بازدید 5350

برانکو چشم بسته بازیکن نمی گیرد

- مسئول نقل‌وانتقالات باشگاه پرسپولیس تلاش زیادی کرد تا قبل از بازگشت برانکو ایوانکوویچ به ایران با چند بازیکن جوان (زیر 23 و 21 سال) قرارداد امضا کند اما این اجازه را از سوی سرمربی کروات پیدا نکرد.
کد خبر: ۷۰۴۷۰۴
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰ 18 June 2017
- مسئول نقل‌وانتقالات باشگاه پرسپولیس تلاش زیادی کرد تا قبل از بازگشت برانکو ایوانکوویچ به ایران با چند بازیکن جوان (زیر 23 و 21 سال) قرارداد امضا کند اما این اجازه را از سوی سرمربی کروات پیدا نکرد.
 
به گزارش تابناک ورزشی،جالب اینجاست که برانکو حتی اجازه نداد بازیکن ملی‌پوش جوانان و نوجوانان هم به تیمش اضافه شوند از این جهت که او یک بار چوب این قضیه را خورده است.
 
فصل پیش بازیکنانی زیادی به تصمیم مسئولان باشگاه، پرسپولیسی شدند . نفراتی چون محمد امین ‌آرا‌م‌طبع، ابوالفضل درویش‌وند، حامد آقایی، سامان نریما‌ن جهان، شهاب کرمی و شهاب زاهدی از جمله این بازکنانی بودند که مدیران باشگاه برانکو را مجاب کردند تا با آنها قرارداد امضا کند . سرنوشت این بازیکنان در پایان فصل جدایی از جمع سرخپوشان بودو مسئولان باشگاه پرسپولیس یک نوع بی‌اعتمادی را در تفکرات برانکو نسبت به خودشان بوجود آورده‌اند تا حدی که او حتی اجازه جذب یک بازیکن را هم در نبود خودش نمی دهد.
 
مسئله دیگری که برانکو بر ان تاکید داشت عدم جذب بازیکن خارجی ناآشنا بود. مسئولان باشگاه پرسپولیس فصل پیش دو بازیکن از اوکراین (پریمیوف و پلی یانسکی) را به برانکو معرفی کردند و گفتند آنها بازیکنان بسیار ارزانی هستند که خیلی به کار تیم می‌آیند. بعد مشخص شد این نفرات نه ارزان قیمت هستند و نه از نظر فنی کارایی دارند. عملکرد اوکراینی‌ها آن قدر در پرسپولیس ضعیف بود که به نوعی حیثیت برانکو را هم خدشه‌دار کرد. در مورد آنتونی گولچ هم مسئولان باشگاه پرسپولیس به مدیربرنامه‌های ساسان انصاری اعتماد کردند و برانکو بر اساس کارنامه فوتبالی او به جذبش رضایت داد که در نهایت او هم بدون انجام یک بازی ایران را ترک کرد. با توجه به این اتفاقات برانکو برای این فصل کلا قید جذب بازیکن خارجی نا آشنا را زد و به خرید گادوین منشا امتحان پس داده بسنده کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار