بازدید 2390

مشمولان معتاد معاف نمی‌شوند

کد خبر: ۶۹۸۷۹۱
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۳ 29 May 2017
رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای با تاکید بر اینکه مشمولان معتاد از خدمت سربازی معاف نمی‌شوند، گفت: قانونی تحت عنوان معافیت مشمولان معتاد نداریم و افرادی که به انواع مخدر اعتیاد دارند، قبل از اعزام به خدمت سربازی در کمپ‌های ترک اعتیاد نگهداری و پس از ترک مواد مخدر به محل خدمت سربازی اعزام می‌شوند.

به گزارش ایلنا، سردار موسی کمالی، رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح در واکنش به اظهارات رییس کمیسیون اجتماعی مجلس درباره  معافیت سربازان معتاد و اینکه نیازمند مصوبه قانونی مجلس است، گفت: هیچ قانونی برای معافیت مشمولان و سربازان معتاد به انواع مواد مخدر نداریم و به نظرم در آینده هم هیچ طرحی در این خصوص نخواهیم داشت.

رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: اخباری در خصوص معافیت سربازان معتاد در رسانه‌ها منتشر شده که لازم است آن را شایعه بخوانم، چرا که ما قانونی تحت عنوان معافیت مشمولان یا سربازان معتاد نداریم.

سردار کمالی با اشاره به قانون ۳۹ خدمت وظیفه عمومی گفت: طبق تبصره ۳ از ماده ۳۹ قانون خدمت وظیفه عمومی افرادی که به انواع مخدر اعتیاد دارند، قبل از اعزام به خدمت سربازی در کمپ‌های ترک اعتیاد نگهداری و پس از ترک مواد مخدر به محل خدمت سربازی اعزام می‌شوند.

رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: لازم به ذکر است که مدت ذکر شده جزو خدمت سربازی محسوب نمی‌شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار