بازدید 5751
فوتبال اروپا

سرمربی جدید بارسلونا معرفی شد

والورده که در دوران بازیگری در پست مهاجم بازی می کرد بین سال‌های 1988 تا 1990 توانست 22 بار پیراهن بارسلونا را بپوشد و با این تیم قهرمانی کوپا دل ری و جام برندگان اروپا را جشن بگیرد.
کد خبر: ۶۹۸۹۱۵
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۲ 29 May 2017
ارنستو والورده اسپانیایی که تا چند روز قبل سرمربی اتلتیک بیلبائو بوده، با قراردادی دو ساله سرمربی باشگاه بارسلونا شد.
 
به گزارش تابناک ورزشی،باشگاه کاتالانی دقایقی پیش طی بیانیه‌ای اعلام کرد که ارنستو والورده با قراردادی دو ساله به عنوان سرمربی جدید آن‌ها انتخاب شده است. لوئیز انریکه که از سال 2014 هدایت آبی اناری‌ها را بر عهده داشت چند ماه پیش گفته بود که در پایان فصل و اتمام قراردادش از بارسلونا جدا می‌شود.
 
والورده 53 ساله که طی سال‌های اخیر روی نیمکت باشگاه‌های اسپانیول، المپیاکوس، ویارئال و والنسیا نشسته از سال 2013 سرمربی اتلتیک بیلبائو بود که با این تیم توانست سوپر کاپ اسپانیا را در سال 2015 به دست آورد. والورده در المپیاکوس سه بار قهرمان لیگ یونان و دو بار قهرمان جام حذفی این کشور شد. این مربی همچنین با اسپانیول به فینال لیگ اروپا سال 2007 راه یافت و نایب قهرمان رقابت‌ها شد. والورده که در دوران بازیگری در پست مهاجم بازی می کرد بین سال‌های 1988 تا 1990 توانست 22 بار پیراهن بارسلونا را بپوشد و با این تیم قهرمانی کوپا دل ری و جام برندگان اروپا را جشن بگیرد.

سرمربی جدید بارسلونا انتخاب شد 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل