بازدید 6116
۲

آدیداس با ایران قطع همکاری کرد؟؟

برای ما رفتار فدراسیون ایران عجیب بود و به همین دلیل به همكاری خود با تیم ملی ایران پایان می‌دهیم. مدتی روی طراحی لباس‌های جدید زمان گذاشته بودیم. پیش از بازی ازبكستان لباس‌ها را از آلمان به ایران ارسال كردیم ولی متأسفانه در بازی ازبكستان از این لباس‌ها هیچ استفاده‌ای نشد. این مسئله برای ما ابهام بزرگی است. به همین دلیل تصمیم گرفته‌ایم به همكاری خود با فدراسیون فوتبال ایران پایان دهیم!
کد خبر: ۷۰۴۸۸۳
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۳ 19 June 2017
تنها بعد از گذشت مدت اندكی از همكاری تیم ملی ایران با برند معتبر آدیداس، آلمانی‌ها تصمیم گرفته‌اند به همكاری خود با فدراسیون فوتبال خاتمه دهند.
 
به گزارش تابناک ورزشی،آنها زمانی به جمع‌بندی در این زمینه رسیدند كه ایران در دیدار مهم با ازبكستان، لباس‌های با طرح جدید را به تن نكرد و تصمیم گرفت با لباس قدیمی خود به میدان برود. یكی از مسئولان آدیداس كه نخواست نامش فاش شود، با اعلام این خبر گفت: «برای ما رفتار فدراسیون ایران عجیب بود و به همین دلیل به همكاری خود با تیم ملی ایران پایان می‌دهیم. مدتی روی طراحی لباس‌های جدید زمان گذاشته بودیم. پیش از بازی ازبكستان لباس‌ها را از آلمان به ایران ارسال كردیم ولی متأسفانه در بازی ازبكستان از این لباس‌ها هیچ استفاده‌ای نشد. این مسئله برای ما ابهام بزرگی است. به همین دلیل تصمیم گرفته‌ایم به همكاری خود با فدراسیون فوتبال ایران پایان دهیم!»
 
رفتار فدراسیون فوتبال در این زمینه عجیب بود. آدیداس در ماجرای همكاری با تیم ملی ایران، بسیار مثبت عمل كرد و حتی آفر خوبی به این فدراسیون داد. آنها امیدوار بودند تا طرف مقابل هم موج‌های مثبتی برای‌شان ارسال كند. ایران در چند بازی از لباسی كه ابتدا از آدیداس خریداری كرده بودند، به میدان رفتند ولی این برند معتبر برای دیدار ازبكستان لباس‌های جدیدی طراحی كرد و در اختیار فدراسیون فوتبال قرار داد. بار این لباس‌ها هم از گمرك ایران رد شد و به ‌دست فدراسیون رسید ولی اینكه چرا تیم ملی با وجود قولی كه به برند آلمانی داده بود، از این لباس‌ها استفاده نكرد، از نظر آنها عجیب است. آلمانی‌ها معتقدند ایرانی‌ها با «صداقت» موضوع را پیش نبرده‌اند و حتی شك و شبهه‌هایی برای داشتن یك همكاری «شفاف» برای‌شان به وجود آمده است.
آدیداس با ایران قطع همکاری کرد؟؟ 
به این ترتیب، طرف آلمانی تصمیم گرفته یك‌طرفه قرارداد را فسخ كند و این موضوع را به گوش فدراسیون فوتبال هم رسانده است. مسئول آدیداس در این‌باره گفت: «بسیار تمایل داشتیم با ایران كار كنیم و در جام‌جهانی‌ همكاری‌مان ادامه داشته باشد ولی از حالا به بعد ایران می‌تواند با هر برند دیگری كه علاقه‌مند به آن است، كار كند!»
 
این مسئول آدیداس تأكید دارد كه اگر قول و قراری بین آنها و فدراسیون برای استفاده از لباس‌های جدید در بازی ازبكستان وجود نداشت، هرگز این‌گونه عمل نمی‌كردند ولی از آنجا كه دو طرف قول و قرار گذاشتند و فدراسیون فوتبال ایران تأكید كرد از لباس‌های جدید استفاده می‌كند، ناراحت هستند. البته باید پاسخ مسئولان فدراسیون فوتبال را هم در این زمینه شنید.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
معلومه چون توش شرایط نبوده که مسئولین فدراسیون اختلاس کنن
زمان مناسبی است که یک برند ایرانی با کیفیتی در سطح بین المللی لباسهای مورد نیاز تیم ملی را تامین کند و در جام جهانی به دنیا شناسانده شود. فکر می کنم ایران می تواند بهترین را تولید کند.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل