بازدید 11130
گزارش بازی رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا2017؛

پرسپولیس ایران0-0لخویا قطر/ طارمی پنالتی صعود را در سکوتِ آزادی پرپر کرد

پرسپولیس در بازی‌ رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان در ورزشگاه بدون تماشاگر آزادی (به حکم کنفدراسیون فوتبال آسیا) به مصاف لخویای قطر رفت که این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید. مهدی طارمی دقیقه 80 می‌توانست با پنالتی مشکوکی که مدافع حریف داد، تیمش را برنده کندY اما ضربه‌اش را دروازه‌بان لخویا گرفت. او در بازی با الریان قطر هم پنالتی سرنوشت سازی را با چیپ ناقص از دست داده بود.
کد خبر: ۶۹۷۰۳۳
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۵ 23 May 2017
تیم های پرسپولیس تهران و لخویا قطر در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، از ساعت 19:30 در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف یکدیگر رفتند و قرمزهای بدون تماشاگر به رغم ده ها فرصت عالی برای گلزنی، نتوانستند قفل دروازه این حریف عربی را باز کنند.

به گزارش «تابناک ورزشی»، پرسپولیس در بازی ‌رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان در ورزشگاه بدون تماشاگر آزادی(به حکم کنفدراسیون فوتبال آسیا) به مصاف لخویای قطر رفت که این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید. مهدی طارمی دقیقه 80 می‌توانست با پنالتی مشکوکی که مدافع حریف داد، تیمش را برنده کند؛ اما ضربه‌اش را دروازه‌بان لخویا گرفت. او در بازی با الریان قطر هم پنالتی سرنوشت سازی را با چیپ ناقص از دست داده بود.


ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سید‌جلال حسینی، صادق محرمی، محمد انصاری، حسین ماهینی، محسن ربیع‌خواه، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده، سروش رفیعی، وحید امیری، مهدی طارمی

لخویا: قاسم برهان، محمد موسی، احمد یاسر، چیکو فلورس، خالد مفتاح، اسماعیل محمد، لوئیز جونیور، نام تائه هی، کریم بودیاف، علی حسن عفیف، یوسف مساکنی


پرسپولیسی ها بازی را بهتر آغاز کردند و دقیقه 3 سانتر وحید امیری از جناح چپ، پشت محوطه جریمه لخویا به فرشاد احمدزاده رسید که شوت این بازیکن از بالای دروازه بیرون رفت. 

دقیقه 5 حسین ماهینی از جناح چپ توپ را ارسال کرد که روی سر مهدی طارمی قرار گرفت. ضربه سر این بازیکن به شکل خطرناکی از کنار دروازه قاسم برهان عبور کرد تا در همان دقایق ابتدایی سرخپوشان دو موقعیت را از دست دهند. در ادامه بازیکنان لخویا توپ و میدان را در اختیار گرفتند و روی دروازه پرسپولیس فشار آوردند. 

دقیقه 14 پاس رو به بیرون نام تائه هی به لوئیز جونیور رسید که شوت محکم این بازیکن به تیرک عمودی دروازه پرسپولیس اثابت کرد. در  ادامه بازی برای دقایقی به تعادل کشیده شد و دو تیم بیشتر در میانه میدان درگیر بودند. 

دقیقه 27 ضربه ایستگاهی لخویا را نام تائه هی ارسال کرد که بیرانوند توپ را در دهانه دروازه پرسپولیس توپ را دفع کرد. 

دقیقه 33 ضربه ایستگاهی پرسپولیس از فاصله ای دور نسبت به دروازه را مسلمان راهی دروازه لخویا کرد که توپ ارسالی این بازیکن از همه عبور کرد و به بیرون رفت. 

دقیقه 37 نام تائه هی در محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شد که شوت بد این بازیکن کره ای با اختلاف زیادی از بالای دروازه بیرانوند بیرون رفت. در نهایت نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل پایان یافت.

پرسپولیس ایران0-0لخویا قطر/ طارمی پنالتی صعود را درسکوتِ آزادی پرپر کرد

پرسپولیس نیمه دوم را هم بهتر آغاز کرد و در همان ابتدا، توپ ارسالی صادق محرمی در دهانه دروازه لخویا به طارمی رسید که این بازیکن نتوانست به توپ ضربه بزند. 

دقیقه 48 توپ ارسالی حسین ماهینی را قاسم برهان بد دفع کرد تا توپ در موقعیت دروازه خالی به محسن مسلمان برسد اما شوت این بازیکن به شکل خطرناکی از کنار دروازه خالی بیرون رفت. 

دقیقه 53 توپ ارسالی نام تائه هی از جناح چپ به صورت اتفاقی در آستانه ورود به دروازه پرسپولیس بود که علیرضا بیرانوند با یک واکنش خوب توپ را دفع کرد و به کرنر فرستاد. در ادامه تیم لخویا بازی را در دست گرفت و پرسپولیسی ها به لاک دفاعی فرو رفتند تا دروازه بیرانوند مقداری تهدید شود. 

دقیقه 60 موسی در دهانه دروازه پرسپولیس صاحب توپ شد اما علیرضا بیرانوند از دروازه بیرون آمد و به خوبی توپ را در آغوش گرفت. پرسپولیسی در ادامه به خوبی توپ و میدان را در اختیار گرفت و فشار زیادی روی دروازه لخویا ایجاد کرد. 

دقیقه 80 حملات پرسپولیس جواب داد و داور خطای روی طارمی در محوطه جریمه را پنالتی اعلام کرد اما قاسم برهان با یک شیرجه خوب توانست پنالتی طارمی را دفع کند. 

دقیقه 85 پاس خوب طارمی در دهانه دروازه لخویا به امیری رسید که شوت این بازیکن را برهان دفع کرد.

پرسپولیس ایران0-0لخویا قطر/ طارمی پنالتی صعود را درسکوتِ آزادی پرپر کرد
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۹
تعارف رو كنار بذاريد ؛ بازيكني كه ادعاي حرفه اي داره اما بازيش بگير و نگير داره بدرد نميخوره ، حال هر كي ميخواد باشه
اخه بار چندمه این بشر پنالتی خراب میکنه!!! تو که نمی توانی پنالتی بزنی اخه چرا میری پشت توپ...
پرسپولیس ضعیفه در حد آسیا نیست اینبار حذف میشود
پاسخ ها
محسن
| Iran, Islamic Republic of |
۰۶:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۳
حالا نه اينكه 6،7 تا قهرماني داره...... هر بار رفته حذف شده ديگه.. جوك ميگيا!!!!!!!!
کاوه ، یادش بده
اصابت درسته هر چند غلط تایپی نه املایی
متاسفم
برای هر بازیکنی پیش میاد. باید در بازی بعد جبران کنند. این تیم الان روحیه میخواد نه انتقاد.
عملکرد طارمی برخلاف ادعاش داد میزنه آقای گلی برام مهمتراز بردتیممه!!...یه عال باید بهش تفهیم کنه آقا ی گلی درسایه برد تیمه...تیم بازنده حذفه..
آقاي برانكو. عليرضا منصوريان چي گفت؟
به امید حضور خانمها در ورزشگاه ها
صعود پرسپولیس رو فدای آقای گلی طارمی کردند . ماتیوس در فینال جام 90 پنالتی رو نزد چون آمادگی نداشت در صورتی که با زدن گل پنالتی همراه اسکیلاچی آقای گل می شد . بازیکنان و تیم ها و مربیان بزرگ اینطوری عمل می کنند ....
برهانی پرسپولیس ظهور کرد برانکو ضعیف در برابر بازیکنهای لش
درود بر ایویچ که فرق بازیکن را با فوتبالیست تعریف کرد کریمی و استاد اسدی
وقتي خودخواهي يك تماشاچي سبب محروم شدن صد هزار نفر ميشه، بايد هم خود خواهي يك بازيكن سبب ناكامي يك تيم شود. آخه اين بازيكن چندبار بايد پنالتي خراب كنه تا مربي بفهمه كه بازيكنش اينكاره نيست.
پنالتی که مفت به دست بیاد بایدم خراب بشه. اونا در بازی سرتر بودن
هر سه تیم ایرانی دراین مرحله حذف میشن
خدايي كسي ديگه نيست برا پرسپوليس پنالتي بزنه
آخه وقتی شم گلزنی نداری چرا میری پشت توپ.اونم تو اون لحظه پایانی.بخدا من به همه دوستام گفتم اصلا موقعی که طارمی میره جلو حتی اگه خودش باشه و دروازه خالی استرس ندارم چون میدونم اوته.حالا یا توپ جفت جور نشد یا زمین کج بود و یا......
اگه درست یادم باشه دفعه قبل برانکو گفته بود تا من در بیروزی باشم دیگه ایشون بنالتی نمی زنه بس جی شد؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۳
حرف مفته ديگه... ماليات كه نداره.. ميزنه
من نمی دونم این چه اصراریه که حتما باید طارمی پنالتی رو بزنه وقتی ایشون از اعتماد به نفس کافی برخوردار نیست وقتی افرادی مثل سید جلال حسینی و یا دیگران در تیم هستند این جه کاریه که ریسک کنیم ؟!
مگه این بنده خدا سرمربی قبلا نگفته بود که طارمی دیگر پنالتی نخواهد زد چرا در کار ایشون دخالت بیجا میکنند ؟
و حرف آخر اینکه باید این بازیکنان شوت زدن یادبگیرند ما نه تنها در تیم پرسپولیس بلکه در هیجچ کدام از تیم هایمان شوت زن خوب نداریم جلوی دروازه حریف به چه کنم چه کنم می افتند !!!!!!!!!!!!!!!!
من نمی دونم این چه اصراریه که حتما باید طارمی پنالتی رو بزنه وقتی ایشون از اعتماد به نفس کافی برخوردار نیست وقتی افرادی مثل سید جلال حسینی و یا دیگران در تیم هستند این جه کاریه که ریسک کنیم ؟!
مگه این بنده خدا سرمربی قبلا نگفته بود که طارمی دیگر پنالتی نخواهد زد چرا در کار ایشون دخالت بیجا میکنند ؟
و حرف آخر اینکه باید این بازیکنان شوت زدن یادبگیرند ما نه تنها در تیم پرسپولیس بلکه در هیجچ کدام از تیم هایمان شوت زن خوب نداریم جلوی دروازه حریف به چه کنم چه کنم می افتند !!!!!!!!!!!!!!!!
این مصیبت برمیگرده به ضعف شخصیت آقای برانکو ایوانکوویچ
كامنت گذاران ما فهم فوتبالي شان از همه مربيان ما بيشتر است. خاك عالم بر سر اين فوتبال. طارمي هم شد فوتباليست؟.
ای بابا برانکو فکر کرده والیباله که وقتی کسی نتونست ابشار بزنه دوباره بهش پاس میدن که روحیه بگیره. این همه از اموال مردم هزینه کردیم که پنالتی بیرون بزنیم خوب منم بلدیم پنالتی بیرون بزنم
تیتر خبر رو اصلاح کنید؛
لیگ قهرمانان باشگاههای آسیاست نه اروپا
ما که میلیاردی از پولی که میتونه صنعت تکون میدیم به اینا که اخرشم اینجور میکنن حیف پول
آقای برانکو دفعه آخرت باشه که پنالتی را میگی طارمی بزنه.
فقط برانکوووووو
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل