بازدید 3422
۳

جنایت 60 هزار تومانی

کد خبر: ۶۹۸۶۷۷
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸ 29 May 2017
مأموران سه مرد افغان که هنگام سرقت 60 هزار تومانی مردی را کشته و جسدش را سوزانده بودند، در حال تدارک سفر به سمت مرزهای شرقی کشور دستگیر کردند.

به گزارش ایران، چندی قبل مأموران پلیس شرق تهران در جریان کشف جسد سوخته‌ای در روستای سربندان منطقه جابان دماوند قرار گرفتند. 

با حضور بازپرس کشیک و تیم تحقیق در محل مشخص شد قربانی جنایت یک مرد است که ابتدا با ضربات چاقو به قتل رسیده وسپس جسدش سوزانده شده است. پلیس همچنین در جریان تحقیقات مقدماتی خودروی مقتول را نیز کمی دورتر پیدا کرد.با دستور بازپرس، کارآگاهان پلیس آگاهی شرق استان تهران برای شناسایی و دستگیری عاملان جنایت وارد عمل شدند و پس از ردیابی‌های گسترده موفق به کشف ردپای سه مرد افغان و دستگیری آنها شدند که قصد فرار به سمت مرزهای شرقی کشور را داشتند.

سردار ناظری، فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران دراین باره گفت: «متهمان که اتباع افغان بودند پس از دستگیری و دربازجویی‌های فنی، به جنایت خود اعتراف کردند و انگیزه خود را سرقت 60 هزار تومان پول مقتول عنوان کردند. 

متهمان همچنین اعتراف کردند، پس از جنایت و به منظور گمراه کردن مأموران و از بین بردن هویت مقتول، جسد را سوزانده بودند.

بدین ترتیب هر سه جنایتکار با قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس دادسرای عمومی دماوند روانه زندان شدند.»
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
اين جماعت تا كي بايد جنايت كنند تا از ايران خارج شوند.
به پولتون رسید خاک بر سرها؟
ملاحظه می فرمایید که اینگونه جنایات آنقدر عادی شده که دیگر کسی برایش کامنتی نیز نمی گذارد. بیچاره مقتول، بیچاره بازماندگان او، بدا بحال ما با میهمانانی از سرزمین وحوش.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان