بازدید 1672

روابط روسیه با آمریکا قربانی نزاع سیاسی شده است

سفیر روسیه در آمریکا بر این باور است که روابط بین دو کشور به گروگانی در درگیری های سیاسی در واشنگتن تبدیل شده است.
کد خبر: ۷۰۰۳۰۷
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۰ 03 June 2017
سفیر روسیه در آمریکا بر این باور است که روابط بین دو کشور به گروگانی در درگیری های سیاسی در واشنگتن تبدیل شده است.

به گزارش تسنیم به نقل از اسپوتنیک، سرگئی کیسلیاک سفیر روسیه در آمریکا در سخنانی در جمع خبرنگاران در شهر نیویورک تاکید کرد: روابط دوجانبه آمریکا و روسیه قربانی درگیری های داخلی سیاسی در آمریکا شده است و من از این بابت متاسف هستم ولی امیدواری نسبت به بهبود شرایط وجود دارد.

کیسلیاک که از سوی رسانه های آمریکایی به داشتن ارتباط با کمپین انتخاباتی ترامپ در جریان رقابت های انتخابات ریاست جمهوری نوامبر متهم شده است، گفت: مسکو برای بهبود روابط با واشنگتن صبور خواهد بود. ما صبر و تحمل کافی خواهیم داشت. ما صبر خواهیم کرد. زمانی که آمریکا برای کار و تلاش جدی در خصوص مسائلی که به نفع منافع بلندمدت ما آماده باشد، روابط بهتر خواهد شد... این امیدواری وجود دارد.

وی حاضر به اظهار نظر درباره دیدارهای احتمالی اش با جارد کوشنر داماد و مشاور ارشد ترامپ نشده است ولی در این باره گفت: من درباره تماس ها و ارتباطات روزانه ام صحبت نمی کنم، این سیاست ماست و این نه تنها درباره مذاکره با کوشنر صادق است بلکه درباره سایر مذاکرات و گفتگوهای روزانه من نیز درست خواهد بود.

روزنامه واشنگتن پست هفته گذشته اعلام کرد که کوشنر و مایکل فلین مشاور سابق امنیت ملی آمریکا در ماه دسامبر با کیسلیاک در برج ترامپ صحبت کرده اند.

مایکل فلین مجبور شد 14 فوریه به خاطر افزایش جنجال ها درباره مذاکراتش با سرگئی کیسلیاک از سمت مشاور امنیت ملی آمریکا استعفا کند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر