بازدید 5104

افشاگری بلاتر؛پلاتینی قطررامیزبان جام جهانی کرد

نباید کسی از من به خاطر میزبانی قطر انتقاد کند،‌ بلکه این میشل پلاتینی بود که باعث شد تا میزبانی جام جهانی 2022 به قطر برسد. قرار بود که آمریکا به عنوان میزبان انتخاب شود و آنها رای زیادی داشتند اما پلاتینی دست به کار شد و رای‌های زیادی را بری قطر جمع کرد تا در نهایت این کشور میزبان شود.
کد خبر: ۷۰۵۳۱۳
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰ 20 June 2017
جام جهانی2022 به میزبانی قطر برگزار خواهد شد.
 
به گزارش تابناک ورزشی،با وجود این که مدت‌هاست که از انتخاب قطر به عنوان میزبان جام جهانی می‌گذرد اما همچنان انتقادها و البته اتهام‌هایی به مسئولان وقت فیفا برای دادن میزبانی به این کشور کوچک حوزه خلیج فارس موارد می‌شود. طبیعی است که انگشت اتهام قبل از هر کسی به سوی بلاتر، رئیس وقت فیفا باشد و او متهم به تبانی برای دادن میزبانی جام جهانی به قطری‌ها شود.
 
اما رئیس سابق فیفا بعد از مدت‌ها دست به افشاگری زد و انگشت اتهام را به سوی میشل پلاتینی رئیس سابق یوفا گرفت. بلاتر گفت‌: «نباید کسی از من به خاطر میزبانی قطر انتقاد کند،‌ بلکه این میشل پلاتینی بود که باعث شد تا میزبانی جام جهانی 2022 به قطر برسد. قرار بود که آمریکا به عنوان میزبان انتخاب شود و آنها رای زیادی داشتند اما پلاتینی دست به کار شد و رای‌های زیادی را بری قطر جمع کرد تا در نهایت این کشور میزبان شود.»
 
بلاتر ماجرا را این طور توضیح داد: «بعد از جلسه‌ای که امیر قطر با سارکوزی و پلاتینی برگزار کردند، سارکوزی به پلاتینی این ماموریت را داد که میزبانی جام جهانی را برای قطر بگیرد و این گونه بود که رئیس سابق یوفا دست به کار شد. فشار سیاسی سهم بسزایی در انتخاب میزبان جام جهانی دارد. دولت فرانسه و پلاتینی باعث شدند تا در نهایت میزبانی جام جهانی 2022 به قطر برسد.»

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر