بازدید 1871

لفاظی‌های ترامپ می‌تواند کشتی کاخ سفید را غرق کند

لیندسی گراهام به ترامپ هشدار داد ممکن است تبدیل به اولین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا شود که دولتش به خاطر حرف‌های نامناسب او درباره تحقیقات فدرال تبانی با روسیه "نابود" شود.
کد خبر: ۷۰۲۹۵۵
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶ 12 June 2017

لیندسی گراهام به ترامپ هشدار داد ممکن است تبدیل به اولین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا شود که دولتش به خاطر حرف‌های نامناسب او درباره تحقیقات فدرال تبانی با روسیه "نابود" شود.

به گزارش ایسنا، به نقل از دیلی میل، لیندسی گراهام، سناتور جمهوری‌خواه آمریکا در یک برنامه تلویزیونی به دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا هشدار داد"حرف‌های او می‌توانند کشتی کاخ سفید را که او سکان‌دارش است غرق کند."

او گفت: چیزی که برای جمهوری‌خواهانی مثل من این قدر آزاردهنده است این است که ترامپ ممکن است تبدیل به اولین رئیس‌جمهوری در آمریکا شود که غرق می‌شود زیرا او نمی‌تواند حرف زدن نامناسب درباره تحقیقاتی که در جریان است را متوقف کند در حالی که اگر ساکت باشد ممکن است تبرئه شود.

گراهام درگیری ترامپ با جیمز کومی، مدیر سابق اف‌بی‌آی را به یک "مسابقه کشتی" تشبیه و درباره اینکه چطور ترامپ به سبب یک "جنگنده، اخلال‌گر و یک زیرورو کننده واشنگتن دیسی" بودن انتخاب شد، صحبت کرد.

او ادامه داد: مساله این است که آیا شما می‌توانید همیشه و در همه مسائل جنگنده خیابانی بوده و هنوز یک رئیس‌جمهور خوب باشید؟

گراهام گفت: توصیه من به رئیس‌جمهور این است هر روز که شما درباره جیمز کومی حرف می‌زنید و درباره مردم آمریکا و نیازهایشان و تمایلاتشان و امیدها و رویاهایشان حرفی نمی‌زنید مرتکب یک اشتباه می‌شوید.

گراهام در پاسخ به اینکه آیا ترامپ خودش مانع اجرای دستور کارش می‌شود پاسخ مثبت داده و گفت او یک دستورکار خوب داشت اما این روند مانع اجرای آن می‌شود.

گراهام گفت: شهادت‌های جیمز کومی برای ترامپ خوب بود و نشان داد همدستی میان کمپین او و روس‌ها هنوز یافت نشده است.

وی افزود: این شهادت‌ها نشان داده‌اند ترامپ با دولت خودش هم نمی‌تواند همدستی کند پس چرا فکر کنیم که او با روس‌ها همدست بوده است.

گراهام گفت که تصور نمی‌کند چنین همدستی به علت نحوه رفتار ترامپ، وجود داشته باشد.

او ادامه داد: من فکر می‌کنم رئیس‌جمهور معتقد است که اگر ما به پیگیری مداخله روسیه در انتخابات بپردازیم نشان می‌دهد که او عادلانه پیروز نشده است.

او همچنین گفت که ترامپ با این میزان باز کردن دهانش درباره تحقیقات مربوط به مداخله روسیه دارد در واقع به پای خودش شلیک می‌کند.

انتهای پیام

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر