بازدید 2652

تیراندازی در روسیه 9 کشته بر جا گذاشت

رسانه‌های محلی روسیه از تیراندازی یک فرد مسلح به سمت مردم و کشتن 9 نفر در این حادثه خبر دادند. پلیس ضارب این حادثه را دستگیر کرده است.
کد خبر: ۷۰۰۶۴۳
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۴:۱۶ 05 June 2017
رسانه‌های محلی روسیه از تیراندازی یک فرد مسلح به سمت مردم و کشتن 9 نفر در این حادثه خبر دادند. پلیس ضارب این حادثه را دستگیر کرده است.

به گزارش فارس،‌ گزارش‌های منتشر شده از این امر حکایت دارد که یک فرد مسلح در روستای «ردکینو» واقع در استان «تِوِر» روسیه 9 نفر را به ضرب گلوله کشته است.

بنا بر گزارش خبرگزاری «اسپوتنیک»، رسانه‌های محلی گزارش کرده آند که این فرد 45 ساله با نام «سرگئی یگوروف» که یک تکنسین پاره وقت برق در روستا بوده مکالمه‌ای را درباره حضور خود در ارتش و نیروی هوایی روسیه آغاز می‌کند. زمانی که مردم اطراف وی اعلام می‌کنند که شک دارند وی جمعیت را ترک می‌کند. اما مدتی کوتاه پس از آن با یک اسلحه نیمه خودکار در دست باز می‌گردد و به جمعیت می‌گوید «الان نشان می‌دهم که می‌توانم تیراندازی کنم». سپس اسلحه را به سمت جمعیت نشانه گرفته و به چندین نفر شلیک می‌کند.

این فرد سپس داخل خانه‌ای شده و چند نفر از جمله یک زن 92 ساله را در این خانه به قتل می‌رساند. بنا بر گزارش منابع خبری، این فرد حتی از آخرین قربانی خود خواسته است تا قبرش را در زمین حفر کند و زمانی که این زن از انجام این کار خودداری می‌کند به سمت وی شلیک کرده و او را می‌کشد.

ظاهرا یک زن جوان در این خانه با مخفی شدن زیر یک پتو از شلیک گلوله وی در امان مانده و پس از تماس با پلیس، دو افسر پلیس به منطقه اعزام می‌شوند و این مرد مسلح را بدون کوچکترین مقاومتی دستگیر می‌کنند.

دفتر مطبوعات گارد ملی روسیه اعلام کرده که این فرد، اسلحه‌اش را به صورت قانونی حمل می‌کرده اما هرگز در هیچ ارگان مرتبط با ارتش خدمت نکرده است.

گارد ملی روسیه اعلام کرده که به دنبال این حادثه تیراندازی تحقیقاتی را درباره کسانی که مجوز حمل سلاح به صورت قانونی دارند، آغاز کرده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی