بازدید 5304
بیانیه چهار نماینده درباره حوادث تروریستی اخیر تهران؛

اتحاد و حفاظت از وطن در برابر نااهلان

تروریسم و ترور واژگانی منحوس اند که برآن اند تا در مقابل واژگانی همچون صلح، دموکراسی، آشتی و مردم سالاری در جهان مدرن صف آرایی کنند.
کد خبر: ۷۰۱۷۵۵
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۶ 08 June 2017
تروریسم و ترور واژگانی منحوس اند که برآن اند تا در مقابل واژگانی همچون صلح، دموکراسی، آشتی و مردم سالاری در جهان مدرن صف آرایی کنند.

به گزارش تابناک، بشر از ابتدای تاریخ تاکنون هزینه‏ های سنگینی در قبال برقراری صلح و آرامش و امنیت در این کره خاکی پرداخت است؛ در همین مسیر ایران اسلامی نیز در مقابله با تروریسم و برقراری صلح و آشتی در سالیان متمادی هزینه‏ ها داده و بسیاری مواقع خود نیز قربانی تروریسم شده است. یادآوری این نکته ضروری است که نقاط مرزی ایران بیش از دیگر مناطق این بار را به دوش کشیده است.

یادی کنیم از مردمان صبور و دردکشیده سردشت، از شهروندان خرمشهری و ایستادگی ستودنی شان، از مردمان غیور سیستان و بلوچستان و کردستان و آذربایجان ولرستان و خراسان، از شمال،از جنوب،از غرب،از شرق و  در یک کلام از همه ایرانیان. آنچه بر دامان خاک پاک ایران در هر گوشه و کنار رخ داده بدون تردید از لوح خاطر ایرانیان و جهانیان پاک نخواهد شد.
خوشبختانه به یمن اتحاد ملی هر بار نیز اراده مردم ایران در تقابل با خشونت ، خون و خونریزی صد چندان افزون شده است.

اینک «داعش»، این فرزند ناخلف عصر جدید، به بدترین شکل ممکن خود را نه تنها در تقابل با ملل جهان و خاورمیانه که در تقابل با دین و دیانت مردمان قرار داده و بی اندک واهمه و ترسی از داوری، هر سحرگاه و شامگاه خون مسلمانان اعم از شیعه و سنی را بر زمین جاری می‏سازد.

داعش در آخرین اقدام فضاحت بار و غیر انسانی خود در حرم امام راحل و خانه ملت- این نماد مردم سالاری ایران اسلامی- جمعی از ایرانیان را به گلوله بست. در همین زمینه اعلام می داریم :

ترور و تروریسم و ایجاد فضای ناامن برای شهروندان در هر کجای کره هستی از تهران تا اربیل، حلب، لندن،کابل و پاریس محکوم است. بی شک رخدادهای روز چهارشنبه نقطه عزیمت ما ایرانیان اعم از شیعه، سنی، مسیحی، کلیمی، زرتشتی، کرد، بلوچ، آذری، ترکمن، فارس، لر،ارمنی و آشوری در بازسازی و تجدید پیمان دوباره بر اتحاد، وفاق ملی و همبستگی ملی مان خواهد بود، اینکه بیش از پیش آگاه و هوشیار بوده و در مقابل بدخواهانی که نه دین می شناسند و نه انسانیت و اخلاق با تمام وجود قد علم کرده و می‌ایستیم.

همچنین ملت ایران آماده اند تا در قبال مسئولیت ایرانی بودن خویش جان بر کف نهاده و با همه توان و یارا در صحنه حضور یابند. جا دارد به خودمان یادآور شویم با اراده‌ای جدی باید با تروریسم مبارزه کرد اما از یاد نبریم که امروز روز اتحاد و یکدلی است؛ باشد که از رهگذر اتفاق رخ داده به تقابل حزبی، جناحی و سیاسی نپرداخته و روا نیست تا از یک حمله تروریستی برای حمله به دولت و دولت هراسی سوء استفاده کرد؛ بنابراین باید به دور از این مسائل با همبستگی بیشتر وطن را در مقابل نااهلان زمان‌ حفاظت کنیم.

بهرام پارسایی
عبدالکریم حسین زاده
فاطمه سعیدی
محمد علی وکیلی
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان