بازدید 3899

آخرین وضعیت صادرات تخم مرغ

نبی پور گفت:علی رغم اعلام پاک بودن کشور از شیوع آنفولانزا حاد پرندگان، اما صادرات تخم مرغ به عراق آغاز نشده و تنها مقدار جزئی به افغانستان صادر شده است.
کد خبر: ۶۹۹۲۳۷
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۹ 30 May 2017
نبی پور گفت:علی رغم اعلام پاک بودن کشور از شیوع آنفولانزا حاد پرندگان، اما صادرات تخم مرغ به عراق آغاز نشده و تنها مقدار جزئی به افغانستان صادر شده است.

ناصر نبی پور رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به آخرین وضعیت صادرات تخم مرغ به عراق اظهار داشت: علی رغم اعلام پاک بودن کشور از شیوع آنفولانزا حاد پرندگان، اما صادرات تخم م به عراق آغاز نشده است.

وی افزود: طی چند ماه اخیر به سبب وجود آنفولانزا بازارهای هدف را از دست داده ایم که در شرایط کنونی به سبب عدم مزیت قیمتی با رقبا امکان سرگیری مجدد صادرات وجود ندارد.
 
نبی پور با اشاره به آخرین وضعیت صادرات به افغانستان گفت: طی چند روز اخیر مقدار جزئی تخم مرغ به افغانستان صادر شده است.

به گفته وی علی رغم شیوع آنفولانزا و معدوم سازی طی ماه‌های اخیر، اما در شرایط کنونی امکان صادرات ۹۰ هزارتن تخم مرغ در صورت مشتری به بازارهای هدف وجود دارد.

رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران در خصوص وضعیت قیمت تخم مرغ در بازار بیان کرد: در حال حاضر نرخ هر کیلو تخم مرغ درب مرغداری ۴ هزار تومان معادل دانه‌ای ۲۶۰ الی ۲۷۰ تومان است.

نبی پور در پاسخ به این سوال که در برخی مغازه‌های خرده فروشی تخم مرغ با نرخ معادل ۴۵۰ الی ۵۰۰ تومان به فروش می‌رسد، تصریح کرد: فروش تخم مرغ با نرخ‌های بالاتر از ۳۲۰ الی ۳۳۰ تومان منصفانه نیست از این رو دستگاه‌های مربوطه با نظارت هر چه دقیق‌تر از سودجویی برخی مغازه داران جلوگیری نمایند.


سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر