بازدید 3082

آغاز طرح ویژه ماه رمضان سازمان تعزیرات

کد خبر: ۶۹۸۱۵۰
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۱ 27 May 2017
مدیر کل تعزیرات حکومتی استان تهران گفت: طرح ویژه ماه مبارک رمضان سازمان تعزیرات از امروز همزمان با اولین روز ماه رمضان آغاز شده و گشت های ویژه این سازمان افزایش یافته است.

به گزارش ایرنا، محمد محمدی درباره گشت های نظارتی سازمان تعزیرات حکومتی در ماه مبارک رمضان، افزود: طرح ویژه ماه مبارک رمضان با هدف نظارت بیش از پیش بر نحوه عرضه اقلام و مایحتاج ضروری مردم در این ماه در حال اجراست.

وی ادامه داد: یکی از موارد مهم در این گشت ها موضوع خالص فروشی است بدین معنا که مردم نباید پولی بابت جعبه شیرینی و یا ظرف اقلامی که می خرند، پرداخت کنند.

محمدی گفت: موضوع خالص فروشی براساس مصوبه کمیسیون نظارت بر سازمان های صنفی استان تهران در ٢٤ اسفندماه ٩٥ بر این اصل استوار است که تمام کالاها بدون هیچ استثنائی باید خالص فروخته شود.

وی اضافه کرد: در طرح ویژه ماه مبارک رمضان نظارت بر قیمت، بهداشت و خالص فروشی با دقت مورد توجه قرار می گیرد.

**برخورد تعزیرات با افرادی که گوشت های وارداتی را به قیمت آزاد عرضه کنند

وی درباره گرانی گوشت در بازار گفت: براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار استان تهران، تمام گوشت های وارداتی به ویژه گوشت های گرم باید در شبکه رسمی و با قیمت تنظیم بازار فروخته شود اما مواردی دیده شده که گوشت هایی به واحدهای بسته بندی ارسال شده و به قیمت آزاد به مردم فروخته می شود که این مساله تخلف است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان تهران اظهار کرد: سازمان تعزیرات با افرادی که گوشت های وارداتی را خارج از شبکه رسمی به قیمت آزاد عرضه کنند، بدون هیچ چشم پوشی برخوری می کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل