بازدید 2581

آسمان صاف و آفتابی کشور طی سه روز آینده

کد خبر: ۶۹۸۷۴۸
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷ 29 May 2017
مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی گفت: طی سه روز آینده در بیشتر مناطق کشور آسمان صاف و آفتابی خواهد بود البته در برخی نقاط کشوروقوع گرد وخاک انتظار می‌رود.

احد وظیفه در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: طی دو روز آینده بویژه در ساعات بعدازظهر در استان‌های سمنان، البرز، قم، مرکزی، قزوین و تهران در بعضی ساعات وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود که در برخی نقاط باد و گرد و خاک نیز دور از انتظار نیست.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی در ادامه اظهارکرد: طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه(۹ و ۱۰ خرداد) در نوار شرقی کشور، در بعضی ساعات وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود که در برخی مناطق به‌ویژه در زابل با گرد و خاک وکاهش دید افقی همراه می‌شود.

به گفته وظیفه، طی سه روز آینده خلیج فارس و شرق عمان به سبب وزش باد شدید مواج خواهد بود و طی دو روز آینده در جنوب غرب کشور باد و گرد و خاک دور از انتظار نیست.

وی در مورد وضعیت جوی استان تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه (۹ و ۱۰ خرداد)، صاف،همراه با وزش باد، در بعدازظهر وزش باد شدید  با احتمال باد و گرد و خاک با بیشینه و کمین دمای ۳۴ و ۲۲ و ۳۶ و ۲۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار