بازدید 2681
پورمختار مطرح کرد

لزوم آسیب‌شناسی درونی اصولگرایان

کد خبر: ۶۹۸۷۷۳
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵ 29 May 2017
یک نماینده اصولگرای مجلس با بیان اینکه «اصولگرایان باید آسیب شناسی درونی هم انجام دهند» گفت: علی‌رغم انتقاداتی که به دولت است، دولت هم باید به شعاری که داده پایبند باشد،‌ ضمن اینکه اصولگرایان هم باید به دولت کمک کرده و همکاری کنند.

محمدعلی پورمختار در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آسیب شناسی و تجدید نظر اصولگرایان در ساختار و روش‌هایشان گفت: انتخابات صرف رسیدن به یک کاندیدای واحد به نتیجه نمی‌رسد، شعارها و صحبت‌های کاندیداها، نحوه پاسخگویی به سوالات و مناظرات هم نقش مهمی در فضاسازی دارد.

وی تصریح کرد: اگر امروز می‌بینیم که اصولگرایان موفق نبودند باید همه مولفه ها را در کنار هم ببینیم و ارزیابی کنیم. مسلما در محاسباتی که وجود داشت همه تاکید داشتند که اگر آقای قالیباف می ماند این شانس بسیار بالاتر بود، حتی حدود 50 درصد از آراء قالیباف در سبد اصولگرایان قرار نگرفت و این ها به سمت آقای روحانی رفت. لذا این نوع محاسبات هم تاثیرگذار است.

این نماینده اصولگرای مجلس خاطرنشان کرد: اینکه اصولگرایان در آینده چگونه بتوانند شعارهایشان را محقق کنند تا جلب اعتماد هم به دنبال داشته باشند، نیاز به بررسی بیشتری دارد. البته این آسیب شناسی به مسائل درونی برمی‌گردد تا بیرونی.

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس افزود: به عنوان مثال یکی از مشکلات درونی این است که ساز و کار جبهه جمنا نیاز به اصلاح دارد، جمنا در اصل خیلی خوب بود اما اجرای بسیار بدی داشت و همین باعث شد که خیلی از افراد بیرون از این جریان قرار بگیرند و این موضوع باعث ریزش رای شد.

پورمختار در ادامه بیان کرد: همانطور که رهبری وجه اختلاف انتقاد و تخریب را بیان کرده‌اند باید در نظر داشته باشیم نقدی هم که داریم نقد بجایی باشد یعنی فقط از بدی صحبت نکنیم خوبی ها را هم ببینیم و این باید جزء سیاست های اصولی اصولگرایان قرار گیرد.

وی همچنین بیان کرد: بالاخره دولت ممکن است ایرادات و اشکالاتی هم در اجرا داشته باشد اما درصدی از موفقیت هایی را هم دارد و اصولگرایان نباید کنار بکشند و بایستند،‌ باید به دولت کمک کرده و همکاری کنند. ضمن اینکه رئیس جمهور هم به شعاری که داده پایبند باشد که از تمام ظرفیت ها استفاده کند.

این نماینده مجلس در پایان اظهار کرد: کمک گرفتن از سایر ظرفیت ها، توفیقات بیشتری را به همراه دارد. اصولگرایان هم باید کمک حال دولت باشند ضمن اینکه جلوی اشکالات و ایرادات اصولی هم گرفته شود
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها