بازدید 3482
۲

قتل به علت تصرف پاركينگ ساختمان

کد خبر: ۶۹۷۱۳۲
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶ 24 May 2017
درگيري دو گروه سه نفره در يك ساختمان در يوسف‌آباد منجر به قتل مرد ميانسال و زخمي شدن دو نفر با ضربات قمه شد.

به گزارش اعتماد، در ساعت ١٤:٣٠ بيستم ارديبهشت ماه امسال خبر قتل مرد ميانسالي كه پس از جراحت در يك درگيري دسته‌جمعي به بيمارستان شريعتي منتقل شده بود، از سوي ماموران كلانتري ١٢٥ يوسف‌آباد به بازپرس كشيك قتل پايتخت اعلام شد.

 چند دقيقه بعد از اين سجاد منافي آذر؛ بازپرس ويژه قتل پايتخت به همراه اكيپ تشخيص هويت آگاهي در بيمارستان شريعتي حاضر شدند.

با حضور بازپرس در بيمارستان و در بررسي اوليه مشخص شد مقتول مرد پنجاه و يك ساله‌اي است كه بر اثر اصابت ضربه قمه در يك درگيري دسته‌جمعي در منطقه يوسف‌آباد دچار جراحت شده و پس از انتقال به بيمارستان بر اثر شدت جراحات جان باخته است.

 بعد از حضور بازپرس ويژه قتل پايتخت در محل درگيري و ادامه تحقيقات مشخص شد درگيري بين دو گروه سه نفره اتفاق افتاده است.

سه متهم اين پرونده كه دو برادر و يك برادرزاده بودند، با مقتول و دو همراه او درگير شده‌اند. دو برادر در طبقه اول و همكف ساختمان مسكوني سكونت داشته‌اند و با تماس آنها برادرزاده‌شان نيز در محل درگيري حاضر شده بود. 

بررسي‌ها نشان داد يكي از اين برادرها در پاركينگ اتاقي درست كرده و در آنجا سكونت داشته است. برادرها يكي از واحدهاي ساختمان را به مقتول فروخته بودند و مقتول از آنها به دليل تصرف فضاي مشاع ساختمان شكايت كرده بود. 

زماني كه شكايت دست دو برادر رسيده بود، يكي از آنها با قمه، شاكي و دو نفر همراهش را زده و پس از درگيري همراه با برادرش از محل گريخته بود. 

در اين درگيري خودروي زانتياي مقتول در پاركينگ تخريب شده و دو همراه مقتول نيز با قمه مجروح شده بودند. همچنين پس از نزاع، برادرزاده به منزل پدربزرگ و مادربزرگش در طبقه اول ساختمان محل درگيري رفته بود كه توسط پليس بازداشت شد.

همزمان با انتقال جسد مقتول به پزشكي قانوني و آغاز تحقيقات براي بازداشت دو برادر فراري، يكي از آنها روز گذشته خودش را به پليس معرفي كرد و پيش از ظهر ديروز به شعبه سوم دادسراي امور جنايي تهران منتقل شد.

او در اظهاراتش درباره جزييات درگيري و قتل به بازپرس پرونده گفت: من از چند ماه قبل با برادرم اختلاف داشتم، روزي كه اين اتفاق افتاد برادرم فقط قصد داشت شيشه خودروي زانتياي مقتول را بشكند كه البته اين كار را انجام داد. 

مدتي قبل نيز مقتول شيشه خودروي بنز برادرم را شكسته بود، آن روز ابتدا مقتول همراه با دو نفر از بستگانش با برادرم درگير شد، ابتداي درگيري از انتهاي پاركينگ شروع و در ادامه به وسط حياط كشيده شد، در يك لحظه كه دست برادرم قمه و پشت ديوار تكيه داد بود مقتول به سمت برادرم حمله‌ور شد و قمه‌اي كه در دستان برادرم بود، به بدن مقتول فرورفت. 

وي ادامه داد: من اهل خلاف نيستم، بعد از اين حادثه بسيار ترسيده بودم و همراه با زن و بچه‌ام به ويلايي رفتيم كه در شمال داشتم اما طاقت نياوردم و سرانجام خود را معرفي كردم. 

پس از اظهارات متهم، وي با دستور سجاد منافي‌آذر؛ بازپرس ويژه قتل پايتخت بازداشت شد و براي ادامه تحقيقات در اختيار ماموران اداره آگاهي قرار گرفت.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
چه افراد قالتاقی بوده اند. همه آنها هم که وضعیت مالی اشان خوب بوده ولی از ناحیه مخ مرخص بوده اند.
واقعا مرگ بر این تربیت حتی به بچه ها هم رحم نمیکنند راهی غیر قصاص نمیگذارند متاسفانه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها