بازدید 3158

شورای پنجم در پی سیاه نمایی نیست

کد خبر: ۶۹۸۸۲۳
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۱ 29 May 2017
به گزارش تیتر شهر؛ انتخابات شورای شهر در هفته ی گذشته در حالی به پایان رسید که تمامی لیست امید توانستند اعتماد شهروندان تهران را از آن خود کنند و تمامی بیست و یک نفر اعضای شورای شهر تهران از اصلاح طلبان تشکیل شد. با آن که شورای پنجم تا قبل از مرداد ماه سال جاری کار خود را آغاز نخواهد کرد اما برخی از فعالین سیاسی که موفق به جذب آرا مردم نشدند، شورای شهر پنجم را کارآمد نمی دانند. بر این اساس این افراد ادعا دارند شورای پنجم قصد سیاه نمایی مدیریت گذشته شهری تهران را دارد و از زیر بار مسئولیت فرار خواهد کرد. به همین دلیل به سراغ زهرا نژاد بهرام، منتخب مردم تهران در شورای پنجم رفتیم و این مسئله را از او جویا شدیم.

این فعال اصلاح طلب گفت: یکسری حرف هایی در مورد ناکارآمدی احتمالی شورای پنجم تهران عنوان شده است اما در نظر بگیریم چگونه وقتی که  هنوز شورایی تشکیل نشده است برخی افراد چنین صحبت هایی می کنند؟

وی ادامه داد: برخی دوستان کم لطفی کرده اند؛ همه باید دید منطقی داشته باشند و نیاز است تا شواهد و حقایق را در کنار هم قرار دهیم.
منتخب مردم تهران در شورای پنجم افزود: ما نیز نمایندگان دوستانی هستیم که رای نداده اند و به طور کلی نماینده شهر تهران هستیم. شورای پنجم قصد دارد تمام تلاش خود را برای مدیریت صحیح شهر انجام دهد و این تصمیم با کمک افراد اجرایی میسر می شود زیرا باور داریم افراد با ظرفیت های اجرایی بالا، میزان بهره وری را افزایش  می دهند و بدین ترتیب در شهر احساس آرامش و رضایت خاطر  حاکم شود.

بهرام نژاد عنوان کرد: شورای پنجم در پی این نیست که با گزارش از وضعیت موجود سیاه نمایی کند بلکه تصمیم دارد تا با ارائه گزارش از وضعیت موجود، برای آینده برنامه ریزی کند.
وی در ادامه گفت: در هیچ سیستمی بدون سنجش وضع موجود نمی توان برنامه ریزی کرد. اگر با دانستن وضعیت موجود برنامه ریزی دقیقی انجام شود می توان شهر را در وضعیت خوبی قرار داد.
این فعال اصلاح طلب افزود: شورای پنجم در پی آن نیست که همه چیز را به گردن آقای قالیباف بیندازد. این نوع تفکر، برداشت افراد است و بنا به قول معروف هر کسی از ظن خود شد یار من. هیچ یک از دوستان من در شورای پنجم چنین رویکردی ندارند.

بهرام نژاد با بیان اینکه شورای پنجم نگاه سویی نسبت به مدیریت قبلی ندارد، گفت: شورای شهرجدید همه ی داده های موجود را مورد بررسی قرار خواهد داد. آن دست از اقدامات آقای قالیباف که قابل دفاع است دفاع خواهیم کرد و آن چه قابل دفاع نیست را دفاع نخواهیم کرد.
وی در پایان در ارتباط با گمانه زنی شهردار آینده تهران خاطر نشان شد: در مورد شهردار آینده ی تهران گمانه زنی هایی وجود دارد اما در حال حاضر در حال اصلاح ساختار درونی و جمع بندی هستیم. شهردار منتخب باید برنامه محور باشد و شاخصه هایی برای این منظور تعریف می شود که شورای پنجم بر آن اساس شهردار مناسب را انتخاب می کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار