بازدید 10390
۱

آتش سوزی گسترده در محله اوین تهران

تیم های آتش نشانی تهران از سه ایستگاه راهی محل حادثه شدند و در تلاش هستند تا این آتش سوزی را مهار و اطفا نمایند. جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی با اعلام این خبر گفت: حریق محدوده اتوبان یادگار امام مربوط به فضای سبز و علفزار دشت بهشت است.
کد خبر: ۷۰۵۷۹۵
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۴ 21 June 2017
ساعتی پیش، بخشی از محله اوین تهران دچار آتش‌سوزی شد و شعله های آتش و دود ناشی از سوختن درختان این منطقه، بسیاری از مردم را نگران کرد.

به گزارش «تابناک»، عصر امروز بخشی از محله اوین تهران دچار حریق شد و دود غلیظی را به دنبال داشت که از مناطق مختلف شهر دیده می‌شود و نگرانی بسیاری را در پی داشته است. با این توضیح که محدوده دقیق حریق و وسعت این آتش سوزی مشخص نیست.

در پی این رویداد، تیم های آتش نشانی تهران از سه ایستگاه راهی محل حادثه شدند و در تلاش هستند تا این آتش سوزی را مهار و اطفا نمایند. جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی با اعلام این خبر گفت: حریق محدوده اتوبان یادگار امام مربوط به فضای سبز و علفزار دشت بهشت است.

وی وسعت حریق را به دلیل فضای سبز محله گسترده خواند و افزود: بخشی زیادی از فضای سبز مجموعه دشت بهشت به صورت تکه تکه دچار حریق شده است. در حال حاضر از ایستگاه‌های مختلف آتش‌نشانی به محل حادثه عازم شده و نیروها در حال حاضر مشغول عملیات هستند.

ملکی با اعلام اینکه بلافاصله آتش نشانان مهار شعله های آتش را در دستور کار خود قرار دادند، گفت: محل حادثه با زندان اوین فاصله زیادی دارد و در حال حاضر شعله های آتش در مهار نجات گران آتش نشانی است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی افزود: عملیات تا پایان لکه گیری نهایی و همچنین علت یابی وقوع آتش سوزی ادامه دارد.

اخبار تکمیلی متعاقبا منتشر خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
اگه ساختمون بود میگفتند بعلت تراکم ساختمونها آتشسوزی گسترده شده و اگه انبار بود میگفتند بخاطر مواد اشتعال زا موجود در انبارها و اگه کار خونه بود باز هم دلیل مواد شیمیایی آتش سوزی گسترده شده و حالا که هیچکدوم نیست بعلت وجود فضای سبز آتش سوزی گسترده شده .
خوب باید چی باشه که گسترده نشه - بیابون خالی ؟ اون که مراقبت نمیخواد و نیاز به اینهمه دم و دستگاه برای مبارزه با بحران آتشسوزی نداره /
بنظرم یه عمدی در کاره چون همزمان تو باغ های محمد شهر و فردیس هم آتش سوزی شده و اونجا هم چون فضای سبزه حتما گسترده میشه و باغها میسوزن و اگه بخوان بگن نیروها کجا بودن برای خاموش کردن - جوابش اوین هست و اگه به اوین بگن نیروها کجا بودن برای خاموش کردن جوابش محمد شهر هست و....
دو فردا هم که باغها و فضای سبز سوخت - خیالمون راحته که جاش آپارتمان میکارن به این خوشگلی
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل