بازدید 25148

چرا سپاه «دیرالزور» را برای حمله انتخاب کرد؟

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله موشکی به دیرالزور سپاه، یکی از مراکز اصلی فرماندهی تروریست‌ها در شرق سوریه را هدف قرار داد.
کد خبر: ۷۰۴۸۵۰
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۲ 18 June 2017
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله موشکی به دیرالزور سپاه، یکی از مراکز اصلی فرماندهی تروریست‌ها در شرق سوریه را هدف قرار داد.

به  گزارش تسنیم، عملیات موشکی سپاه علیه تروریست‌ها در سوریه که امشب و با هدف قرار دادن «دیرالزور» انجام شد به کشته شدن تعداد قابل توجهی از تروریست‌ها در این منطقه منجر شده است.

در این عملیات تعدادی موشک میان برد زمین به زمین از پایگاههای موشکی نیروی هوافضای سپاه در استان های کرمانشاه و کردستان، تروریستهای تکفیری را هدف ضربات مهلک و کوبنده قرار داد.

اما چرا سپاه پاسداران، منطقه دیرالزور را برای این حمله موشکی بسیار مهم انتخاب کرده است؟

استان دیرالزور در مرز سوریه و عراق و در کرانه رود فرات واقع شده است. پس از شکست سنگین تروریست‌ها در حلب که منجر به از دست رفتن پایگاه بسیار مهم آنها در شمال غرب سوریه شد، بسیاری از تروریست‌ها به دیرالزور در شرق و برخی مناطق اطراف آن در سوریه نقل مکان کرده‌اند. همچنین بخش مهمی از تروریست‌هایی که در پی شکست سنگین در موصل عراق به سوریه گریخته بودند در این منطقه حضور دارند.

با توجه به اجتماع بخش مهمی از تروریست‌ها در منطقه دیرالزور، مقر فرماندهی و مراکز پشتیبانی و عملیاتی آنها نیز در این استان قرار گرفته است.

لذا با توجه به اجتماع قابل توجه تروریست‌ها در این منطقه، انتظار می‌رود حمله موشکی سپاه به این منطقه تلفات بسیار سنگینی روی دست تروریست‌ها باقی بگذارد.
 
چرا سپاه «دیرالزور» را برای حمله انتخاب کرد؟ 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۱۱
خدايا تو را بخاطر سربازان و ارتش و سپاه قدرتمند كشورم هزاران بار شكر ميكنم .
پيروز و سربلند باشيد سربازان وطنم انشاالله.
بسم ا..قاصم الجبارین . وای بر تروریست های خون آشام داعش. وای بر آل سعود. وای بر صهیونیست ها . لعنت بر حامیان تروریسم. درود بیکران بر سپاهیان دلیر و غرور آفرین. ایران سرزمین حماسه سازان وهمیشه مقتدر است.
ماشاالله سپاه.
dast merizad
انشا الله تسکینی برای مظلومانی باشد که به دست این جنایت کاران خانواده های خود را از دست داده اند
خوشا به غیرتت ای پاسدار.دستتونو میبوسم.
زنده باد ایران . مرگ بر داعش و حامیانش
ممنونيم
سیلی محکم یعنی همین...
بچه ها مچکریم
درود برخامنه ای رهبر کبیرما
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر