بازدید 5555

هلاکت فرمانده مزدوران سودانی

یکی از فرماندهان مزدوران سودانی در درگیری‌ با نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در مرز با عربستان به هلاکت رسید.
کد خبر: ۶۹۸۲۳۵
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۴ 27 May 2017
 یکی از فرماندهان مزدوران سودانی در درگیری‌ با نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در مرز با عربستان به هلاکت رسید.

به گزارش المیادین، در پی عملیات منحصر به فرد نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن علیه مواضع مزدوران در اطراف منطقه مرزی میدی در استان حجه در غرب این کشور، سرهنگ عبد المنعم الطاهر فرمانده نیروهای سودانی به هلاکت رسید.
ارتش و کمیته‌های مردمی یمن حملات موشکی و توپخانه‌ای خود به مواضع نظامیان سعودی در مناطق مختلف جران را در هم کوبیدند. نیروهای یمنی همچنین مراکز تجمع افسران سعودی در کاخ الضیافه در نجران را در هم کوبیدند.

ارتش و کمیته‌های مردمی یمن مواضع ارتش سعودی در پادگان رجلا و شرق پایگاه الفواز و غرب پایگاه المخروق در نجران را هدف قرار دادند.
در پی عملیات گسترده ارتش و کمیته‌های مردمی یمن علیه مواضع نظامیان سعودی در دو پایگاه المنتزه و الشبکه در منطقه الخوبه الشمالی در جیزان عربستان، شماری از آن‌ها به هلاکت رسیدند.

توپخانه‌ ارتش و کمیته‌های مردمی یمن مراکز تجمع نظامی سعودی در غرب شهر الربوعه و مجتمع دولتی در عسیر را در هم کوبید.
درگیری‌های شدیدی بین مزدوران عبدربه منصور هادی و نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی در محله الدعوه و اطراف دانشکده پزشکی در شرق شهر تعز، به وقوع پیوست.

جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی بارها تپه السلَال و کاخ ریاست‌جمهوری در استان تعز و پادگان خالد بن الولید در چهارراه موزع در جنوب غرب این استان را در هم کوبیدند.
در پی حمله غافلگیر کننده ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به مواضع مزدوران منصور هادی در پادگان السلَان در بخش المصّلوب در شرق این کشور شماری از آن‌ها به هلاکت رسیده و یا زخمی شدند.
عربستان سعودی ضمن ائتلاف با برخی کشورهای عربی منطقه از ششم فروردین 94 حملات گسترده علیه یمن را کلید زد تا از این طریق بتواند «عبدربه منصور هادی» رئیس‌جمهوری مستعفی و فراری یمن را به قدرت بازگرداند که در پی این تجاوز، هزاران شهروند بیگناه یمنی جان خود را از دست داده و میلیون‌ها تن نیز آواره شدند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر