بازدید 5185
۴

طعنه توفیقی به کاوه رضایی؛اروپاندیده‌ها!

ما تا سه شنبه فکر می کردیم کاوه در استقلال می ماند. حتی علیرضا منصوریان سرمربی تیم هم چند بار با رضایی تماس گرفت که این بازیکن جوابش را نداد. به هر حال این اتفاق نامیمون در فوتبال ما هست. خوشحالیم بازیکن تیم فوتبال استقلال می‌تواند در اروپا بازی کند. کسانی که اروپا ندیده‌اند فکر می‌کنند کلمه اروپا چیز خاصی است.
کد خبر: ۷۰۴۰۵۶
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۷ 16 June 2017
 دبیر هیات مدیره باشگاه استقلال صبح امروز در یک گفتگوی رادیویی توضیحاتی درباره جدایی کاوه رضایی داد. صحبت‌های او را که با عصبانیت و گوشه و کنایه هم همراه بود بخوانید:
 
ما سه شنبه شب متوجه شدیم، رضایی به بلژیک رفته است. در این مدت سعی کردیم با رضایی تماس بگیریم و با مدیر برنامه هایش در ارتباط بودیم. در قرارداد رضایی آمده بود که این بازیکن در ایران فقط می تواند برای استقلال بازی کند.
 
کوچکترین اختلاف مالی با رضایی نداشتیم. این بازیکن ۸۰ درصد قراردادش را با تمام آپشن هایش دریافت کرده است. قرارداد رضایی شفاف است. مدیربرنامه رضایی یک ماه از فصل گذشته مدام در رسانه‌ها می‌گفت یک فصل پرحاشیه و پرتنش را داشته‌ایم. بازیکنانی خیلی بزرگ به استقلال آمده‌اند و رفته‌اند ولی هواداران برای کسانی جان می‌دهند که با جان و دل برای استقلال بازی کنند.
 
ما احترام کاوه رضایی را نگه داشتیم و حتی به موقع، پول این بازیکن را دادیم. در استقلال سابقه نداشته است ۸۰ درصد کل قرارداد بازیکنان پیش از اتمام فصل پرداخت شود. حتی بازیکنانی که قراردادشان زیر ۵۰۰ میلیون تومان بود، ۱۰۰ درصد قراردادشان را گرفته‌اند.
 
قرارداد رضایی با استقلال با آپشن هایش یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بود که این بازیکن یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان دریافتی داشته است. او ۱۰۰ درصد قراردادش را گرفته است حتی دو آپشن قرارداد رضایی به این بازیکن تعلق نمی‌گرفت ولی باشگاه استقلال برای همکاری با این بازیکن، این آپشن‌ها را هم پرداخت کرد.
 
ما تا سه شنبه فکر می کردیم کاوه در استقلال می ماند. حتی علیرضا منصوریان سرمربی تیم هم چند بار با رضایی تماس گرفت که این بازیکن جوابش را نداد. به هر حال این اتفاق نامیمون در فوتبال ما هست. خوشحالیم بازیکن تیم فوتبال استقلال می‌تواند در اروپا بازی کند. کسانی که اروپا ندیده‌اند فکر می‌کنند کلمه اروپا چیز خاصی است. اگر بازیکنی مثل علی دایی، پاشازاده، مجیدی، منصوریان در تیم‌های بزرگ اروپایی بازی کنند خیلی هم عالی است ولی بازیکنی که از استقلال جدا می‌شود بدون کوچکترین اطلاع در حالی که با استقلال قرارداد دارد، این کار درستی نیست. مدیر برنامه کاوه رضایی می‌گفت مشکل کاوه فقط مسائل مالی است که ما هم گفتیم آن را حل می‌کنیم. برای همین ۸۰ درصد قراردادش را پرداخت کردیم.
طعنه توفیقی به کاوه رضایی؛اروپاندیده‌ها!
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
یک معلم در طول سی سال خدمت ششصد میلیون تومان حقوق نمیگیرد اون وقت یک فوتبالیست برای یک فصل باید یک میلیارد و ششصد میلیون تومان پول بگیره ؟این کجای انصاف و عدالت است تازه همش هم مینالند کی پول نگرفتند!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۶
با سلام. کاملا موافق نظر شما معلم عزیز هستم. بیخودی این فوتبالیستها رو بزرگ کردن. که انگار چیکار کردن. متاسفم برای رسانه های ورزشی که چنان دنبال پستهای اینستاگرامی و ... اینها هستن که انگار تحول عظیمی در جامعه داشته اند. به مردم چه ارتباطی داره که همسر اقای کاوه رضایی چه نظری درباره اون داره. یا توفیقی تو کی هستی که به یه نفر میگی اروپا ندیده. متاسفم .
1میلیاردو 300 پول گرفته بازم مشکله مالی داشته؟؟
اینا با این پولای سالی 1 میلیارد چکار میکنن که آخر بازم کم میارن؟
با پول 1 سالت حتی اگه خونه هم بخری بازم اضافه میاری سال بعد...
اما جالبه که یه کارمند با 30 سال کار ممکنه جمع تمام سالهای کارش به 1 میلیارد نرسه اما خونه میخره ماشین میخره و با حقوق ناچیزه بازنشستگی گذران عمر کنه اما اینا با سالی 1 میلیارد درامد بازم مشکلات مالی دارن!!
میگن عمر ورزشی کمتره و بقیه سال های زندگی رو چکار کنن ؟ نمیگن اینا 10 سال عمر ورزشیشونه اما به اندازه 10 میلیارد درامد نصیبشون میشه که معادل 150 سال حقوقه یه کارمند یا مهندس یا استاد دانشگاه یا کارگره!!!
10 سال بازی یه عمر بخورو بخواب! جالبه!
سناریو فوتبال در ایران کاملا روشن و رسالتش در سرگرم کردن توده کاملا مشخص..
مهم نیست که یک گارگر یا کارمند یا رده حساسی مثل شغل اموزشی و فرهنگیان چقدر حقوق میگیرند...
ما به سرگرم کنندگان توده نیازمندیم نه به رحمتکشان و پرورش هنندگان اندیشه...
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل