بازدید 3997

بیانیه حزب‌الله درباره حمله به منزل شیخ عیسی‌قاسم

کد خبر: ۶۹۷۰۹۰
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۴ 24 May 2017
حزب‌الله لبنان طی بیانیه‌ای از تمام کشورها و سازمان‌هایی که شرف و استقلال دارند، دعوت کرد تا جنایت حمله وحشیانه به منزل آیت‌الله عیسی قاسم را محکوم کنند.

به گزارش تسنیم، حزب‌الله لبنان طی بیانیه‌ای اقدام نیروهای امنیتی رژیم آل‌خلیفه به تحصن کنندگان اطراف منزل آیت‌الله عیسی قاسم را حمله‌ای وحشیانه توصیف کرد.

حزب‌الله لبنان اعلام کرد: مسئولیت کامل آن چیزی را که روی داده و روی‌ می‌دهد متوجه تصمیم‌ گیرنده اصلی که رژیم تروریستی آل‌سعود است، می‌دانیم.

در این بیانیه آمده است: هر گونه هتک حرمت آیت‌الله عیسی قاسم نتایج غیر قابل پیش‌بینی به‌همراه خواهد داشت.

حزب‌الله تأکید کرد: از تمام کشورها و سازمان‌هایی که شرف و استقلال دارند دعوت می‌کنیم که این جنایت را محکوم کنند.

صبح امروز نیروهای رژیم آل خلیفه با حمله به معترضان در منطقه الدراز، مرکز اعتراضات و محل زندگی شیخ عیسی قاسم، روحانی برجستۀ شیعی بحرین، دو تن از تظاهرات کنندگان را کشتند.

این تظاهرات در اعتراض به محکومیت شیخ قاسم به حبس انجام شده است. نیروهای پلیس بحرین با شلیک گاز اشک‌آور تلاش کردند تا معترضان را متفرق کنند.

نیروهای امنیتی آل خلیفه با حمله به منزل شیخ عیسی قاسم، در منطقه الدراز تعدادی از تحصن‌کنندگان در منزل ایشان را بازداشت کردند.

شبکه ثورة البحرین اعلام کرد نیروهای امنیتی آل‌خلیفه که خانۀ شیخ قاسم را محاصره کرده بودند، به‌روی سقف خانۀ وی رفته‌اند و چند غیرنظامی را بازداشت کرده‌اند.

با بالا گرفتن اعتراضات مردمی علیه رژیم آل خلیفه، روحانیون بحرینی از مردم این کشور خواستند در اعتراض به خشونت‌های روستای الدراز، به خیابان‌ها بیایند و علیه رژیم حاکم تظاهرات برپا کنند.

گزارش‌های منتشره حاکی است، نیروهای بحرینی با شلیک گاز اشک‌آور و استفاده از گلوله‌های پلاستیکی به تحصن معترضان مقابل خانۀ شیخ عیسی قاسم حمله کردند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر