بازدید 73567
گزارش بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا؛

استقلال پس از 45 سال شش تایی شد!/حذف تحقیرآمیز مقابل العین

استقلال در شبی که امید ابراهیمی را در اختیار نداشت و منصوریان ترکیبی دفاعی چیده بود، بازی پراشتباه و ضعیفی به نمایش گذاشت و سنگین‌ترین شکست تاریخ خود را پس از 45 سال متحمل شد. شاگردان منصوریان که آماری عالی را در بازی‌های بیرون از خانه آسیایی داشتند، شکست دردناکی متحمل شدند تا از صحنه آسیا محو شوند.
کد خبر: ۶۹۸۹۳۶
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۷ 30 May 2017
در بازی که استقلال برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی تنها به یک مساوی نیاز داشت، تاکتیک اشتباه منصوریان در ارائه بازی دفاعی باعث شد سنگین ترین نتیجه تاریخ استقلال در لیگ قهرمانان آسیا رقم بخورد.

به گزارش «تابناک ورزشی»، استقلال در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 23:15 دوشنبه شب در ورزشگاه بن زاید به مصاف العین امارات رفت و با نتیجه عجیب و تاریخی 6 بر یک شکست خورد و در مجموع رفت و برگشت با نتیجه 6 بر 2 حذف شد. گل‌های این دیدار را لوکاس کایو (27 و 37)، عمر عبدالرحمن (49، 60)، لی مینگ (56) و ناصر الشمرانی (75) برای العین و کاوه رضایی (83) برای استقلال به ثمر رساندند.

استقلال در روزی که امید ابراهیمی را در اختیار نداشت، بازی پراشتباه و ضعیفی به نمایش گذاشت و سنگین‌ترین شکست تاریخ خود را پس از 44 سال متحمل شد. شاگردان منصوریان که بهترین آمار را در بازی‌های بیرون از خانه داشتند، شکست عجیبی خوردند.

استقلال در شرایطی که فرشید باقری هم به علت مصدومیت در اواسط نیمه اول از دست داد، بدون اینکه برنامه داشته باشد، تنها با هدف دفاع به زمین رفت، اما بازیکنان العین به خصوص عمر عبدالرحمن، لوکاس کایو و لو مینگ به خوبی هر کاری که دلشان خواست در زمین انجام دادند تا شکست سنگینی به نماینده ایران تحمیل کنند. استقلال که سال 52 مقابل پرسپولیس 6 گل دریافت کرد، پس از 44 سال دوباره این تعداد گل را دریافت کرد. حضور مگویان پشت سر کاوه رضایی برای مهار عمر عبدالرحمن هم از نکات عجیب بود که نتیجه عکس داشت.

استقلال پس از 45 سال شیش تایی شد!/حذف تحقیرآمیز مقابل العین

ترکیب العین: خالد عیسی، اسماعیل احمد، لوکاس فرناندس کایو، عمر عبدالرحمن، احمد برمان، خالد عبدالرحمن، محمد عبدالرحمن، مهند سالم، ناصر الشمرانی، لی میونگ و سالم جمعه.

ترکیب استقلال: سیدمهدی رحمتی، لئوناردو پادوانی، رابسون جانواریو، وریا غفوری(54 - مجتبی حقدوست)، میلاد زکی‌پور، فرشید باقری(26 - جابر انصاری)، مجید حسینی، هرایر مگویان، خسرو حیدری، علی قربانی(38 - محسن کریمی) و کاوه رضایی.

شرح گل ها
  
1-0 (العین) : در دقیقه 27 کایو بازیکن برزیلی العین بعد از یک و دو با لی میونگ‌جو در فضای خالی محوطه جریمه استقلال دوباره صاحب توپ شد تا او دروازه ی استقلال را باز کند.
 
2-0 (العین): توپ بلند بازیکنان العین پشت دفاع استقلال در دقیقه 32 به کایو رسید و این بازیکن بعد از دریبل رحمتی، دروازه ی استقلال را با یک ضربه دقیق باز کرد تا اختلاف به عدد دو برسد.
 
3-0 (العین): سانتر از سمت راست و اشتباه پادوانی در دفع توپ عموری را در موقعیت دروازه خالی قرار داد و این بازیکن دروازه استقلال را به زیبایی باز کرد.
 
4-0 (العین): در دقیقه 55 شوت لی میونگ‌جو دفاع استقلال را به هم ریخت و از پشت محوطه جریمه به زیبایی دروازه استقلال را برای بار چهارم باز کرد.
 
5-0 (العین): عمر عبدالرحمن بازهم خط دفاع استقلال را به هم ریخت و ضربه اش از پشت محوطه جریمه گل پنجم العین را رقم زد.
 
6-0 (العین): شمرانی روی پاس فوق العاده عموری گل ششم را در موقغیت تک به تک  وارد دروازه رحمتی کرد.
 
6-1 (استقلال): کاوه رضایی از روی ضربه ایستکاهی زیبا ششمین گل خود در لیگ قهرمانان آسیا را به ثمر رساند.

دقیقه 8: شوت از راه دور عمر عبدالرحمن را مهدی رحمتی در آغوش گرفت.

دقیقه 13: پاس کایو لوکاس به صورت زمینی به ناصر الشمرانی رسید که ضربه این بازیکن را مهدی رحمتی در شرایطی که داور آفساید اعلام کرد، به بیرون فرستاد.

دقیقه 16: ضربه عبدالرحمن، خطرناک به سمت دروازه کمانه شد که رحمتی آن را راهی کرنر کرد.

دقیقه 19: یک - دوی کایو و عمر عبدالرحمن با شوت کایو همراه شد و ضربه او با خو‌ش‌شانسی مهدی رحمتی به تیر دروازه برخورد کرد.

دقیقه 21: استقلال که در لاک دفاعی فرو رفته بود، این اجازه را به بازیکنان العین می‌داد که به محوطه جریمه نزدیک شوند، اما شوت‌های نه چندان دقیق بازیکنان العین، راهی به سوی دروازه نداشت.

دقیقه 26: فرشید باقری دچار مصدومیت شد و جابر انصاری جای این بازیکن را گرفت.

دقیقه 27: حملات پر تعداد العینی‌ها جواب داد و پاس لی میونگ به لوکاس رسید و این بازیکن به ضربه سرکش دروازه رحمتی را باز کرد.

دقیقه 33: پاس خوب بازیکن العین با دفع ناقص وریا غفوری به کایو لوکاس رسید تا این بازیکن پس از عبور از رحمتی به راحتی برای دومین بار دروازه استقلال را باز کند.

دقیقه 34: عبدالرحمن از جناح راست نفوذ کرد اما پاس او را رحمتی دفع کرد.

دقیقه 37: شوت از راه دور ناصر الشمرانی را باز هم رحمتی به کرنر فرستاد.

دقیقه 38: علیرضا منصوریان دومین تعویض خود را در نیمه اول انجام داد و محسن کریمی را به جای علی قربانی به زمین فرستاد.

نیمه دوم

دقیقه 46: استقلال بازی را تهاجمی آغاز کرد، اما مدافعان العین مانع نفوذ وریا غفوری شدند و توپ او را به کرنر فرستادند. ضربه کرنر با ضربه سر سیدمجید حسینی همراه شد که توپ او با اختلاف کمی به بیرون رفت.

دقیقه 47: لی میونگ در ضد حمله می‌رفت تا سومین بار دروازه استقلال را باز کند، اما رحمتی اجازه باز شدن دروازه تیمش را نداد.

دقیقه 48: لوکاس زننده دو گل العین به داخل محوطه جریمه استقلال نفوذ کرد که مدافعان استقلال اجازه پاس دادن به او ندادند.

دقیقه 49: حملات یک جانبه العینی‌ها جواب داد و ارسال به محوطه جریمه استقلال و دفع ناقص پادوانی و مهدی رحمتی باعث شد توپ به عمر عبدالرحمن برسد و این بازیکن به زیبایی دروازه استقلال را باز کند.

دقیقه 54: مجتبی حق دوست به جای وریا غفوری وارد زمین شد.

دقیقه 56: لی میونگ با پاس خوب ناصر الشمرانی با یک شوت سرکش دروازه رحمتی را باز کرد.

دقیقه 60: باز هم پاسکاری خوب العینی‌ها و توپی که به عمر عبدالرحمن رسید تا این بازیکن هم با شوت از راه دور دروازه استقلال باز کند.

دقیقه 69: نفوذ لوکاس و ضربه این بازیکن که به تیر دروازه برخورد کرد.

دقیقه 75: بازی بهم‌ریخته بازیکنان استقلال، این اجازه را به العینی‌ها می‌داد که هر کاری دلشان خواست بکنند. پاس خوب عبدالرحمان به ناصر الشمرانی رسید و این بازیکن به راحتی گل ششم تیمش را به ثمر رساند.

دقیقه 76: دیاکه به جای الشمرانی وارد زمین شد.

دقیقه 83: کاوه رضایی روی ضربه ایستگاهی یکی از گل‌ها را جواب داد.

دقیقه 84: دومین تعویض العین حضور راشد به جای احمد اسماعیل بود.

دقیقه 85: ضربه دیاکه را رحمتی دفع کرد.

دقیقه 88: لی مینگ جای خود را به محمد خلفان داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۲۳
کلین شیش علی منصور و شرکا !
علی منصور همین حالا برو ، برای همیشه
این باخت افتضاح ، سر شکستگی ورزش ایران بود . علی منصور آبروی ایران را بردی
العین ، پرسپولیس پیوندتان مبارک!
دبل 6تایی ها
شاید روزه بودن و حال نداشتن. تابناک انقد بی رحم نباش:(
الان فیفا یکی دو رده جابه جامون میکنه
حداقل آبرومندانه ببازید
تیتر جالبی زدید
بدترین چیزی که باعث این شکست سنگین بود و هیچ کس به آن توجهی نکرد، ساعت بازی بود، بازیکنان استقلال هیچوقت در این ساعت تجربه بازی و حتی تمرین نداشتن و همین علت اصلی آماده نبودن ذهن بود و علت اصلی گیج و منگ بودن بازیکنان و اشتباهات پی در پی اونها بود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۱
باشه بابا سه تاشم واسه زمان بد بازی و تمرین نداشتن تو این موقع... بقیش چی؟
تیتر خبرتون اماراتیه
فوتبال امشب فقر کامل فوتبال ایران و تخلیه ی استعدادی یکی از ناب ترین فوتبال های غرب آسیا را بخوبی نشون داد. اگه توی فوتبال پول نباشه حالاحالاها باید انتظار اینجور نتایج را داشت. فوتبال باشگاهی ایران نشون داد با این ظرفیت دیگه حداکثر آمال و آرزوهامون صعود از مرحله ی گروهی می تونه باشه. صد حیف... امشب غرور ملی میلیونها ایرانی لگد مال شد و در یک کلام مقابل پول و امکانات اماراتی ها تحقیر شدیم. امیدوارم شرایط مشابهی برای تیم ملی کشورمان پیش نیاد چرا که تمام شواهد حاکی از نزدیک شدن سریع تیمهای غرب آسیا به لطف پول وامکانات فراوانشون هست. نمیدونم چرا هیچ وقت هیچ جایی از کشور ما پول و امکانات به اندازه ی کافی نیست در حالیکه از حیث منابع خدادادی یکی از غنی ترین کشورها هستیم و در بدترین شرایط میزان منابعمون به اندازه ی کشورهای حاشیه ی خلیج فارس که هست. پس چرا شرایط برای اونها در تمام ابعاد زندگیشون خوب هست ولی زندگی در قله ی مردم کشورمون در حال فرو رفتن در گنداب عقب افتادگی و حسرت و سر خوردگی است ... آیا عزت وعده داده شده به مردم همین است?
پاسخ ها
hse
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۳
نگید فوتبالیستهای ایرانی کم پول میگیرن!!!
من جای منصوریان بودم همین الان استعفا می دادم. حال هی پرسپولیسیا میگن شش تاییها باز اس اس ها باور نمی کنند. تازه برای ستاره سوم هم آمده بودند. نه اینکه خوشحالم نه به خدا اشکم در آمد از اینکه یک تیم ایرانی شش تا از عربها بخوره. اما واقعیت همینه که میبینید داش علی حباب بود حباب الانم ترکید.
از قدیم گفتند ترس برادر مرگ است . علی منصور و مشاوران بزدلش باعث کلین شیش! تحقیر آمیز فوتبال ایران شدند
افتضاح..چیز دیگه ای نمیشه گفت..نتیجه انتخاب تاکتیک اشتباه و نداشتن برنامه از سوی منصوریان باعث به وجود آمدن این نتیجه شد
اه بد شد تازه داشت یادمون می رفت خیلی بدی تابی بد بد
چه جور آب و صابون بیاریم روتونو بشوریم؟؟؟!!!!!؟؟؟؟ خخخخخخخخخخخخخخخخخ
خوب اینجا پل خرگیریه ، این تیمها در ایران با زور هواداران بی تربیت و فحاشی که دارند باعث تغییر رأی داوران در بازی‌های لیگ میشن
مربي گري منصوريان به درد خودش ميخوره، اگه از اول حمله و حفظ توپ ميكرد خيلى بهتر بود، ضمنا ٦ تايي شدن جديد مبارك.
اگر اس دق لال مقابل العین غیبت میکرد به مراتب از این آبروریزی تاریخی بهتر بود پرسپولیس ، العین پیوندتان مبارک
الواحد ، الثانی ، الثالث ، الرابع ، الخامس ، السادس! هو هو ، سادسیها !
شیش تایی ها
هیئت دولت با انتشار بیانیه‌ای فردا رو برای استقلالی‌ها عزای عمومی و تعطیل عمومی اعلام کرد.
خیلی بد بازی کردند وبه عنوان یک استقلالی از اینکه منصوریان ننگ شش تایی شدن استقلال در آسیا را هم به پرونده استقلال اضافه کرد فقط میشه گفت منصوریان استقلالو رها کن، آخر می مردین وقتی تیم شرایط بدی داره این قدر باز بازی کنید که هی گل بخورین.اوووووووف
هر تیم دیگه ای هم بود وقتی مربیش در آستانه چنین بازی هایی بجای تمرکز روی تیمش کرکری باشگاهی راه می اندازه همین سرنوشت رو داشت.
خجالت داره .
ترسو ها دوبار می‌میرند
میر سلیم :
اقای منصوریان، چرا شیش تا خوردی؟ اینو چی میگی؟
تك گل حلال ِ ⁧ #استقلال ⁩
VS
٦گل حرام ⁧ #العين ⁩ امارات
برای سه چهار سال ویا شاید تا ابد سوژه جور شد
مبارک باشه ان شاء الله !! اینهم از استقلال
اینهمه پول بدید به استقلال و پرسپولیس
بعد استقلال خوزستان بی پول هیچکس و حتی تابناک خبری از اون نمیزنه
قربان خدا برم که جای حق هست
العین احتیاجی به لیز و فحش تماشاگر نداشت و اینهمه ادعا و کری هم برای استقلال نخوند
بازی و فوتبال یاد استقلال داد
بازی برد و باخت داره ولی شش تایی شدن در برابر یک تیم عربی، نه تیم بارسلونا یا رئال مادرید! بوی بی غیرتی میدهد، واقعا جای تاسف دارد، رحمتی در بازی های اخیر ثابت کرده که تصمیم کیروش کاملا درست بوده و رحمتی به هیچ وجه دربازبان قابل اطمینانی نیست و کاملا متزلزل عمل میکنه. ایکاش ماجرای شش تایی شدن استقلال محدود به شکست از پرسپولیس می ماند، اینطوری شرافتمندانه تر بود...
منصوریان اتوبوسی هم بلد نیست دفاع کنه. اول اینکه جلوی یه همچین تیمی اصلا چرا باید از اول از هفت تا عنصر دفاعی استفاده کرد، مگه بارسلوناس؟ دوم درست هم دفاع نمیکنه، ایمه تفاوت کیروش با یه مربی مثل علی منصور که میخواد از کیروش تقلید کنه.
مبارکه.حداقل فایده ش این بود که نمیگن ما 6 تا نخوردیم...
ای تابناک لنگی
معلومه خیلی خوشحالی
آبرومون رو برد
فردا جلوی لنگی ها چطوری سرمون رو بالا بگیریم
حرامشان باشه این پولای میلیاردی که می گیرن
اگه بگن شیشتایی ها ناراحت میشن!حالا پرسپولیس خودی بود شیش تا خوردید اشکال نداره ، حتی باید از یه اجنبی هم شیش تا بخورید!
سیتم علی اصغری منصوریان فوتبال ایران و فوتبالیستهای ایرانی را زیر سوال برد ، اقای منصوریان مربیگری فوتبال را با کفتر بازی اشتباه گرفته بود ، مربیگری فوتبال یک علم است و ازم است که مربی یک تیم فوتبال مثل استقلال حتما از تحصیلات اکادمیک داشته باشد . یک مربی باید علم امار بلد باشد تا بتواند نتیجه گیری کند که در کنار زمین وقتی تحت فشار قرار می گیرد دستپاچه می شود اگر به وست زمین برود و پرس شود فاجعه ایجاد می کند ، ملیونها تماشگر از پشت صفحه تلویزیون متوجه شدند که فاجعه به سرعت و با شدت در حال وقوع است در حالیکه اقای منصوریان با صوت دستی در حال کفتر بازی بود و فاجعه را متوجه نمی شد . استقلال را با منصوریان کافی است حتی اگر منصوریان دیگر چنین خبتی را مرتکب نشود ، مربی در حد برانکو و کرانچار نیاز اول استقلال است . اقای علی منصور دیگر تو را به عنوان مربی استقلال نمی خواهیم و هنوز بازی و تلاشت در دوره بازیگری را برای استقلال ارج می نهیم ، به نظر من هاشمیان گزینه خوبی برای مربیگری استقلال است .
خداحافظ آسیا مدیریت افراد غیر فوتبالی و آبروریزی
اینهم یک عقبگرد دیگر در میابل امارات. البته در زمان قامار و اوایل دوره پهلوی ایرانیان حتی تحصیلات دانشگاهی خود را در بی وت می گذراندند. الان هم امارات در فدتبال و به مرور در خیلی از مراتب حیثیتی از ما پسش افتاده. مبارکمون باشه!!!
منصوریان به تیم بنفش باخت
فقط بلدند پول بیت المال را بخورند و برند ابرو ریزی کنند!!
خخخخخخخخخ
احتمالا باز عزیزان پول و مبلغ قرارداد را بهانه میکنند که مثلا عبدالرحمن 10 میلیارد مگیرد و .... ولی اینجا پای غیرت ملی در میان هست و بس ! نمیخواهید بازی کنید خب نروید زور که نیست ! من که حتی هزار تومان از پولی که از بیت المال به این اقایان ابرو بر میدهید حلال ندارم !
واقعا باعث تاسف است كه اين تيمها اين همه مدعى هستند وفقط كرى خوانى را براى داخل كشور بلدند ووقتى پا به يك تورنمنت بين المللى مى گذارند با برد اول ودوم ان چنان سرمست ومغرور مى شوند كه يك باخت تاريخى را براى خود رقم مى زنند وباعث حذف تاريخى خود مى شوند و حالا بايد منتظر باشيم كه پرسپوليس چه كا ر مى كند.
رحمتی سوراخ
شیش تاییاش
اگر جلوی تیم های شرق آسیا بودند چند تا می خوردند؟واقعا شرمشان باد با ین نتیجه جلوی تیم چلغوز اماراتی!باید سرشان را بندازن پایین و برن بمیرن!
وقتی بازیکن را غرق در پول میکنید دو حالت پیش میاد اول بی ادبی دوم بی انگیزگی
با اين نتيجه آبروي فوتبال ايران را بردند نه فقط استقلال را ، واقعا اينهمه هزينه براي تيم هاي اينچنيني واقعا سطح فوتبال ما اين است يا مديريت تيم ، سرمربي وكادر فني اشتباها در اين جايگاه قرارگرفته اند
ورود استقلال به باشگاه شش تایی های اسیا مبارک
آی حال داد.
با هر گل العین کل خانواده هورا می کشیدیم...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۳
مگه ایرانی نیستین
جای بسی تعجب ایرانی باشی ازشکست تیم ایران خوشحال باشی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۲
آفرین بازیهای باشگاهی ربطی به ملی نداره. خود استقلالیا هم اول فصل رفتند تو پیج الهلال به پرسپولیس توهین کردند. این هم شد نتیجه ش.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۲
جای بسی تعجب نداشت که ایرانی ها در پیج الهلال تقاضای محرومیت پرسپولیس رو.کردند؟؟؟؟!!!!!!!!!
اشتباهات محض اقاي منصوريان وكادر فني در چيدمان بازيكن ها درزمين وتاكتيك غلط اقاي سرمربي در مقابل تيم قدرتمند العين باعث تحقير فوتبال ايران درمقابل كشورهاي حوضه خليج
فارس گرديد كه مايع ننگ براي فوتبال ايران در تاريخ شد.

آقاي منصوريان وبازيكنان استقلال هرچه درتوان داشتند براي فوتبال ايران حقارت خريداندكه سالها در ذهن فوتبال دوستان ايراني بخصوص طرفداران استقلال خواهد ماند.

من بعنوان يك استقلالي شرم كردم از اين بازي بسيار ضعيف ودر حد يك تيم اماتور ومحلي

كه در كوچه پس كوچه شهرستان ها نيز همچين فوتبالي بازي نمي كنند حيف اين همه

سرمايه وبيت المال مملكت كه يك عده نان شبشان را ندارند توحلقوم اين بازيكن ها ريخته

مي شه اين بازيكن ها ومربيان در مقابل اين مردم مسئول هستند بايد شرم كنند.
اخه تو که هافبکات مصدوم ومحرومند برای چی نورافکن رومیدی به تیم امید ومیگی منافع ملی روترجیح دادیم بازی استقلال هم یه بازی ملی بوداگه نورافکن ابراهیمی واسماعیلی بود صعودمیکردیم کم کم میخواستم گریه میکردم بعدازگل سوم دعامیکردم بیشترگل نخوریم ادمین خواهشا بچاب
استقلالی ها می گفتند فیلم شش تایی شون موجود نیست.. این هم از فیلم با کیفیت فول اچ دی !!!
خیلی آبروریزی بود...
هیچوقت با بازی دفاعی نمیشه پیش رفت...
منصوريان كجاست گلهاي مفتي كه اينها مي خوردند عالي بود
بدجوری ابرو ریزی کردن
چه افتضاحی!!!!
با اين بازي كه انجام دادن و نتيجه اي كه گرفتن غرور ملي رو خدشه دار كردن
خاطره بازی استقلال با عدد 6 :))))))))))))
شیش تایی هااا....
بیشتر از اینم انتظاری نیس
این نتیجه در واقع نتیجه سرمایه گذاری اصولی اماراتی در فوتبال هست که در مقابل فوتبال دولتی ، دیمی و له شده ما توسط حکومت ما در این چهل سال قرار گرفت
اگر مثل امارات و قطر در فوتبال پایه سرمایه گذاری کرده بودیم الان حداقل 50 بازیکن در لیگ خودمان بالاتر از عمر عبدالرحمن داشتیم
چند سال دیگه همین سطح اختلاف را در تیم ملی هم می بینیم اگر الان این قضیه حس نمی شه به دلیل اختلاف سطح سرمربی ما و همین طور کلاس بازی بازیکنان دو رگه هستش که 70 درصد بار تیم ملی رو به دوش می کشن
فدراسیون سیاسی فوتبالی ایران کجا هست تا کمک کنه اینا قهرمان و نایب قهرمان بشوند ای بی ابرو های مفلوک
اکثر فوتبال دوستان ایرانی دیشب را پای گیرنده های تلوزیون نشستند تا شاهد پیروزی تیم ایرانی در امارات باشند ولیکن متاسفانه بعلت ضعف فنی و تاکتیکی سرمربی تیم استقلال در عین نا باوری شاهد شکست تحقیر امیز تیم استقلال شدند .
با توجه به اینکه پرسپولیسی هستیم ولی از این تحقیر جدا متاثر شدیم .
دلم داغ دار شد.....................
این بزنی و ببری اون بری اونجا باخت بدی و بخوری اونم 6 تا........................
یا خدا خودت بر ما استقلالیها رحم کن............
منصوریان درخور تیم استقلال نیست و برای استقلال نه جامی خواهد آورد و نه در آسیا هم نمیتواند به جایی برسد
وقتی تیم بیمار و هیجانی بود. خدا رو شکر دیشب خوابیدم.
مالدیو کجایی دقیقاً کجایی ؟؟؟؟؟
یه عده مفت خور که پول بیت المال رو میلیاردی میزنن به جیب به اسم استقلال و پرسپولیس و ... بعد هم اینجور گند میزنن .
آخه تو چجوری شیش تا خوردی!!
اتفاقی رخ نداده فقط میخواستند کلین شیت کنن کلین شیش کردن
در زمانه اي كه همه جا از برجام و اعدام و جنگ و مرفهان بي درد و شجريان و ... زياده گويي مي كنند. دلمان خوش بود به فوتبال و موفقيت تيم هاي كشورمون كه متاسفانه بازيكنان و مربيان تيم هامون هم آلوده سياست بازي و حمايت از كذابان شده و اين افتضاح را به بار آوردند.
خسته نباشي داش علي منصوريان
الغرافه 5- 1 پرسپولیس
یادتون باشه
نتیجه شرم آور پرسپولیس مقابل الغرافه
اردیبهشت 88
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۳
الغرافه5
پرز پول لیس0
حیف شدحالاهروقت بگیم شش تایی هامیگن کدوم یکی ؟جدیدیاقدیم ؟!!!
بهتره یکم انصاف داشته باشیم
شاید در مواردی تاکتیک منصوریان اشکال دار بود ولی حتی اگه با این تاکتیکم به نتیجه میرسیدم به به و چه چه میکردیم.
اینم در نظر بگیریم که استقلال کلا خط هافبک خودشو در اختیار نداشت.اونم در مقابل تیم پرمهره و قوی مثل العین
بزرگترین اشتباه منصوریان موافقت با جدایی نورافکن بخاطر تیم ملی بود
دیشب شانس هم نداشتیم.هر چی زدن رفت تو گل
منصوریان سرمایه استقلال می باشد و بهتره ازش حمایت بشه
شاید اگر بازی دیروز نبود استقلال به شکل جدی وارد بازار نقل و انتقالات نمیشد
حالا دیدید تمام مدیریتتون اشتباه بوده؟

پس باید:
1- مدیران، هیئت مدیره و رییس و تمام مسئولان قبلی و آنهایی که قرار بوده تا دو سال آینده منصوب شوند از کار برکنار و حذف شوند.
2- مدیران و مربیان لایق فوتبالی و انسان به مجموعه اضافه شود.
3- قراردادها حداکثر سالی 80-100 میلیون تومان برای بهترین بازیکن در نظر گرفته شود.

در ضمن برای یکسان سازی قوانین، این موارد باید در کل کشور به صورت یکپارچه برنامه ریزی شده و به مورد اجرا در آید.
بنظر من سر مربی باید بلافاصله برکنار گردد.
ورزشی ها دخالت میکنن توی سیاست
سیاسی ها دخالت میکنن توی ورزش
نتیجه اش میشه همین!
از بازیکنانی که فقط برای پول بازی می کنند و هیچ غیرت به خرج نمی دهند از این بیشتر نمیشه انتظار داشت. هر کدام از بازیکنان داخل زمین ادعای قراردادهای میلیاردی دارند ولی در بازی چیزی ندارند نشان دهند
چه بباره چه نباره 45 فصل بهاره.
تحقیق تاریخی علیمنصور روی دفاع یووه :)))))))))))
خیلی جالبه مردم کلی نظر دادن راجع به این خبر ، حتی جرات نکردید یکیش رو هم بزارید
مثل اینکه خیلی خوشحالیدا
شیش تا گل خوردیم ولی یه گل حلال زدیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
خیابانی بی سواد باز بیاد فوتبال کشورهای عربی رو تحقیر کنه.شش تا تقدیم به خیابانی
اقا فاجعه بود...
6 تایی ها
چه افتضاحی و چه آبروریزی ای! استقلال بهتر است از بازی در چنین تورنمنت هایی خودداری کند. تیمهای ایرانی ذره ذره آبرو جمع می کنند و این تیم یکباره همه آن را به باد می دهد!
زنده با آقای کفاشیان
زنده باد آقای تاج
send data is full
دیشب وقتی بازی بد وبی برنامه ودفاعی استقلال رادیدم حالم شدیدا بد شد ودیگه خوابم نمی برد کاش امشب پرسپولیس خوب بازی کنه وآبروی فوتبال ایران رانبرند.
6 تایی ها ، اسیایی شدند
واقعاً که شرم آور بود . بی تحرکی ، بی انگیزه ائی ، بی غیرتی ، رخوت ، سستی ، بی برنامه ائی بی حالی بی حالی در بازیکنان استقلال موج میزد. فقط خجالت کشیدیم و حرص خوردیم. این نتیجه لمپن بازی و قلیون کشیدنه . اینا باید همشون دوباره برن سربازی و یک مدت لب مرز خدمت کنن تا ساخته بشن تا بفهمن که اونجائی که باید از جونشون مایه بزارن تا برای کشورشون افتخار کسب کنن بعنی چه. باختن با یک گل و دو گل عیبی نداره ولی شش تا قابل تحمل نیست. خاک بر اون سرتون .
من یه استقلالیم....از ناراحتی دیشب تا صبح نخوابیم....اگه 11تا پنگوئن میزاشتیم تو زمین بهتر نتیجه می گرفتیم
حالا هی بگین دوتا ستاره داریم!!!!!
باید بگویم چقدر برانکو ضعیف وبی تاکتیک بود که به چنین تیم کوچکی باخت.
پاسخ ها
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۳
فوتبال علی اصغری بگپر نگير داره ديگه. برانکو بدشانس بود.
عجیب هست هربچه ای فهمیده که تیم های ایرانی هروقت دفاعی مطلق بازی کرده اندنتیجه اش شکست بوده اما مربیان مااین مطلب ساده رانمی خواهندیانمی توانندبفهمند.
اول اینکه به عنوان یه پرسپولیسی قطعا دوست ندارم هیچ نماینده ای از ایران توو آسیا بخصوص به یه تیم عربی ببازه . اون هم با 66666666 تا گل خورده. اما خاطرات 6تایی رو زنده کردن
حیف پول که خرج فوتبال میشه ,این هزینه رو روی ورزشها دیگه انجام میدادن الان چند تا مدال المپیک و جهان داشتیم
بازيكنان العين به بازيكنان استقلال درس فوتبال دادند
مربي العين به مربي استقلال درس مربي گيري و حرفه گري داد
خاک تو سرشون
منصوریان بیشتر به مربی کشتی کج میخوره تا فوتبال
نوش جان گوارای وجودشان
دوتا ستاره دارن..دوبار هم شش تایی شدن فقط کاش یه تیم غیر عربی بود . من پرسپولیسی الان خنثی ام فقط ابی هادیگه نگن سند رو کنید که ما شیش تا خوردیم.یا حق
خاک بر سرشان
دلت خنك شد،اب رو بريز اونجا كه ميسوزه
از تیم اول!!!!!!!!!!!!!!!!!! پایتخت بعید بود.
شمام خوشتون اومده از ششتایی استقلال پرسپولیس هم شیش تایی بازی با فتح استقلال مربی دست حسابی نداره وگرنه تیمارو خوب حال میده بهشون استقلال نیاز به زمان میخواد
العین درپایان بازی اول طریقه تو قوطی کردن استقلال را کشف کرد و استقلال در پایان بازی دوم وضعیت تو قوطی کشانده شدنش رو!!

قهرمانی در بازی فوتبال( و هر ورزشی) بجز آمادگی جسمانی و مهرت فنی ، به یک کف سواد و IQ هم نیاز دارد.
گاهی اوقات حین بازی فوتبال آدم حس میکنه بازکنان ایرانی مثل بوکسورها در رینگ می مانند که از کله شان اصلا نمی توانند استفاده کنند.
بنظر من کادر فنی و شخص دروازه بان باید جوابگوی این شکست بد باشند .
من یک استقلالی هستم و از اینکه باختیم خیلی ناراحت هستم
هميشه برد و باخت وجود داره چه با يك گل ياشش تا بهتر آن است كه ببينيد علت چه بوده ، بى خودى هم نبايد قضاوت كور كورانه بكنيد ، طرفدار يك تيم بايد هميشه در بد و خوب آن تيم شريك باشه ،
شكست و موفقيت هميشه در تمام موارد زندگى انسانها بوده ، پس سعى كنيم رفع أشكال كنيم ،
اين فقط يك بازى بوده ،
اگه یک شش تایی دیگه از پرسپولیس میخوردیم به جای این افتضاح که بار اومد به اون افتخار میکردیم. آخه از امارات؟؟؟؟ یک مشت آدم که معلوم نیست چکار میکنن اومدن مدیر و ... شدن ...چی بگم والا.... پرسپولیس ۶ تا حلالت
با سلام . ظاهرا نظرهای من انتشار نمی یابد . کوتاه می کنم : واکنش اصولگرایان به باخت ِ استقلال ، همان دم خروسی است که بیرون زده
مسابقه ی ورزشی برد و باخت داره - ربطی به تحقیر شدن نداره - اینا مثلا اصحاب قلم مملکتن با این سایتشون.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل