بازدید 7999
۳
سوژه

پرسپولیسی هایی که با شیوه برانکو نابود شدند

وقتی به مهره ای اعتقاد پیدا نکرده باشد، از او بسیار سخت استفاده می کند و به او میدان می دهد. این شیوه سرمربی کروات دقیقا مقابل رفتار کی روش پرتغالی است که تقریبا 50 بازیکن آماده برای خدمت به تیم ملی ساخته است.
کد خبر: ۷۰۵۱۲۰
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۳ 19 June 2017
شیوه تمرینی یا اعتقاد خاص برانکو به بازیکنان محدود از لیست پرسپولیس باعث ناراحتی و اعتراض نرم برخی مهره های کنار مانده قرمزها شد.

به گزارش تابناک ورزشی، دایره بازیکنان مورد استفاده برانکو برخلاف کارلوس کی روش، بسیار محدود است و او وقتی به مهره ای اعتقاد پیدا نکرده باشد، از او بسیار سخت استفاده می کند و به او میدان می دهد. این شیوه سرمربی کروات دقیقا مقابل رفتار کی روش پرتغالی است که تقریبا 50 بازیکن آماده برای خدمت به تیم ملی ساخته است.

پرسپولیسی هایی که با شیوه برانکو نابود شدند

در فهرست پرسپولیس در روزهای پایانی فصل که تعداد مصدوم و محروم بالا رفته بود، بازیکن امتحان پس داده ای دیده نشد که جای خالی را پر کند؛ چراکه برانکو چنین زمینه ای را برای کشف بازیکنان جدید در طول دو فصل حضور در نیمکت سرخ ها کمتر مهیا کرد تا جای فیکس های بیرون مانده به زحمت پر شود.

در حالی که بازیکنانی نظیر محرمی با نظر برانکو در پرسپولیس چهره شدند اما بازیکنان کمی مثل محرمی از توجه برانکو بهره مند شدند و خیلی ها امید ستاره شدن را در تیم برانکو باختند.

۱۱ بازیکنی که در یک سال اخیر با نظر برانکو خریداری شده‌اند ولی یا فوتبال شان نابود شده یا نتوانسته‌اند با برانکو کار کنند، این نفرات هستند: شهاب کرمی، سامان نریمان جهان ، کرملاچعب، امین آرام طبع، حامد اقایی، آنتونی گولچ، پریموف و پلی یانسکی، ساسان انصاری و البته رامین رضاییان.

در میان این مهره ها چندین بازیکن با درخواست شخص برانکو خریداری شدند ولی به نیمکت چسبیدند تا فوتبال شان افت کند. سروش رفیعی که فوتبالش در پرسپولیس نسبت به زمان حضورش در تراکتور و فولاد افت کرد که همین مسئله باعث شد تیم ملی را از دست بدهد. در فصول گذشته هم همین اتفاق تکرار شده بود و چندین بازیکن دیگر هم هخمین سرنوشت را پیدا کرده اند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
فوتبال سروش رفیعی افت کرد؟!!!!!
نويسنده دل پرى از برانكو داره. فوتبالشون نابود شد؟!!!!
چی زدی آقای نویسنده؟؟
سروش رفیعی مگه پرسپولیس نیمکت نشین بود؟؟؟؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر