بازدید 5650

تجمع اعتراضی کاندیداهای شورای شهر زنجان

کد خبر: ۶۹۸۸۱۸
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۹ 29 May 2017
پس از گذشت 10 روز از انتخابات، همچنان اعتراضات دنباله‌دار تعدادی از کاندیداهای شورای شهر زنجان به شمارش آرا ادامه داشته که امروز معترضان برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی مقابل فرمانداری زنجان تجمع کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، پس از گذشت قریب به 10 روز از انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، همچنان شاهد اعتراضات دنباله‌دار تعدادی از کاندیداهای شورای شهر زنجان به شمارش آرا بوده و علاوه بر جلسات متعدد، معترضان برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی مقابل فرمانداری زنجان تجمع کردند.

این اعتراضات در حالی صورت می‌گیرد که پیش از این اعلام شده بود، تخلفی در انتخابات رخ نداده است، اما بر اساس ادعای اغلب نامردهای معترض، آمار تفکیکی صندوق‌ها به صورت شفاف اعلام نشده است.

به همین علت صبح امروز تعدادی دیگر از نامزدهای معترض شورای شهر زنجان برای پیگیری اعتراض‌های خود به فرمانداری زنجان مراجعه کرده و درخواست بازشماری آرا و ارائه آمار تفکیکی صندوق‌ها را دارند.

برخی از کاندیداهای معترض مدعی هستند که آرای صندوق‌های سیار تنها متعلق به تعدادی از کاندیداها است.

همچنین کاندیداهای شورای شهر به اندازه نصب بنرها در زمان تبلیغات انتخاباتی و همچنین نحوه نصب بنرها اعتراض دارند.

تخلفات علنی برخی از کاندیداهای شورای شهر در روز انتخابات نیز از دیگر موارد اعتراض کاندیداهای شورای شهر زنجان است که به ادعای کاندیداها در روز انتخابات رخ داده است.

خرید آرای شورای شهر، تبلیغ علنی در صف آرا در روز رأی‌گیری، بومی نبودن یکی از کاندیداها و عدم رد صلاحیت وی و بیش از حد طول کشیدن اعلام نتایج شمارش آراء از جمله مطالباتی است که تجمع‌کنندگان در مقابل فرمانداری زنجان دارند.

به ادعای برخی از کاندیداهای معترض در شعبه بانک ملت اسلام‌آباد زنجان که یکی از مناطق پرجمعیت زنجان است، کد تنها دو کاندید در شعبه درج شده بوده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان