بازدید 26325
بازتاب

دفاع دروازه بان استقلالی از آزادی‌های همسرش

حق طبیعی همسر من است که مثل هر شهروند آزاد و مثل دیگر بانوان عزیز ایرانی از حق شهروندی‌اش استفاده کند. آیا اینکه همسرم با یک فوتبالیست ازدواج کرده، گناه کرده است؟
کد خبر: ۷۰۲۷۵۷
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۹ 11 June 2017
دروازه‌بان جدید تیم پارس جنوبی جم درباره حضورش در این تیم، حاشیه‌های روزهای اخیر و آرزوهای فوتبالی‌اش سخن گفت.

به گزارش تابناک ورزشی، محسن فروزان، گلر سابق استقلال با قراردادی یک‌ساله به پارس جنوبی جم پیوست. فروزان که سابقه حضور در استقلال تهران و سیاه‌جامگان را دارد، از انگیزه زیادش برای دعوت دوباره به تیم‌ملی صحبت می‌کند.

پرسپولیسی‌ها هم با تو مذاکره کردند. چه شد که قبول نکردی جانشین سوشا مکانی شوی و به راه‌آهنی بروی که در نهایت سقوط کرد؟
پرسپولیسی‌ها همزمان با راه‌آهن به من پیشنهاد دادند. البته دوبار هم قبلا از پرسپولیس پیشنهاد داشتم. از نزدیکان برانکو با من تماس گرفتند و گفتند با راه‌آهن قرارداد نبند و صبر کن تا از باشگاه با تو تماس بگیرند. همان زمان به احترام برانکو حرفی نزدم اما واقعیتش این است که من استقلالی هستم و دلم نبود که به پرسپولیس بروم. 
برای هواداران پرسپولیس احترام قائلم ولی از بچگی رویای من پوشیدن پیراهن استقلال بود و حالا هم از این که به پرسپولیس نرفتم پشیمان نیستم. خیلی‌ها بعد از آنکه به پرسپولیس جواب رد دادم، گفتند بزرگترین اشتباه زندگی‌ات را کردی چون اگر به پرسپولیس رفته بودی، گلر یک تیم‌ملی می‌شدی اما محسن فروزان دوست دارد با پیراهن استقلال گلر یک تیم‌ملی بشود برای همین اصلا پشیمان نیستم چون استقلال زندگی من است.

چرا می‌گویند محسن فروزان اینقدر حاشیه دارد؟
آنهایی که این حرف‌ها را می‌زنند، یکی از این حاشیه‌های فروزان را بگویند. نمی‌دانم همه چرا فقط انتقاد کردن را بلد هستند و فکر می‌کنند با انتقاد کردن بزرگ می‌شوند. یکی از ایرادهای فوتبال ما این است که بزرگ‌ترهای فوتبال نقاط مثبت ما جوان‌ها را نمی‌بیند. اگر از حقم دفاع کنم، می‌شود حاشیه. من شخصیتم مثل برخی‌ها نیست که هر رفتار و هر حرفی را بشنوم، سکوت کنم و حرفی نزنم. من حقم را می‌گیرم، اول با حرف زدن و بعد با زور. اگر این حق گرفتن، حاشیه است، اشکالی ندارد بگذارید بگویند فروزان حاشیه دارد.

کمیته اخلاق اول تو را محروم و بعد تاج این حکم را وتو کرد، ماجرا چه بود؟
یک سوءتفاهم بود که برطرف شد. حق طبیعی همسر من است که مثل هر شهروند آزاد و مثل دیگر بانوان عزیز ایرانی از حق شهروندی‌اش استفاده کند. آیا اینکه همسرم با یک فوتبالیست ازدواج کرده، گناه کرده است؟ من این اجازه را می‌دهم که او هر طوری که دوست دارد مثل بقیه شهروندان ایرانی در چارچوب قوانین اسلامی کشورمان رفتار کند. 

دفاع دروازه بان استقلالی از آزادی‌های همسرش
از آقای تاج تشکر ویژه‌ای دارم که با این مساله پدرانه رفتار کرد و حکمی را که علیه من داده شده بود وتو کرد. شخصا پیش آقای تاج رفتم و از ایشان هم تشکر کردم. صحبتی هم با اعضای محترم کمیته اخلاق دارم، آنها ناراحت بودند از اینکه چرا به این کمیته نرفتم ولی بعد از آنکه توضیح دادم که هیچ نامه و تلفنی به من نشد، آنها هم قانع شدند. در این مدت خیلی مسایل رخ داد و خیلی‌ها از من حمایت کردند. جا دارد از همه رسانه‌ها و بزرگان فوتبال بابت حمایت‌شان قدردانی داشته باشم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۰
دمت گرم که از زنت حمایت کردی
به درد همدیگه میخورن
مردم تو سیستان دارن از گرسنگی و بی آبی میمیرن،اینا عوضش پول مفت میگیرین
یعنی بی غیرتی موج می زنه حالم بهم خورد با این توجیه
آفرین به این آقا، اکثر مردان ایرانی در این چنین مواردی خانم خودشان را مقصر می دانند.
صد افرين..
وقتي 6 تا گل بخوري چه جوري ميشي گلر تيم ملي؟
بزرگان فوتبال، وابسته گان و مقامات فوتبال کشورمان باید به حقوق و حریم خصوصی فوتبالیست ها و اصولاً هر شخصی احترام گذاشته و جداً آن را رعایت کنند.
من حالم از قیافه مصنوعی زنش به هم می خوره
حححح
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار