بازدید 30184
بسته خبری «تابناک»؛

پاسخ جالب ایرانیان به وزیر خارجه آمریکا/ واکنش به حضور زن داعشی در عملیات مجلس/ روایت محسن هاشمی از علت تغییرات در دانشگاه آزاد/ کنایه قالیباف به مدعیان مدیریت شهرداری/ اعتراض دادستانی به حکم تبرئه دختر وزیر/ استقبال یک اصلاح طلب از ایده جلیلی

رصد‌خانه «تابناک» ‌خبرهایی‌ برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند؛ تیترهایی مانند:«دارایی صندوق بازنشستگی کشوری چقدر است؟»،«اسیدپاشی بر روی مادرزن سابق»،«توئیت آشنا درباره انتشار فهرست‌های مختلف از ترکیب دولت» و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۷۰۲۳۳۷
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۸ 10 June 2017

تحولات در گذر است و خبر هیچ ‌گاه متوقف نخواهد شد. خبرهایی رسمی و ‌گاه غیر رسمی؛ خبرهایی که مورد توجه قرار می‌گیرد ‌یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبرهایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر‌ به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»، جایی است که خبرهایی ‌گاه غیررسمی و ‌گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، ‌برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبرهایی که ‌گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و ‌گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه ‌می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری ‌هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند.

در رصدخانه تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

دستگیری اعضای یک تیم تروریستی در اطراف تهران

فرمانده نیروی انتظامی از دستگیری اعضای یک تیم تروریستی صبح امروز در حوالی تهران خبر داد. سردار حسین اشتری در همایش عمومی فرماندهان نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران که با حضور آیت‌الله جنتی در حال برگزاری است، با اعلام این خبر گفت: تعدادی از افراد مرتبط با گروه‌های تروریستی پس از حادثه تروریستی 17 خرداد با هوشیاری پلیس، سپاه پاسداران، بسیج و سایر دستگاه‌های امنیتی بازداشت شدند. وی همچنین از همکاری خوب مردم با نیروی انتظامی و دیگر دستگاه‌های امنیتی در شناسایی و دستگیری این تروریست‌ها خبر داد.


شاهد رفتار‌های مشکوک در انتخابات شورا هستیم

پرویز سروری در گفت‌وگو با فارس، درباره بازشماری نتایج انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: ما هر روز تردیدمان نسبت به نحوه برگزاری انتخابات از این نظر که یک مقاومت عجیبی برای بازشماری آرا است، بیشتر می‌شود. وی افزود: در حالی که رئیس مجلس، وزیر کشور و دیگر مسئولان تأکید بر بازشماری آرا داشتند، ولی این اتفاق صورت نمی‌گیرد. وی افزود: اعتراض ما مبنی بر بازشماری آرا بوده است که در شهر تهران این اتفاق نیفتاده و برخلاف وعده‌هایی که داده بودند، پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر تهران نیز تأیید شد و اعتراض ما به جایی نرسید و آنها نیز پاسخگو نبودند. سروری افزود: اقدامات صورت گرفته در پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران مشکوک بوده است و چرا این همه مقاومت برای بازشماری آرا صورت می‌گیرد؟ چرا اجازه نمی‌دهند در فرایند قانونی، موضوع رسیدگی شود؟ چرا حاضر نیستند از عملکرد خود دفاع کنند؟


کنایه قالیباف به مدعیان مدیریت شهرداری

محمدباقر قالیباف شهردار تهران در آیین افتتاح خط 7 متروی تهران با تاکید بر اینکه در 12 سال گذشته تحت فشارهای داخلی و خارجی متعدد بوده‌ایم، بر این نکته تاکید کرد که نباید گله‌مندی‌ها را به مردم منتقل کنیم. وی تصریح کرد: کاری به این عظمت انجام می‌شود اما خیلی زخم زبان‌ها شنیدیم، کسانی که یک متر خاک جابه‌جا نکرده‌اند حالا می‌خواهند در مورد شهر صحبت کنند.


واکنش به حضور زن داعشی در عملیات مجلس

علیرضا رحیمی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پاسخ به سوالی درباره شایعات فراوان درخصوص حضور یک زن در میان تروریست‌ها به‌عنوان کسی که فیلم حمله داعش را برای این گروهک تروریستی از طریق گوشی تلفن همراه ضبط کرده، گفت: آن‌چنان که اطلاع داریم تنها زنی که در این عملیات با داعش همکاری داشته، یک نفر بوده که در حرم امام دستگیر شده و هیج خانمی همراه تروریست‌های مجلس نبوده است.


روحانی فکر می‌کرد کاندیدای پوششی ایده رقیب است

عبدالواحد موسوی لاری در خصوص ایده کاندیدای پوششی در انتخابات گفت: در نهایت ما به این جمع بندی رسیدیم که آقای روحانی کاندیدای ما است و از او دفاع کردیم. اما اینکه آقای روحانی، منحصر به فرد است، زمانی معلوم می شود که خودش را نشان بدهد. یک بار هیات رئیسه شورا شامل من و اقایان عارف و مرعشی با آقای روحانی صحبت کردیم و یک بار دیگر هم من و آقایان مرعشی و کمالی آخرین صحبت ها را با آقای روحانی انجام دادیم. در مرحله اول آقای روحانی نسبت به اینکه یک نفر دیگر در کنار او وارد انتخابات شود ذهنیت داشت و معتقد بود که بودن فرد دیگر ممکن است تبعات منفی داشته باشد. وقتی ما دلایل حضور شخص دیگر در انتخابات را توضیح دادیم، آقای روحانی که خیلی مخالف بود با ما همراه شد و استدلال ما را قبول کرد. آقای روحانی در ابتدا خیلی به این موضوع حساس بود و می گفت این طراحی جناح رقیب است. اما ما برایش توضیح دادیم و در نهایت او پذیرفت. اما هنوز به ما اعلام نشده بود. روز چهارشنبه که ثبت نام نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، سه روز بعد از آن تمام می شد من گفتم که آقای روحانی باید تکلیف را مشخص کند و گفتم اگر او مخالف باشد شورای عالی تصمیم خودش را به شکل دیگری دنبال می کند.


دارایی صندوق بازنشستگی کشوری چقدر است؟

علی ربیعی در حاشیه امضای قرارداد خرید هواپیمای بویینگ با شرکت هواپیمایی آسمان: توسعه فعالیت شرکت های هوایی، کشتیرانی و ریلی راهبرد صندوق های بازنشستگی در بخش حمل و نقل است. صندوق بازنشستگی کشوری با قابلیت های زیاد خود، از نوسازی ناوگان هوایی آسمان حمایت می کند تا بازنشستگان درآمد بیشتری به دست آورند. بدون شک صندوق های بازنشستگی در بخش حمل و نقل باقی می مانند و به همین منظور 10 فروندهواپیما و چند فروند کشتی برای حمل گاز خریداری شده است و شرکت ریلی رجا خرید واگن هایی با ساخت داخل را در دستور کار خود قرار داده است. توسعه هتل های گردشگری و هتل های هما یکی دیگر از برنامه هاست تا بتوانیم همچنان در بخش گردشگری نیز به فعالیت های خود ادامه دهیم. عصر امروز با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی قراردادی بین شرکت آسمان و بوئینگ امضا و قرار شد ابتدا 30 فروند هواپیمای بوئینگ 737 و به تدریج 30 فروند هواپیمای دیگر توسط شرکت هواپیمایی آسمان خریداری شود. پاد این خبر را منتشر کرد.


اسیدپاشی بر روی مادرزن سابق

محمدحسین صادقی، دادستان کرمانشاه از اسیدپاشی فردی به سمت مادر همسر سابق خود خبر داد و گفت: فرد اسیدپاش اواخر هفته گذشته به بهانه اخذ مدارک خودرو به منزل پدری همسر سابق خود مراجعه کرده و پس از درگیری لفظی با مادر همسر سابق خود اسید موجود در داخل قوطی پلاستیکی را که از قبل آماده کرده بود به طرف او پاشیده و موجب جراحت بخش هایی از بدن از جمله دست چپ،پشت کتف و قسمت‌هایی از صورت شده است. متهم پس از این عمل مجرمانه از طریق ارسال پیامک به همسر سابق خود دوباره او و خانواده اش را به اسیدپاشی و اعمال مجرمانه تهدید کرده است. پرونده قضایی تشکیل و اقدامات قانونی برای دستگیری متهم به صورت ویژه صادر شده است. ایلنا این خبر را منتشر کرد.


روایت محسن هاشمی از علت تغییرات در دانشگاه آزاد

معاون عمرانی دانشگاه آزاد گفت: بعد از رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی، موضوع دانشگاه آزاد اهمیت ویژه‌ای داشت به طوری که با درخواست هیات موسس مقام معظم رهبری وارد شدند و علی‌اکبر ولایتی را به عنوان رئیس هیات موسس دانشگاه منصوب کردند. هنوز برخی از واحدهای ضررده وجود دارند که باید با تلاش، اقتصاد دانشگاه مثبت شود و با جلوگیری از تعطیلی واحدهای زیان‌ده و برخورداری اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه از وضعیت رفاهی بهتر با کیفیت بیشتری به تلاش های خود در دانشگاه ادامه دهند. رویداد این خبر را منتشر کرد.


اعتراض دادستانی به حکم تبرئه دختر وزیر

مدیرکل مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی گفت: دادستانی نسبت به تبرئه دختر وزیر آموزش و پرورش از اتهام قاچاق کالا اعتراض کرده و پرونده به مرجع مربوطه ارجاع شده و در حال بررسی است. عبدالمجید اجتهادی، مدیرکل مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی در پاسخ به این سوال که آیا دادستانی تهران به حکم شعبه بدوی تعزیرات مبنی بر تبرئه دختر وزیر آموزش و پرورش از اتهام قاچاق کالا اعتراض کرده است یا نه؟ گفت: دادستانی اعتراض کرده و پرونده به مرجع مربوطه ارجاع شده و در حال بررسی است. او خاطرنشان کرد: این مسأله که آیا اعتراض دادستانی به حکم صادره وارد است یا نه در شعبه تجدیدنظر بررسی می شود. اجتهادی در پاسخ به این سوال که پیشتر اعلام شده بود حکم تبرئه دختر وزیر قطعی شده است، اظهار داشت: این حکم از نظر دستگاه‌های مسئول قطعی شده؛ دستگاه‌هایی که صراحتاً در قانون می‌توانند اعتراض کنند به این رأی اعتراض نکرده‌اند، بنابراین از آن جهت حکم قطعی شده و اعتراضی هم که از سوی دادستانی مطرح شده، در مرجع مربوطه بررسی و اتخاذ تصمیم می‌شود. ایسنا این خبر را منتشر کرد.


شکایت دونالد ترامپ از رییس سابق اف‌بی‌آی

ایندپندنت نوشت: وکیل خصوصی دونالد ترامپ در پی برنامه‌ریزی برای شکایت از جیمز کامی، رییس سابق اف‌بی‌آی است. ظاهرا این تصمیم پس از اینکه ریاست سابق اف‌بی‌آی صحبت‌های خصوصی با ترامپ را در قالب یادداشت‌هایی منتشر کرد گرفته شده است. روابط جیمز کامی و ترامپ طی یکماه اخیر بر سر تحقیقات اف‌بی‌آی درباره دخالت روسیه در انتخابات امریکا تا جایی تیره و تار شد که ترامپ وی را از سمت خود برکنار کرد.


«شهرزاد2» نیامده حاشیه ساز شد

طبق وعده سازندگان سريال شهرزاد، درحاليکه دو هفته بيشتر تا پخش فصل دوم اين مجموعه در شبکه نمايش خانگي باقي نمانده است، حاشيه هايي درباره انتشار اينترنتي اين مجموعه به وجود آمده است. محمد صراف، رییس انجمن صنفی VOD و IPTV ، درباره‌ی خبر منتشرشده‌ی پخش سریال «شهرزاد» از سایت نت‌فلیکس گفت: «خبر عرضه‌ی سریال شهرزاد در نت‌فلیکس تأیید نشده است. ضمن اینکه نت‌فلیکس در ایران فیلتر است.»میزان این خبر را منتشر کرد.


نگرانی آمریکا از موشک‌های جدید کره شمالی

موشک های جدید مدل «کروز» کره شمالی که به تازگی توسط این کشور مورد آزمایش قرار گرفته و تا ۲۰۰ کیلومتر پس از پرتاب طی مسافت کرده و مخصوص هدف قرار دادن کشتی هاست، باعث بروز موجی از نگرانی در آمریکا شده است. ایرنا این خبر را منتشر کرد.


توئیت آشنا درباره انتشار فهرست‌های مختلف از ترکیب دولت

حسام‌الدین آشنا مشاور رئیس جمهور در واکنش به لیست‌های مختلف منتشرشده در رابطه با ترکیب دولت دوازدهم در توییتر خود نوشت: انتشار فهرست‌های مختلف از تغییرات احتمالی کابینه إخبارهایی است به امید انشاء.


پاسخ جالب ایرانیان به وزیر خارجه آمریکا

کاربران ایرانی در واکنش به اظهارات وزیرخارجه امریکا که عبارت جعلی برای خلیج فارس را استفاده کرده بود تصویری از سنگ قبر سربازان امریکایی را منتشر کردند که روی آن عبارت خلیج فارس نوشته شده است.


واکنش وزیر خارجه قطر به خبر دیدارش با سردار سلیمانی

وزیر خارجه قطر در ادامه گفت: سفر من به عراق نیز به منظور استحکام روابط بود و پس از آزادی شهروندان قطری ربوده شده صورت گرفت. وی با تکذیب خبر برخی رسانه ها مبنی بر دیدار با قاسم سلیمانی در عراق گفت: هیچ دیداری با قاسم سلیمانی نداشتم و سخنانی که در این باره مطرح شده، ساخته پرداخته خیالات است.


استقبال یک اصلاح طلب از ایده جلیلی

یک استاد دانشگاه گفت : وجود «دولت در سایه» ایده خوبی است و اصلاح‌طلبان از آن حمایت می‌کنند به شرط آنکه طرح‌کنندگان این ایده بر دولت پنهان هم نظارت کنند.حمیدرضا جلایی‌پور در ارتباط با ایده تشکیل «دولت در سایه» که توسط سعید جلیلی مطرح شده است اظهار کرد: من با ایده دولت در سایه از سوی جلیلی موافق هستم و از آن دفاع می‌کنم . فکر خوبی است و اگر به سه نقد که به این فکر وارد است توجه کنیم تکمیل هم می‌شود.وی ادامه داد: جلیلی با ارائه این فکر دولت سایه به هوادارانش می گوید درست است که ما در رقابت انتخاباتی شکست خوردیم اما لازم نیست که برویم تا چهار سال آینده و انتخاباتی دیگر فعالیتی نداشته باشیم؛ می‌توانیم از نیرو و تشکل‌هایمان برای رصد فعالیت‌های دولت استفاده کنیم و همچنان در صحنه حضور داشته باشیم.این فعال سیاسی اصلاح‌طلب افزود: من دیده‌ام که آقای جلیلی گفته‌اند در دولت در سایه آن جایی که دولت مستقر خوب کار می کند تقدیرمی‌کنیم اگر بد عمل کرد تذکر می‌دهیم. همچنین گفتند فقط بردولت نظارت نمی‌کنیم و نظارتشان شامل سایر قوا هم می‌شود. تا اینجا این توضیحات درباره دولت در سایه فکر خوبی است .وی با اشاره به مفهوم دولت در سایه درعلم سیاست خاطرنشان کرد: دولت سایه در علوم سیاسی معنا و مفهوم مشخصی دارد و بیشتر مفهومی است که در دموکراسی های پارلمانی جاافتاده بکار می رود، ولی حالا اشکالی ندارد که ایشان خواسته‌اند از این مفهوم رایج در علوم سیاسی متعارف استفاده کنند؛ منظور صحبت ایشان این است که اقلیتی که در انتخابات اخیر شکست خورده‌اند در فاصله دو انتخابات به عنوان «فعال نظارتی» در عرصه سیاست حضور داشته باشند. تا اینجا مشکلی نیست.


واکنش حجتی به پیشنهاد شهردار شدنش در تهران

محمود حجتی درباره احتمال شهردار شدن خود گفت: فعلا در دولت هستم، دارم کارم را انجام می‌دهم.محمود حجتی وزیر کشاورزی در گفتگو با خبرآنلاین درباره صحت اخبار مربطو به پیشنهاد شهردار شدنش در تهران گفت: ولله در همین حد که در سئوال آمد، من هم شنیدم.وی در پاسخ به این سئوال که آیا اعضای شورای شهر پنجم با شما صحبتی داشتند؟ گفت: خیر، من هم اکنون مشغول انجام کارم در وزارت جهاد کشاورزی هستم.وزیر جهادکشاورزی در پاسخ به این سئوال که اگر بخواهید بین همکاری با دولت و قبول مسئولیت شهرداری تهران یکی را انتخاب کنید کدام یک را بر می گزینید؟ اظهار کرد: فعلا در دولت هستم، دارم کارم را انجام می دهم.


واکنش فلاحت پیشه به "خود شیرینی‌های" یک نماینده

فلاحت پیشه با رد اظهارات یکی از نمایندگان ویلچرنشین مجلس که مدعی شده بود نمایندگان پس از اتمام صحن با عجله بیرون رفته و هیچ کمکی به او جهت خروج نکرده‌اند، گفت: این ادعا از خود شیرینی‌های این نماینده است زیرا که همکاران ما هیچ عجله‌ای برای خروج نداشتند و حتی از یگان حفاظت مجلس خواستند که آنها را برای مقابله با تروریست‌ها مسلح کنند.


بخشی از مجلس، موزه می شود

بهروز نعمتی نماینده مردم اسدآباد و سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به حمله تروریستی روز چهارشنبه هفته گذشته به پارلمان، اظهار داشت: با توجه به اینکه حجم عملیات تروریستی در طبقه چهارم ساختمان مراجعات مردمی خانه ملت بوده است، بخشی از راهروی طبقه چهارم و یکی از اتاق‌های طبقه چهارم که بیشترین تخریب در آن انجام شده است، برای سند جنایت تروریسم بدون بازسازی باقی می‌ماند و تبدیل به موزه می‌شود.وی افزود: تلاش‌مان این است که بازسازی دفاتر نمایندگان تا فردا به اتمام برسد تا در اختیار نمایندگان قرار دهیم.


شرط شریعتمداری برای مفتی عربستان

سین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان در گفت‌و‌گو با فارس،‌ درباره نقش عربستان در اقدامات تروریستی تکفیری‌ها گفت: اگر آل سعود راست می گوید که حامی تروریست‌ها نیست باید از مفتی‌های گوش به فرمان دربار بخواهد علیه تروریست های تکفیری فتوا بدهند و با صراحت اعلام کنند که ریختن خون مسلمانان غیر وهابی را مباح نمی‌دانند؛ البته باید تاکید کنند که این فتوا با نظر پنهان و پشت پرده آنها فرقی ندارد. شریعتمداری افزود: آل سعود نمی‌تواند رسما علیه تروریست‌های تکفیری موضع بگیرد چراکه تکفیری‌ها خروجی وهابیت هستند و طرد آنها طرد وهابیت است و حال آنکه وهابیت یک مذهب جعلی ساخت غرب در میان اهل سنت است؛ نظیر حزب صهیونیستی بهائیت که در میان شیعیان پدید آوردند. مدیر مسئول روزنامه کیهان تصریح کرد: دربار آل سعود فقط مجری آن است و نه صاحب اختیار آن که بتواند هر طور خواست در باره آن تصمیم بگیرد، در واقع وظیفه آل سعود تامین نیاز های مالی و تسلیحاتی تروریست ها و مخصوصا تزریق خشونت و آدمکشی به آنها ست که این ماموریت اخیر را مفتی های دربار آل سعود برعهده دارند.


منع قانونیِ "اقامت مجردی زنان در هتل‌ها"!

رییس اتحادیه هتلداران اصفهان گفت: اقامت زنان تنها و مجرد در هتل‌ها و مهمانسراها هیچ منع قانونی ندارد. این درحالی است که برخی اقامتگاه‌ها همچنان از پذیرش مسافران زن که تنها مراجعه می‌کنند، خودداری کرده و آن‌ها را به اداره اماکن ارجاع می‌دهند.اصفهان از توریستی‌ترین شهرهای ایران است که مسافرت مجردی زنان به آن امری بدیهی به شمار می‌آید، با این حال اما برخی واحدهای اقامتی بویژه مهمانسراها، مهمان‌پذیرها و هتل‌های کم ستاره‌تر همچنان خود را مقید به بخشنامه‌ای می‌دانند که نزدیک به دو دهه از ابطال آن می‌گذرد که این گویای نوعی برخورد سلیقه‌ای از جانب مراجع مربوطه است که اجازه نمی‌دهد واحدهای اقامتی، با خیال آسوده پذیرش مسافر داشته باشند و با قانون و برخوردی نانوشته، عاملی بازدارنده شده‌اند.


آیا رفتن «علی‌عسگری» از صداوسیما جدی است؟

«خبرها از احتمال بالای ریاست عبدالرضا رحمانی‌ فضلی، وزیر کشور دولت یازدهم، بر سازمان صدا و سیما حکایت دارد. از قرار معلوم بنا بود این خبر رسما اعلام شود که حوادث تروریستی تهران اعلام آن را به تأخیر انداختروزنامه شرق نوشت: «راهروهای جام‌ جم هر از گاه محل پیچیدن شایعات است؛ شایعاتی از نوع خداحافظی مدیران ارشد این سازمان. در حالی‌ که یک سالی از آمدن علی‌عسگری به رسانه ملی نمی‌گذرد، برخی گمانه‌زنی‌ها از کنار رفتن علی‌عسگری از ریاست سازمان صداوسیما حکایت دارد. اوایل خرداد سال جاری بود که حجت‌الاسلام سیدرمضانعلی موسوی‌مقدم، قائم‌مقام رئیس صداوسیما، در گفت‌وگو با «فارس» رفتن علی‌عسگری را از این سازمان تکذیب کرد.روزنامه «بانی‌فیلم» بود که اول‌ بار گزارشی بلندبالا درباره دلایل خداحافظی احتمالی علی‌عسگری نوشت و محمدباقر قالیباف، عبدالرضا رحماني‌ فضلی، محمد حسینی، علی دارابی، اصغر پورمحمدی و حجت‌الاسلام موسوی را به‌ عنوان گزینه‌های ریاست این سازمان معرفی کرد. در بخشی از این گزارش آمده بود: «از اواخر سال گذشته شایعه تغییرات کلان در مدیریت سازمان صداوسیما به گوش رسید و حتی استعفای چندباره علی‌عسگری بارها در راهروهای جام‌ جم پیچید اما مانند خیلی از اتفاقات جاری در مملکت، این اتفاق مهم نیز به بعد از انتخابات موکول شد تا با مشخص‌ شدن وضعیت دولت، تکلیف ریاست سازمان صداوسیما نیز مشخص شود. اگر چه یکی از مأموریت‌های حیاتی صداوسیما برگزاری مناظرات انتخابات ریاست‌جمهوری بود و به اعتقاد خیلی از کارشناسان رسانه و اهالی سیاست، رسانه ملی در برگزاری این مناظرات نمره قبولی گرفت اما نمی‌توان کتمان کرد که رابطه تلویزیون با دولت که منتخب مردم برای چهار سال جدید هم هست، چندان تعریفی نیست و بی‌شک این رابطه خاکستری در حال و احوال تلویزیون تأثیرگذار خواهد بود.»


رفت و آمدهای مشکوک پروین به باشگاه پرسپولیس

علی پروین به دلیل نامعلومی در چند وقت اخیر رفت و آمدهای زیادی به باشگاه پرسپولیس داشته است و امروز هم برای صحبت با مسئولان این تیم وارد باشگاه شد.گفته می شود پروین یکی از گزینه های عضویت هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس است و همین موضوع باعث شده که پروین در چند وقت اخیر به باشگاه پرسپولیس مراجعه کند. البته پروین اعلام کرده که تمایل به حضور در هیئت مدیره پرسپولیس ندارد و این پیشنهاد را قبول نمی کند. به هر حال هنوز مشخص نیست که پروین به چه علت در باشگاه پرسپولیس حاضر شده است!؟

کشف خودروی تروریست‌ها توسط پلیس تهران

مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از کشف خودروی مورد استفاده تروریست‌ها در حادثه روز چهارشنبه مجلس و حرم مطهر امام (ره) خبر داد.در گزارش این مرکز‌آمده است: مقارن ظهر امروز و با تلاش نیروهای پلیس امنیت فرماندهی انتظامی پایتخت، خودرویی که تروریست‌های مسلح از آن در انجام این دو عملیات کور استفاده کرده بودند در یکی از نقاط مرکزی تهران کشف شد.براساس این گزارش، پلیس پایتخت اعلام کرد که تروریست‌ها با استفاده از این خودرو ابتدا به مرقد مطهر امام راحل مراجعه و پس از پیاده کردن دو تروریست در آن محل به مرکز شهر رفته و پس از پارک خودرو برای انجام عملیات تروریستی راهی مجلس شدند.تحقیقات پلیس تهران در این زمینه همچنان ادامه دارد و در روزهای آتی جزئیات تازه تری از این حادثه با اطلاع مردم می‌رسد.


سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان