بازدید 5177

نتايج امشب مقدماتي جام جهاني در اروپا

در تنها بازی گروه نهم، اوکراین در خانه فنلاند 2 بریک پیروز شد تا تیم برنده 11 امتیازی شده و موقتا در رده سوم گروه نهم بایستد
کد خبر: ۷۰۲۸۳۹
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۷ 11 June 2017
شب سوم و پایانی هفته ششم مرحله گروهی مقدماتی جام‌جهانی 2018 در قاره اروپا با برتری  اوکراین و تساوی دیرهنگام خانگی جمهوری ایرلند شروع شد.

به گزارش تابناك ورزشي، در بازی گروه چهارم، جمهوری ایرلند در آخرین دقایق بازی خانگی مقابل اتریش از شکست یک بر صفر گریخت و به تساوی یک بریک رضایت داد.هینترگر در دقیقه 31  تنها گل اتریش را به ثمر رساند و والترز در دقیقه 85 گل تساوی جمهوری ایرلند را وارد دروازه رقیب کرد.

 در دیگر بازی این گروه مولداوی و گرجستان به تساوی 2 بر 2 دست یافتند.بدون احتساب بازی ساعت 23:15 امشب بین صربستان و ولز، هم‌ اکنون جمهوری ایرلند با 12 امتیاز کماکان صدرنشین است و صربستان با 11 و اتریش با 8 امتیاز دوم و سوم هستند.

 در تنها بازی گروه نهم، اوکراین در خانه فنلاند 2 بریک پیروز شد  تا تیم برنده  11 امتیازی شده و موقتا در رده سوم گروه نهم بایستد.

 در دیگر بازی‌های این گروه، امشب از ساعت 23:15 ایسلند به مصاف کرواسی می‌رود و کوزوو در خانه‌اش رویاروی ترکیه قرار می‌گیرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل