بازدید 9664

انتقال پیکر شهدای تازه تفحص‌شده به اهواز

پیکر مطهر ۱۳۵ شهید تازه تفحص شده دوران هشت سال دفاع مقدس به معراج شهدای اهواز منتقل شد.
کد خبر: ۶۹۸۲۰۵
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۰ 27 May 2017
 پیکر مطهر ۱۳۵ شهید تازه تفحص شده دوران هشت سال دفاع مقدس به معراج شهدای اهواز منتقل شد.

به گزارش تسنیم، پیکر مطهر این شهدای تازه تفحص شده که 18 غواص شهید دست بسته عملیات کربلای 4 جزو آنها هستند هم اکنون در معراج شهدای اهواز است و همگان می‌توانند آنها را زیارت کنند.

پیکر مطهر این شهدا تا روز دوشنبه هشتم خرداد ماه مقارن با سوم ماه مبارک رمضان در معراج شهدای اهواز است و مردم خوزستان به ویژه جوانان و نوجوانان اهوازی می‌توانند در این مکان به زیارت شهدا بیایند.

معراج شهدای اهواز در پادگان شهید علی محمودوند واقع در سه راه خرمشهر، اتوبان سردار شهید اسکندری، کیلومتر 2 جاده اهواز اندیمشک بین سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان و شهرک شهید میثمی و جنب منازل سازمانی شهید بهشتی قرار دارد.

شهدای تازه تفحص شده در یک ماه گذشته توسط کمیته جستوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح در مناطق عملیاتی استان‌های بصره، الاماره و شهر کوت عراق تفحص شده‌اند و همزمان با روز ملی مقاومت و پایداری به کشور بازگشتند.

18 تن از این شهدای عزیز، غواصان شهید عملیات کربلای 4 هستند که در جزیره ام‌الرصاص، با دست‌های بسته و در نهایت مظلومیت به شهادت رسیدند.

پیکر مطهر این شهدا در روز پنج‍شنبه چهارم خرداد ماه با استقبال مردم شهر اروندکنار شهرستان آبادان وارد خاک وطن شد و از ساعت 18:30 به صورت سواره از یادمان شهدای اروند تا نهر قصر و از آنجا تا مسجد حضرت حجت بن الحسن(عج) در نهر حد بر دوش مردم اروندکنار تشییع شدند.

همچنین مردم اروندکنار و شهرهای دیگر خوزستان از جمله مردم آبادان، خرمشهر و مینوشهر با حضور در مراسم شبی با شهدا، دعای کمیل را در کنار پیکر مطهر 135 شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس زمزمه کردند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار