بازدید 4380

عقبه حمله موشکی حمایت میلیون‌ها ایرانی است

کد خبر: ۷۰۶۰۰۴
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۲ 22 June 2017

یک عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس، گفت: اقدام اخیر سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران تلافی اقدامات خصمانه دشمنان جمهوری اسلامی است و پیام بسیار بسیار روشنی از استراتژی و تاکتیک‌های ایران در دفاع از امنیت و منافع خود دارد.

محسن کوهکن در گفت‌وگو با ایسنا، با تشکر از یگان موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هدف قرار دادن مواضع تروریست‌های تکفیری داعش، گفت: فرماندهان نظامی و نیروهای مسلح کشورمان بارها و بارها در مصاحبه‌ها و سخنرانی‌های خود از قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی سخن گفته بودند اما به نظر می‌رسد دشمنان ما تصور می‌کردند این سخنان جنبه «تبلیغاتی» دارد.

نماینده مردم لنجان در مجلس افزود: دشمنان ایران حالا باید ارزیابی‌ها و تحلیل‌های خود را دقیق‌تر و حساب شده‌تر انجام دهند که آیا تعدی و چشم داشتن به منافع ایران ارزش هزینه‌های گزاف و غیرقابل جبران را دارد؟ تکفیری‌های داعش ۱۷ نفر از شهروندان بی‌گناه جمهوری اسلامی را به شهادت رساندند و تلافی این جنایت همین اقدامی بود که سپاه پاسداران انجام داد. معنا و مفهوم آن این است که اگر رژیم سعودی بخواهد به اقدامات خصمانه و جنایات خود ادامه دهد، کاخ‌های شیشه‌ای خود را به خطر انداخته است.

وی ادامه داد: آل سعود بداند اقدام سپاه پاسداران موجی از شعف و خوشحالی را در شهروندان ایرانی با هر قوم، مذهب و عقیده‌ای به وجود آورد که معنا و مفهوم آن این است که عقبه این اقدام حمایت میلیون‌ها انسان با سلایق و تفکرات سیاسی و فکری مختلف است.

این عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس خطاب به حکام سعودی و بحرین هشدار داد: رژیم نااهل حاکم بر بحرین و آل سعود که ریشه‌ای صهیونیستی دارد این پیام را جدی بگیرند که اگر بخواهند به سیاست‌های غلط خود در منطقه ادامه دهند، صبر و تحمل ایران اندازه‌ای دارد و بترسند از زمانی که صبر جمهوری اسلامی سرآید. آنان بدانند نسل باقیمانده از هشت سال دفاع مقدس منتظر انتقام خون شهدای جنگ تحمیلی هستند، انتقام خون‌هایی که با حمایت‌های مالی و لجستیک آل سعود و ارباب آنان بر زمین ریخته شد و بدانند که این انتقام، انتقام سخت ایران از آل سعود خواهد بود.

کوهکن با نکوهش یاوه‌گویی‌های وزیر خارجه عربستان، گفت: در پی قدرت‌نمایی و اقتدار موشکی جمهوری اسلامی ایران، وزارت خارجه عقب افتاده سرزمین حجاز متوجه شد که ایران در برخورد با دشمنان خود منتظر اجازه از هیچ کشوری نمی‌ماند و براساس اقتدار خودش اقدام  می‌کند.

نماینده مردم لنجان در مجلس گفت: حکایت برخی از رژیم‌های عربی به خصوص حکام سعودی همچون حکایت لیوان شیشه‌ای نازکی است که اگر دمای لیوان اندکی افزایش یابد، می‌شکند. آنان بدانند که باید به اندازه کوپن و ظرفیت محدودشان رجز بخوانند. بدانند اگر چنانچه بخواهند به تهدیدها، رفتارها و سخنان وقیحانه خود ادامه دهند صبر و تحمل نظام جمهوری اسلامی حدی دارد.

وی با یادآوری جنایات آل سعود علیه مسلمانان به ویژه در مناسک حج سال ۶۶، گفت: امام خمینی (ره) به صراحت فرمودند «اگر از صدام بگذریم از آل سعود نمی‌گذریم». جامعه مسلمان، گذشته تاریک رژیم وهابی صهیونیستی  عربستان و پول‌های کلانی که از چاه نفت مسلمانان بر ضد جمهوری اسلامی ایران در هشت سال دفاع مقدس هزینه کرد و حالا نیز با ترویج تفکر سلفی‌گری، وهابیت و  داعش‌پروری سعی در ریشه دواندن در درخت تناور امت اسلامی دارند را از یاد نخواهند برد. بدانند که نه جمهوری اسلامی و نه ملت مسلمان عقبه فکری و تاریخی و سوابق سوء جنایات  حکام سعودی را از یاد نخواهد برد.

کوهکن با جدا کردن حساب مردم عربستان از حکام سعودی، گفت: جمهوری اسلامی ایران با مردم حجاز هیچ مشکلی ندارند. مردم این کشور را قربانی سیاست‌های ناپخته و خشن حکام سعودی می‌دانیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل