بازدید 4445

بازدید کمیسیون امنیت ملی از محل حادثه تروریستی

کد خبر: ۷۰۱۶۸۷
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۳ 08 June 2017
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از بازدید هیات چهار نفره این کمیسیون از محل دو حادثه تروریستی حرم مطهر امام و مجلس شورای اسلامی و همچنین عیادت از مجروحان این حادثه در بیمارستان های طرفه، سینا و امام حسین (ع) خبر داد.

به گزارش «تابناک»، سیدحسین نقوی حسینی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: هیات چهار نفره‌ای از کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شامل بروجردی، دهقانی، جمالی و بنده صبح امروز از محل حادثه حرم مطهر امام (ره) بازدید داشتیم و در آنجا از ماموران نیروی انتظامی که به موقع و به جا عمل کردند تقدیر و تشکر نموده و در جریان جزئیات حادثه از زبان آنها قرار گرفتیم.

وی افزود: بعد از آن عیادتی از مجروحان بستری شده در بیمارستان طرفه داشتیم و سپس به بیمارستان سینا رفته و با مجروحان گفت‌وگو کردیم. در نهایت نیز در بیمارستان امام حسین با 5 مجروحی که آنجا بود صحبت نمودیم.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: اکنون در مجلس هستیم و قرار است از ابتدای نقطه آغازین بروز این حادثه تروریستی یعنی از درب ورودی مراجعات مردمی تا داخل طبقات رفته و به صورت دقیق این حادثه را بررسی کنیم تا گزارش آن را در جلسات آینده کمیسیون مورد رسیدگی قرار دهیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار