت های انتخاباتی و کمک به رئیس جمهور منتخب برای حل مشکلات اقتصادی مردم شد.
کد خبر: ۶۹۶۹۷۱
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۷ 23 May 2017
مصطفی کواکبیان در نشست علنی امروز (سه شنبه 2 خرداد) مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حماسه بسیار شکوهمند 29 اردیبهشت که به تعبیر مقام معظم رهبری جشن ملی ایران اسلامی بود،به همه حماسه آفرینان و ملت ایران تبریک عرض می گویم و از مجلس و شورای نگهبان می خواهم حداقل حرف و حدیث هایی که درخصوص تعریف رجال سیاسی، مذهبی و مدیر و مدبر بودن کاندیداها مطرح است، را پایان داده و تا 4 سال آینده که فرصت تا انتخابات بعدی باقی است، مصادیق این اصول را مشخص کنند تا 1636 نفر برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام نکنند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی افزود: نکته دیگر اینکه برخی بداخلاقی ها در انتخابات بروز داده شد که امیدواریم همه اینها جای خود را به رفاقت بدهد و رقابت ها تمام شده باشد و امید است که همه به رئیس جمهور منتخب برای حل مشکلات اقتصادی مردم و وعده هایی که به آنها داده شده، کمک کنند.

وی خاطرنشان کرد:هرچند که برخی از دوستان از صداوسیما تشکر کردند؛اما صداوسیما در روزهای پایانی منتهی به برگزاری انتخابات در حال کنار گذاشتن بی طرفی بود که با نتایج حاصل شده در انتخابات آنها متوجه شدند که نباید از دایره انصاف خارج شوند و باید از آسیب هایی که در انتخابات داشتیم برای انتخابات های آینده عبرت بگیریم.

کواکبیان با اشاره به سفر رئیس جمهور آمریکا به عربستان تصریح کرد: پیام ما به مرتجعان منطقه و آل سعود این است که توجه کنند، ترامپ در حال دوشیدن آل سعود است و بهانه او نیز ایران هراسی است که امیدواریم آل سعود به خود آمده و متوجه این مسائل باشند و رویه خود را کنار بگذارند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل