بازدید 21660

پسر ۱۲ ساله یک اوباش شرق تهران را زمین‌گیر کرد

کد خبر: ۷۰۵۵۵۴
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۶ 21 June 2017
پسر 12 ساله‌ زمانی که مقابل یکی از اراذل و اوباش شرق تهران قرار گرفته بود، توانست با زدن ضربه‌ای از دست وی بگریزد.

به گزارش تسنیم، نخستین ساعات صبح چند روز قبل، پسر 12 ساله‌ای در محل سکونتشان در شرق تهران در حال عبور و مرور بود که یکی از اراذل و اوباش معروف منطقه سد راه این پسر نوجوان شد و به رویش چاقو کشید، این فرد قصد آزار و اذیت و ربودن پسر دوازده ساله را داشت اما در یک لحظه پسر نوجوان توانست حواس وی را پرت کرده و با زدن ضربه‌ای به این شرور از دستش بگریزد.

این پسر نوجوان سپس پدرش را از موضوع با خبر کرده و مراتب به پلیس پایتخت نیز اعلام شده بود که به سرعت تیمی از مأموران انتظامی برای بازداشت متهم دست به کار شده بودند و در نهایت پلیس توانست وی را پس از درگیری و مقاومت بازداشت کند.

متهم این پرونده که سی سال سن و سوابق متعدد کیفری در پرونده خود دارد پس از بازداشت به شعبه نهم دادسرای امور جنایی تهران منتقل شد اما منکر این اتفاقات شد.

در ادامه رسیدگی به پرونده یکی از اشخاصی که در محله زندگی این اوباش مغازه دارد نیز به دادسرا مراجعه و اعلام کرد این متهم چند روز قبل با تهدید چاقو، دخل مغازه‌اش را سرقت کرده است.

متهم پرونده با دستور قاضی سهرابی؛ بازپرس امور جنایی تهران در اختیار مأموران اداره آگاهی قرار گرفته و تحقیقات برای یافتن سایر جرایم وی ادامه دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۳
انتشار یافته: ۱۷
فقط اعدام.
متهم این پرونده که سی سال سن و سوابق متعدد کیفری در پرونده خود دارد! خب اگه چنین هست چرا دوباره آزاد میکنید تا وارد جامعه شده و.....؟چرا برخورد جدی نمی کنید؟ چندین سال است مجرمخان دستگیر و بعد از چند روز آزاد میشوند و نتیجه اش میشود این. اینها جز کارهای قوه محترم قضائیه هست که باید کار خودش را انجام بدهد و سایر قوا هم کارهای خودشو.
سوابق متعدد کیفری در پرونده خود دارد
اعلام کرد این متهم چند روز قبل با تهدید چاقو، دخل مغازه‌اش را سرقت کرده است
خیلی جالب است که این ارازل سابقه دار چقدر آزادندتابه جامعه لطمه بزنندوبعدبگویند ما می دانستیم
پاسخ ها
حمیدخان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۱
اراذل صحیح است
متهم همین الان آزاده ، در بدترین حالت یه چند ساعت بازداشت میشن ، بعدش میان بیرون با پشتکار بیشتر به جرائم ادامه میدن تا فاجعه بیافرینن اونوقت تازه قانون شاید دست بکار بشه
با سلام
قضات بلند پایه و صاحب منصبان دادگستری لطفا با اقتدار و قاطعیت با اشرار برخورد کنید طوریکه همه آنها از ترس جرات بیرون آمدن از سوراخ موش را نداشته باشند. لطفا این شرور را بسرعت بجرم محاربه و فساد فی الارض محاکمه و حکم تیرباران این شرور را فورا تا قبل از پایان ماه مبارک رمضان اجرا فرمایید تا سایراوباش بدانند که حکومت اسلامی با کسانی که امنیت را خدشه دار میکنند شوخی و سر سازگاری ندارد و هرگز نخواهد هم داشت.
متاسفانه ما مجرمین پررویی داریم و قوانین ضعیف چرا یک مجرم چاقو کش باید بره زندان استراحت کنه باید شرایط زندان رو برای اینجور جرایم سخت تر کرد
آخه چی بگم .....
با سلام
وخسه نباشید
متهم این پرونده که سی سال سن و سوابق متعدد کیفری در پرونده خود دارد
اینجانب می خواستم یک پیشنهاد به پلیس پایتخت بدهم. امروز دستگیرش کردید و 3و 6 و 1 یک سال دیگه ازاد خواهد شد و مجدا این کار انجام خواهد داد. به دلیل اینکه زندان برای این اشخاص مانند هتل می باشد.
من اگر بودم تمام این اشخاص را یکجا جمع می کردم و در بیبانهای کشور انها اجبار کار برای ساخت زندان و یا در معادن استفاده می کردم . ولی به نظر بیابانها را سرسبز و درخت کاری می کردم . و هر کدوم از زندانی ها هم فوت کرد در محل کار آنجا دفع می کردم . اگر هم یک موقع این زندانیها ازاد شدند دیگر فکر نکنم به دنبال اراذل و اوباش کند امیدوارم این متن من را فرمانده پلیس پایتخت بخواند
با تشکر
فرید
اعدامش کنید شرش کم بشه
چنان گفتید زمینگیر کرد که من تا نخوندم داشتم به مبارزه بروسلی با اوباشه فکر میکردم
یکی از اراذل و اوباش معروف منطقه!!!!
پلیس توانست وی را پس از درگیری و مقاومت بازداشت کند.!!!!!

کجا زندگی می کنیم.
ما خودمون از داعش بدتريم
با این حمایتی که از این ارازل می شود بزودی آراد شده و از شاکیان انتقام می گیرد
ایران بهشت ارازل و اوباش
الان خیلی زوده ؛ لا اقل باید دوازده مورد آزار و اذیت بکنه و یکصد مورد تجاوز بکنه و برای همه موارد هم حداقل دونفر شاهد اونهم از نوع خیلی عادل شهادت بدهند تا سیستم بره بهش بگه نکن آقا نکن
فقط اعدام این ارازل اوباش
ای مغازه دار بدبخت چند.روز دیگه این شرور را بسلامتی و به خوشی آزاد می‌کنند اونوقت میاد تلافی شکایتت را سرت در میاره، فکر کردی ایران اروپا، ژاپن، کانادا و یا آمریکا هستش که زورگیر را درست حسابی متنبه کنند؟!!!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر