بازدید 12092

دستگیری مرد سه زنه قبل از ازدواج چهارم

کد خبر: ۶۹۸۹۷۳
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۶ 30 May 2017
مرد سه زنه زمانی که به اتهام همدستی با اعضای یک باند سرقت خودرو بازداشت شده، منکر همدستی با سارقان شد. متهم قرار بود، بزودی برای چهارمین بار ازدواج کند.

به گزارش جام‌جم، از چندی پیش خودروهای پژو و پراید پارک شده در محله‌های تهران به‌طور سریالی به سرقت می‌رفت. با تشکیل پرونده قضایی در شعبه پنجم بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران و با دستور بازپرس علی ایرد موسی تحقیقات پلیسی آغاز شد تا این‌که ماموران چند هفته پیش یک زن و ده مرد را در ارتباط با این پرونده شناسایی و بازداشت کردند. متهمان اعتراف کردند ابتدا سفارش خودروی سرقتی گرفته و آن خودرو را سرقت می‌کردیم. بعد با اسناد خودروهای تصادفی مشابه این خودرو‌ها را سند نمره کرده و می‌فروختیم.

بررسی‌‌ها نشان می‌داد فعالیت مجرمانه این باند از سه سال پیش تا روز بازداشت آنها ادامه داشته و بیش از صد خودرو را در شهرهای تهران، قزوین، کرج و شهرهای شمالی دزدیده و فروخته‌اند.

تحقیقات در این باره ادامه داشت تا این‌که هفته گذشته سرکرده باند اعتراف کرد مردی میانسال به نام فرید که در شمال کشور زندگی می‌کند با باند آنها همدستی داشته و ارکان 20 دستگاه خودروی سرقتی را او دستکاری کرده است. با این اعتراف‌ فرید نیز بازداشت شد. وی دیروز به شعبه پنجم بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران منتقل شد و در جریان تحقیقات به قاضی پرونده گفت: سرکرده باند با من اختلاف خانوادگی دارد و به همین دلیل به دروغ مرا به عنوان همدستش معرفی کرده تا ازمن انتقام بگیرد و من با او همدست نیستم. سه همسر دارم آنها چشم انتظارم هستند، مرا آزاد کنید.

برای متهم از سوی بازپرس پرونده قرار قانونی صادر شد و تحقیقات از وی ادامه دارد.

همسرانم در تلاش برای آزادی من هستند


فرید مردی میانسال است که سه زن و پنج فرزند دارد و قرار بود تا چندماه دیگر همسر چهارم خود را هم به خانه بخت ببرد. دیروز فرصتی به خبرنگار جام‌جم دست داد تا با او گفت‌وگو کند که می‌خوانید.

چرا بازداشت شدی؟


به‌خاطر اعتراف دروغ سرکرده یک باند سرقت که با من و خانواده‌ام اختلاف قدیمی داشت.

اختلاف شما سر چه بود؟


چندی پیش وحید از طریق یکی از آشنایان خانوادگی‌مان از دخترم برای پسرش خواستگاری کرد. زمانی که متوجه خلافکار بودن وی و پسرش شدم پاسخ منفی به درخواست آنها دادیم. اما از آن موقع تهدیدم کردکه انتقام می‌گیرد که آخر هم گرفت.حتی در بازداشتگاه تهدیدم کرد اگر 50 میلیون تومان خانواده‌ام به حساب خانواده او واریز کنند، دروغی را که درباره همدست بودن من گفته، پس می‌گیرد و من آزاد می‌شوم.

شما سه همسر دارید؟


بله. من کشاورز هستم و وضع مالی‌ام خوب است و نیاز به پول دزدی ندارم. من از همسر اولم دختر داشتم اما می‌خواستم پسری داشته باشم که با دومی ازدواج کردم که او نیز برایم دختر آورد. اما سومی برایم پسر آورد. من خانه‌ای سه طبقه دارم که هر کدام از همسرانم همراه فرزندان مشترکمان زندگی می‌کنند و میان این سه هوو اختلافی وجود ندارد با دختر یکی از آشنایانمان نیز نامزد کرده‌ام و قرار بود که به‌عنوان همسر چهارم پا به خانه‌ام بگذارد که من بازداشت شدم. از روزی که بازداشت شدم همه همسرانم در تلاش برای آزادی من هستند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۱۲
جوری تیتر زدید انگار طرف مخفیانه زن گرفته و به خاطر همین دستگیرش کردن!
وا ما فکر کردیم به خاطر زن چهارم دستگیر شده هنر کردی تابناک
به اين مي گن مرد خوش شانس.الانكه تو زنداني يه كتاب بنويس كه ببينيم چطور تونستي با سه تا زن زير يه سقف با خير و خوشي زندگي كني
دخترخانم ها فقط برای من بلدن ناز کنن؟؟ طرف زن داره بهش باز جواب مثبت میدن اونهم 4 بار....
دمش گرم در اين روزگار كياد ميتونه دختر مردم را خوشبخت كنه
درود بر اين مرد!!
به نظر شما ایرادی دارد این فرد همسر هایی داشته باشد اصل دزدی و سرقت را رها کردید و به زندگی شخصی ایشون ورود پیدا کردید .همیشه حاشیه میسازید.
چقدر اون دخترها بدبخت بودند که حاضر شدن هووی هم بشن اما خونه پدر نمونند!!!
برای پسر دار شدن ازدواج کردم! واقعا جای تاسف داره!
نمی خوام بگم این کار خوبه یا بد و نمی خوام از این فرد دفاع کنم فقط می خوام اینو بگم به کجا رسیدیم که حکم شرعی واسمون شرم آور شده که اینطور تیتر زدیم اما همین فرد اگه 10 تا رابطه نامشروع هم داشت آب از آب تکون نمی خورد .
مرد خوشبخت و زنهای خوشبخت واقعی اینها هستند. بقیه که فکر میکنن شوهرشون یه زن داره و اونم خودشون هستن فقط داره با سایه خوشبختی زندگی میکنن و سر خودشونو شیره میمالن
باسلام کار بدی نکرده چند زن گرفته
چه مرد خوبی
ما زنها چوب نامردی خودمون رو می خوریم چهارتا زن بهم نامردی کردن
خیانت بیشتر از سمت زنان شده
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی