بازدید 3594

تقدیر مسئولان از اقدام بموقع و واکنش سریع پلیس

کد خبر: ۷۰۲۷۳۶
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۹ 11 June 2017
 فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به تقدیر مسئولان از واکنش سریع و بموقع کارکنان ناجا در مواجهه با تروریست ها گفت : ناجا و دیگر دستگاه های امنیتی با هر گونه تحرکی با آمادگی کامل و اقتدار برخورد خواهند کرد. 
 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار "حسین اشتری" در نشست عمومی فرماندهان، روسا و مدیران ناجا با تبریک میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همگان اظهار کرد: امید است بتوانیم از این ماه پربرکت نهایت فیض و بهره را ببریم .
 
وی با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، دفاع مقدس ، مدافعان حرم و شهدای ناجا افزود: یاد و خاطره شهدای حادثه تروریستی روز چهارشنبه (17 خرداد) را نیز گرامی می داریم و بر روح بلند همه شهدا درود می فرستیم.
 
فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: حادثه مذبوحانه و تروریستی چهارشنبه گذشته به دست گروه های سلفی و تکفیری اتفاق افتاد و شهادت 17 نفر از مردم عزیز و هموطنان روزه دارمان باعث تأسف و تأثر شد، اما این حادثه تروریستی بار دیگر قدرت نیروهای نظامی ، انتظامی و امنیتی را در مقابله با تروریست ها به رخ دنیا کشید.
 
سردار اشتری تأکید کرد: حادثه تروریستی در مجلس شورای اسلامی و حرم امام راحل بیانگر آمادگی کامل دستگاه های امنیتی ، انتظامی و نظامی در مواجهه با هرگونه تحرک معاندان و گروه های تروریستی بود.
 
وی یادآور شد: در چند سال اخیر تیم های مختلف و متعدد تروریستی قصد ورود به کشور را داشتند که یا در جدار مرزها با آنها برخورد قاطع شد و یا در داخل شهرها اعضای این گروه ها شناسایی و دستگیر شدند.
 
عالی ترین مقام انتظامی کشور ادامه داد: متأسفانه دو تیم تروریستی توانست به حرم امام (ره) و مجلس شورای اسلامی نفوذ کند در حالی که تاکنون بیش از دهها نمونه از این تیم ها شناسایی و معدوم شدند، در حادثه تروریستی مجلس و حرم امام راحل نیز 5 تروریست به هلاکت رسیدند و یک نفر نیز دستگیر شد.
 
وی خاطر نشان کرد: اشراف اطلاعاتی دستگاه های امنیتی، انتظامی و نظامی ، قدرت و عکس العمل سریع منتج به  مقابله با این گروه تروریستی شد و با این حادثه انسجام ملی در مردم و مسئولان تقویت شد.
 
سردار اشتری در ادامه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در 14 خرداد ماه در حرم مطهر عنوان کرد: مطابق فرمایش ایشان دهه 60؛ دهه ویژه ای برای جمهوری اسلامی ایران بودو نباید این دهه فراموش شود و نباید جای جلاد (تروریست) و شهید جا به جا شود.
 
فرمانده نیروی انتظامی تأکید کرد: گروه های تکفیری ، تروریستی قصد براندازی نظام را دارند و اگر حتی ذره ای کوتاه بیاییم آنها پیش خواهند رفت بنابراین هوشیارانه و با آمادگی کامل عمل کنیم، ذات دشمن؛ دشمنی است.
وی یادآور شد: نمی توان با شعارهایی که برخی می دهند دشمنان را با نظام ، انقلاب و رهبری هم نوا کرد و باید با کسی که برای براندازی نظام اسلحه به دست می گیرد و حتی حاضر نیست توبه کند و به خیل عظیم مردم بپیوندد قاطعانه برخورد شود.
 
عالی ترین مقام انتظامی کشور تأکید کرد: دستگاه های اطلاعاتی ، انتظامی و امنیتی همچنان باید آمادگی خود را برای حوادث احتمالی و پیشگیری از وقوع اینگونه حوادث حفظ کند، هرچند معتقدیم دشمن ضعیف تر و زبون تر از آن است که بخواهد به راحتی در کشور عملیاتی داشته باشد.
 
سردار اشتری تأکید کرد: نیروی انتظامی ، سپاه، بسیج، مجموعه های امنیتی و نظامی چون همیشه با اقتدار کامل با گروهک های تروریستی مقابله خواهند کرد و شاهد مثال برخورد قاطع و اقدام سریع با حادثه تروریستی روز چهارشنبه در مجلس و حرم است.
 
فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: از همکارانم در کلانتری حرم امام به پاس اقدام سریع ، قاطع و هوشمندانه تقدیر می کنم.
 
وی خطاب به کارکنان کلانتری حرم مطهر و دیگر کارکنان عنوان کرد: شما باعث افتخار جمهوری اسلامی ایران ، نیروهای مسلح و نیروی انتظامی هستید.
 
سردار اشتری با اشاره به حادثه تروریستی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به اینکه مسئولیت حفاظت از مجلس شورای اسلامی بر عهده عزیزان سپاه بود ولی همکارانم در فرماندهی انتظامی تهران بزرگ و یگان ویژه (نوپو) نیز با آمادگی کامل و تجهیزات به کمک این عزیران شتافتند.
 
فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: از یگان ویژه و دیگر همکارانم که در مواجهه  با تروریست ها ، شجاعانه، ایثارگونه ، هوشمندانه و حرفه ای حاضر و ظاهر شدند نیز تشکر می کنم، البته مدیریت حاشیه های بیرون مجلس هم ساده نبود، مدیریت پلیس در خصوص حادثه مجلس و کنترل تردد و تجمع مردم نیز مطلوب بود.  
 
وی با اشاره به شرفیابی و دیدار اخیر خدمت مقام معظم رهبری بیان کرد: مقام معظم رهبری از عملکرد نیروی انتظامی و سایر دستگاه های امنیتی در مواجهه با تروریست ها اظهار رضایت کردند و فرمودند: " سلام مرا به بچه ها برسانید و از آنها تشکر کنید".
 
سردار اشتری خاطر نشان کرد: دیگر مسئولان نیز از اقدام بموقع و واکنش سریع نیروی انتظامی تقدیر کردند، یکی از فرماندهان در جمعی گفت: از قول من به همکارانتان در نیروی انتظامی بگویید دستتان را می بوسم که باعث عزت شدید.
 
فرمانده نیروی انتظامی در ادامه با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا عنوان کرد: تأمین امنیت انتخابات بر عهده نیروی انتظامی بود و خوشبختانه با تمهیدات صورت گرفته انتخابات در امنیت کامل برگزار شد.
وی اشاره کرد:تجمعاتی که هر شب در استان تهران و دیگر استان ها در روند برگزاری انتخابات و تبلیغات صورت گرفت به خوبی مدیریت شد.
 
عالی ترین مقام انتظامی کشور خاطر نشان کرد: برخورد با کسانی که به دنبال اخلال در نظم و امنیت کشور هستند رویکرد جدی ناجا است، اما در روند برگزاری انتخابات تمرکز ناجا بیشتر بر مدیریت وقایع و صحنه بود.
 
وی عنوان کرد: همکارانم وظیفه و مسئولیت خود را در جریان برگزاری انتخابات حرفه ای ، قانونی، هوشمندانه و مقتدرانه انجام دادند به طوری که مقام معظم رهبری از عملکرد نیروی انتظامی و دیگر حافظان تأمین امنیت انتخابات اظهار رضایت کردند.
 
سردار اشتری اشاره کرد: پیام برخی مسئولان ارشد کشوری و لشکری نیز در خصوص انتخابات مبتنی بر حضور مقتدرانه و هوشمندانه نیروی انتظامی بود و انصافا همکارانم به نحو مطلوبی عمل کردند و از این بابت خداوند را شاکرم.
 
وی گفت: ان شاء الله که اعمال و اقدامات ما مورد رضایت خداوند، حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری و مردم عزیز و ولایتمدار باشد.
 
گفتنی است، از فعالان برقراری امنیت انتخابات 96 با اهداء لوح تقدیر شد، همچنین تکریم از مجاهدت های کارکنان در حادثه تروریستی روز چهارشنبه با اعطای درجه تشویقی به 5 تن از کارکنان فرماندهی انتظامی تهران بزرگ و ارشدیت به 12 نفر از کارکنان یگان های ویژه ناجا از سوی فرمانده نیروی انتظامی از دیگر برنامه های این نشست بود.


سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر