بازدید 8502
۱

لیست استقلال چگونه پرمی شود؟

با تمدید قرارداد پادوانی، شمار حاضران در لیست بازیکنان بزرگسال استقلال به عدد 16 رسید. حالا آنها فقط دو جای خالی در این لیست دارند که قرار است با یک مدافع میانی و یک مدافع چپ پر شود.
کد خبر: ۷۰۶۰۸۸
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵ 23 June 2017
با تمدید قرارداد پادوانی، شمار حاضران در لیست بازیکنان بزرگسال استقلال به عدد 16 رسید. حالا آنها فقط دو جای خالی در این لیست دارند که قرار است با یک مدافع میانی و یک مدافع چپ پر شود.
 
به گزارش تابناک ورزشی،مهدی رحمتی، حسین حسینی، خسرو حیدری، وریا غفوری، لی آندو پادوانی، هرایر مگویان، فرشید باقری، روزبه چشمی، امید ابراهیمی، فرشید اسماعیلی، حسن بیت سعید، داریوش شجاعیان، جابر انصاری، محسن کریمی، علی قربانی و سجاد شهباززاده؛ این 16 نفر در حال حاضر جزو بازیکنان بالای 23 سال استقلال محسوب می شوند.
 
منصوریان برای پر کردن دو سهمیه دیگر، یک مدافع میانی می خواهد و یک مدافع چپ. این مدافع میانی یکی است از بین خالد شفیعی (که امروز اعلام شد تراکتورسازی با همه خواسته هایش موافقت کرده و البته از استقلال درخواست کرده از این تیم بازیکن نگیرد)، سیامک کورشی (که فقط مدیربرنامه هایش از علاقه استقلال به او حرف زده و هنوز کسی از مدیران استقلال، این موضوع را تایید نکرده است) و پژمان منتظری (که با توجه به اتفاقات رخ داده در الاهلی و حضور یک مدافع اسپانیایی و پر شدن سهمیه آسیایی اش با هافبک دفاعی فصل قبل صنعت نفت، امکان برگشتش وجود دارد). مدافع چپ احتمالی هم یعنی تمدید قرارداد یعقوب کریمی چون دفاع چپی در لیگ وجود ندارد که اولا به درد بخورد و ثانیا تیم نداشته باشد. با حضور این دو نفر، سهمیه استقلال پر می شود.
 
اگر استقلال بخواهد بازیکن بالای 23 سال دیگری بگیرد، آنگاه مجبور است یکی از این 18 نفر را خط بزند و گزینه اول منصوریان هم کسی نیست جز هرایر مگویان.
لیست استقلال چگونه پرمی شود؟
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
توراخدایه سری به ارشیوبازیهای فصلی که گذشت بندازیدوبازیهای مگویان رایکباردیگربررسی کنیداین بازیکن اصلا وابدادرخدواندازه تیم استقلال نیست تمام توبهایی که به این بازیکن داده میشودیاانها لومیدهدیااینکه یه کم که به توپ ور رفت دوباره انرابه عقب برمیگرداندواصلا بازیکن روبه جلویی نیست ونمیتونه بازی سازی انجام بدهدوبیشترمواقع هم روی دریبل زدن های بی جهت توپ رالوداده وموقعیت گل به حریف داده است حالا به نظرشمامامدافع بااین خصوصیات توکشورمان نداریم که بخواهیم ازکشورهای دیگع واردکنیم وبی جهت دلاربه انهاپرداخت کنیم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار