بازدید 4993

دعوت سرمربی ایرانی وردربرمن از نکونام

کد خبر: ۷۰۶۱۶۸
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳ 23 June 2017
جوتد نکونام در نخستین فصلی که دیگر بازیکن نیست، بدنبال سرمربیگری در لیگ برتر ایران بود که به آن نرسید. او هدایت تیم ملی جوانان را هم رد کرده تا مشخص شود انتظار بالایی از خودش دارد.

به گزارشتابناک ورزشی؛ کاپیتان سابق تیم ملی گفت: اخیرا با آلکساندر نوری دیدار داشتم که او من را به تمرین تیم وردبرمن دعوت کرد. قطعا به آلمان می روم تا در تمرین این تیم حاضر شوم. در اسپانیا هم سرمربی ام در اوساسونا یعنی سینگاندا به باشگاه اتلتیکو بیلبائو رفته است. با او هم در ارتباط هستم و به تمرین این تیم هم دعوت شده ام. 

کاپیتان سابق تیم ملی با اشاره به اینکه با مربیان بزرگی کار کرده است،می گوید: در دوران بازیگری ام با مربیان بزرگی کار کرده ام. در تیم های مختلفی بوده ام و تجربه های بزرگی داشته ام. چیزهای زیاد برای مربیگری یاد گرفته ام و تنها دوست دارم با یادگیری بیشتر کامل و کامل‌تر شوم. حتی بهترین مربیان دنیا هم هر روز مطالعه می کنند و به روز می شوند. کسی که وارد عرصه مربیگری می شود، باید هر روز یک چیز جدید یاد بگیرد. دنیای مربیگری پایان ندارد و شما هر روز باید در تلاش باشید تا علم و دانش بیشتری کسب کنید. من هم دوست دارم هر روز بهتر از دیروز باشم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر