بازدید 4598

دوباره فريدون تحت تعقيب پليس قرار گرفت

کد خبر: ۶۹۸۹۷۸
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۶ 30 May 2017
مرد مأمور نما كه تاكنون 13 بار به اتهام سرقت از پيرزنان بازداشت شده و به زندان افتاده است بار ديگر به همين اتهام تحت تعقيب پليس قرار گرفت.
دوباره فريدون تحت تعقيب پليس قرار گرفت


به گزارش جوان، دور تازه شكايت‌ها عليه مرد 50 ساله كه فريدون. ن نام دارد ازبيستم‌ فروردين‌ ماه امسال به جريان افتاد. آن روز زني 65ساله وارد كلانتري 118 ستارخان شد و عليه مردی فريبكار به اتهام سرقت بيش از 80 ميليون تومان پول و طلا شكايت كرد. 

او گفت: خانه‌ام در خيابان حبيب‌اللهي است. ساعت 15 در خانه‌ام مشغول استراحت بودم كه زنگ در را زدند. آيفون را كه برداشتم مردي ميانسال كه لباس سفيد به تن داشت خودش را مأمور بانك معرفي كرد و گفت براي كار مهمي آمده است. من اعتماد كردم و آن مرد را به خانه راه دادم. وقتي وارد شد مدعي شد كه در بانك برنده شده‌ام و خواست براي انجام كارهاي اداري مدارك شناسايي‌ام را به او بدهم تا مقدمات پرداخت جايزه فراهم شود. وقتي براي آوردن مدارك به يكي از اتاق‌هاي خانه رفتم احساس كردم كسي پشت سرم ايستاده است.
 
وقتي برگشتم آن مرد را پشت‌سرم ديدم. از او خواستم از اتاق بيرون رود، اما به من حمله كرد. من قدرت مقاومت مقابل او را نداشتم. آن مرد مقدار زيادي پول، طلا و جواهراتم را كه بيش از 80 ميليون تومان ارزش داشت، سرقت كرد و فرار كرد.  

بعد از مطرح شدن شكايت، پرونده به دستور قاضي براي رسيدگي به پايگاه دوم پليس‌آگاهي تهران فرستاده شد. كارآگاهان خيلي زود متوجه شدند كه شكايت‌هاي مشابهي در كلانتري‌هاي شهر مطرح شده است. بررسي‌اين شكايت‌ها نشان مي‌داد مردي با همين مشخصات و به همين شيوه يعني با معرفي خودش به عنوان مأمور بانك يا بيمه و با وعده برنده شدن در قرعه‌كشي از افراد سالخورده سرقت كرده است. 

در تحقيقات ميداني پليس همچنين معلوم شد كه متهم هنگام فرار سوار بر يك موتورسيكلت ويو آبي رنگ از محل متواري شده است.

  در شاخه ديگري از بررسي‌ها، كارآگاهان با مراجعه به بانك اطلاعات مجرمان سابقه‌دار موفق شدند متهم را كه مردي 50 ساله به نام فريدون. ن بود، شناسايي كنند. بررسي سوابق فريدون نشان داد كه او قبلاً 13 بار به همين اتهام از سوي پليس دستگيرشده و به زندان افتاده است. وقتي كارآگاهان براي بازداشت متهم راهي محل زندگي او حوالي ميدان هفت‌تير شدند، متوجه شدند كه او به علت اعمال مجرمانه‌اش از خانه طرد شده و جاي معيني براي زندگي ندارد.
 
سرهنگ كارآگاه سعدالله گزافي، رئيس پايگاه دوم پليس‌آگاهي تهران بزرگ گفت: دستور انتشار تصوير بدون پوشش متهم براي شناسايي ساير شاكيان منتشر شده است. 

وي از شهروندان درخواست كرد در صورتي كه از محل زندگي يا تردد متهم اطلاع دارند از طريق شماره تماس 21869006 در اختيار كارآگاهان پايگاه دوم پليس‌آگاهي تهران بزرگ قرار دهنـد.

 وي همچنين از شاكيان احتمالي خواست براي طرح شكايت به پايگاه دوم پليس آگاهي در جنت آباد شمالي – خيابان شاهين شمالي مراجعه كنند. 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر