بازدید 2969

پیام تبریک نخست وزیر مجارستان به روحانی

کد خبر: ۶۹۷۰۸۶
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۷ 24 May 2017
«ویکتور اوربان» نخست وزیر مجارستان در پیامی انتخاب دوباره دکتر حسن روحانی به ریاست جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت و بر تقویت همکاری های دو کشور تاکید کرد.

به گزارش ایرنا، در پیام نخست وزیر مجارستان خطاب به دکتر روحانی آمده است: انتخاب دوباره شما به عنوان رئیس جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفته و صمیمانه ترین آرزوها را برای آنجناب ابراز می کنم.
 
اوربان با بیان اینکه «مردم ایران اختیار قاطعی برای ادامه کار دولتی که پیشتر آغاز کرده بودید، دادند»، می افزاید: »به شما اطمینان می دهم که دولت مجارستان به ادامه گفت و گوهای سطح بالای سیاسی بر اساس احترام و قدردانی متقابل که در سفر اینجانب به تهران در سال 2015 آغاز شد، به منظور تقویت همکاری های اقتصادی و تحکیم روابط میان رهبری و مردم دو کشور، متعهد است.»
 
پیشتر نیز سران و مقام های ارشد بسیاری از کشورهای جهان در پیام ها و تماس های تلفنی پیروزی دوباره حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری را به او تبریک گفته اند.
 
در دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری ایران که 29 اردیبهشت برگزار شد، روحانی توانست با کسب 57 درصد آرا پیروز شود.
 
اوربان نخست وزیر مجارستان در آذر ماه 1394 در سفر به ایران ، نقشه ای از ایران مربوط به سال 1840 میلادی (حدود 177سال پیش) از مجموعه نقشه ها و اسناد ملی مجارستان را به دکتر حسن روحانی هدیه داد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار