بازدید 5178

طرح تقویت امنیتی مجلس ارائه می شود

نایب رییس مجلس شورای اسلامی، گفت: برای تقویت سیستم امنیتی کمیته‌ای تشکیل شده متشکل از دو نفر اعضای هیأت رئیسه، سپاه حفاظت، حراست مجلس و احتمالا نیروی انتظامی و مقرر شده که طرح تقویت امنیتی مجلس ارائه شود.
کد خبر: ۷۰۳۳۹۲
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۸ 13 June 2017
علی مطهری در حاشیه نشست علنی امروز(سه شنبه 23 خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی، در جمع خبرنگاران گفت:‌ سند ۲۰۳۰ یک توصیه‌نامه است که یونسکو به عنوان یک سازمان مستقل آن را داده و یونسکو سازمانی است که حتی از فلسطین نیز دفاع  کرده است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه این توصیه نامه‌ای بوده که یونسکو داده است، افزود: در کشورها ارزیابی می‌شود که تا چه حد این توصیه نامه اجرا شود و کشور ما این را با حق تحفظ قبول کرده؛ یعنی هر جایی که با ایدئولوژی و فرهنگ ما همخوانی نداشته باشد ما آن را اجرا نمی‌کنیم و این موضوع در اسناد یونسکو نیز موجود است و چیزی نیست که کشور را تهدید کند.

وی با اشاره به اینکه موضوع ۲۰۳۰ قدری سیاسی شد و چندان نیازی به این همه مجادله بر سر آن نبود، ادامه داد:همانطور که گفته شد چیزی نیست که تعلیم و تربیت ما را تحت تاثیر قرار دهد نه اینکه ما بخواهیم برنامه های آموزشی خود را از آن برداریم.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اتفاق تروریستی 17 خرداد مجلس، تصریح کرد: برای تقویت سیستم امنیتی کمیته‌ای تشکیل شده متشکل از دو نفر اعضای هیأت رئیسه، سپاه حفاظت، حراست مجلس و احتمالا نیروی انتظامی و مقرر شده که طرح تقویت امنیتی مجلس ارائه شود.با اشاره به اتفاق تروریستی 17 خرداد مجلس، تصریح کرد: برای تقویت سیستم امنیتی کمیته‌ای تشکیل شده متشکل از دو نفر اعضای هیأت رئیسه، سپاه حفاظت، حراست مجلس و احتمالا نیروی انتظامی و مقرر شده که طرح تقویت امنیتی مجلس ارائه شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار