بازدید 5239

واکنش بایرن مونیخ به شایعه خرید رونالدو

روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت مطرح کرده بود که ما به خرید کریستیانو رونالدو علاقه مندیم و این باعث شد تا رسانه های داخلی کشور آلمانی نیز از روی این خبر نقل قول کنند.
کد خبر: ۷۰۵۱۳۲
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۸ 19 June 2017
در حالی که ستاره پرتغالی باشگاه رئال مادرید به بایرن مونیخ مرتبط شده بود، باشگاه آلمانی شایعات مربوط به انتقال کریستیانو رونالدو را به این تیم تکذیب کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، به دلیل مسائل مربوط به اتهامات مالیاتی در هفته اخیر اخباری مبنی بر جدایی رونالدو از رئال مادرید به گوش رسید و گفته می شد که وی در لیست آنچلوتی برای بایرن مونیخ است.

سایت رسمی باشگاه بایرن مونیخ این گونه توضیح داد:  اخبار و شایعات در خصوص بایرن مونیخ در دنیای پیشرفته امروز، هر روز در حال پخش است ولی برخی از این اخبار نادرست هستند. روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت مطرح کرده بود که ما به خرید کریستیانو رونالدو علاقه مندیم و این باعث شد تا رسانه های داخلی کشور آلمانی نیز از روی این خبر نقل قول کنند.

رومینگه، رئیس باشگاه بایرن مونیخ در این خصوص اظهار داشت: ما معمولا این حدس و گمان ها را می خوانیم ولی اظهارنظری در این خصوص نمی کنیم اما می خواهیم در این مورد خاص کاملا بیان کنیم که شایعات در خصوص پیوستن رونالدو به بایرن مونیخ کاملا بی اساس بوده و بیشتر تصور و خیال است.

واکنش بایرن مونیخ به شایعه خرید رونالدو
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان