بازدید 6382

کولاکوویچ:برای کارکردن باجوانان به ایران آمده‌ام

تیم آرژانتین در تکنیک و تاکتیک عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت ولی دریافت کننده‌ها و مدافعان وسط ما عالی عمل کردند و نشان دادند که شایسته این پیروزی هستند.
کد خبر: ۷۰۲۸۵۶
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۳:۱۴ 12 June 2017
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: نتیجه بازی با آرژانتین برای ما اهمیت زیادی داشت.
 
به گزارش تابناک ورزشی، ایگور کلاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران در مورد پیروزی 3 بر 2 تیمش مقابل آرژانتین گفت: به تماشاگران حاضر در سالن تبریک می‌گویم، آنها در لحظات حساس به کمک ما آمدند. نتیجه این بازی برای ما اهمیت زیادی داشت.  
 
وی ادامه داد: تیم آرژانتین در تکنیک و تاکتیک عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت ولی دریافت کننده‌ها و مدافعان وسط ما عالی عمل کردند و نشان دادند که شایسته این پیروزی هستند.
 
کولاکوویچ در مورد جواد معنوی‌نژاد گفت: این بازیکن جوان پس از ورودش به زمین جهت بازی را عوض کرد و یکی از عوامل پیروزی ما بود. بازیکنان ایران در این دیدار با تمام وجود خود برای ایران و خانواده خود بازی کردند و من از دیدن این روحیه تیمی بسیار خوشحالم.
 
سرمربی تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: برنامه من از ابتدای ورود به ایران کار کردن با بازیکنان جوان بود. جواد معنوی‌نژاد هم یکی ازهمین بازیکنان جوان است، که امشب تمام انرژی و قدرت خود را به ما نشان داد، البته میلاد عبادی‌پور نیز که تجربه بیشتری نسبت به او دارد هم کمک زیادی به پیروز شدن ما بود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان