بازدید 6128

نگاهی به لیست بزرگسالان استقلال/کدام بازیکنان جدامی‌شوند؟

تیم فوتبال استقلال تاکنون حسن بیت سعید، سجاد شهباززاده، مهدی قائدی، داریوش شجاعیان و روزبه چشمی را جذب کرده و به دنبال بستن قرارداد با پژمان منتظری است. این باشگاه همچنین قرارداد امید ابراهیمی، امید نورافکن، جابر انصاری و سیدمجید حسینی را تمدید کرده است.
کد خبر: ۷۰۵۵۳۱
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۸ 21 June 2017
لیست استقلال در حال تکمیل شدن است و باید دید مسئولان این باشگاه چه تصمیمی درباره برخی دیگر از بازیکنان می‌گیرند.
 
به گزارش تابناک ورزشی، تیم فوتبال استقلال تاکنون حسن بیت سعید، سجاد شهباززاده، مهدی قائدی، داریوش شجاعیان و روزبه چشمی را جذب کرده و به دنبال بستن قرارداد با پژمان منتظری است. این باشگاه همچنین قرارداد امید ابراهیمی، امید نورافکن، جابر انصاری و سیدمجید حسینی را تمدید کرده است.
 
در صورتی که منتظری به استقلال بیاید، لیست بزرگسالان این تیم به 16 نفر خواهد رسید و تنها دو جای خالی باقی می‌ماند.
 
مهدی رحمتی، سیدحسین حسینی، سیدمجید حسینی، خسرو حیدری، میلاد زکی‌پور، فرشید باقری، روزبه چشمی، امید ابراهیمی، داریوش شجاعیان، فرشید اسماعیلی، سجاد شهباززاده، علی قربانی، محسن کریمی، جابر انصاری و حسن بیت سعید 15 بازیکن حاضر در لیست بزرگسالان هستند.
 
یعقوب کریمی، وریا غفوری، پادوانی، رابسون، بهنام برزای و مگویانهنوز قراردادشان را تمدید نکرده‌اند. رابسون برای پیوستن به استقلال باید رضایت‌نامه خود را از باشگاه باهیا برزیل دریافت کند که تاکنون این امر محقق نشده است. از میان این 6 بازیکن، سه بازیکن باید از لیست خارج شوند و اگر منتظری به استقلال بیاید یک جای خالی دیگر پر خواهد شد. با توجه به اینکه روز گذشته علیرضا منصوریان اعلام کرد که باز هم دنبال جذب بازیکن هستند، به نظر می‌رسد که حداقل 3 بازیکن از لیست استقلال خارج می‌شوند و باید دید قرعه به نام چه کسانی می‌افتد.
نگاهی به لیست بزرگسالان استقلال/کدام بازیکنان جدامی‌شوند؟ 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر