بازدید 4611

حمایت آمریکایی ها از مافیای وزنه‌برداری جهان

فردی که دوباره برای پنجمین بار رییس IWF شده است، بهترین فرد برای مبارزه با دوپینگ است. ما به تیمی که از سوی تاماش آیان برای مبارزه با دوپینگ گذاشته شده‌اند، اعتماد می‌کنیم
کد خبر: ۷۰۵۳۰۲
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱ 20 June 2017
اورسلا پاپاندره آ، رییس فدراسیون وزنه برداری آمریکا از اقدامات فدراسیون جهانی وزنه برداری برای مقابله با دوپینگ و محرومیت تقدیر و اعلام کرد که وزنه برداری آمریکا به IWF و تیم‌ ضد دوپینگ‌اش اعتماد دارد.

به گزارش تابناک ورزشی، رییس فدراسیون وزنه‌برداری آمریکا از اقدامات فدراسیون جهانی وزنه‌برداری برای مقابله با دوپینگ تمجید کرد و گفت‌: ما به تیم‌ ‌ضد دوپینگ IWF اعتماد داریم. اقدامات فدراسیون جهانی در مقابل اولتیماتوم IOC سریع و شفاف بود.

چندی پیش در جلسه هیات اجرایی IOC تا آخر ماه دسامبر به فدراسیون جهانی وزنه‌برداری مهلت داده شد تا مشکلات مربوط به دوپینگ را حل کند. در این‌ راستا فدراسیون جهانی نیز جلسه اضطراری را تشکیل داد.

"پاپاندره آ" با حمایت از تاماش آیان درباره او گفت‌: من مطمئن هستم آیان، فردی که دوباره برای پنجمین بار رییس IWF شده است، بهترین فرد برای مبارزه با دوپینگ است. ما به تیمی که از سوی تاماش آیان برای مبارزه با دوپینگ گذاشته شده‌اند، اعتماد می‌کنیم. در حال‌ حاضر کار زیادی در حوزه آموزش و تست گرفتن داریم. باید به این گروه اعتماد کنیم تا فرهنگ در ورزش وزنه‌برداری تغییر کند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر