بازدید 14969
۴
خبر

برانکو با فروش بیرانوند به فنرباغچه موافقت کرد

باشگاه و خود من جلوی پیشرفت بازیکن را نمی گیریم حتی اگر این جدایی باعث تضعیف پرسپولیس شود. شاید در زندگی هر فوتبالیست یک بار چنین اتفاقی و چنین شانسی به وجود بیاید.
کد خبر: ۷۰۶۱۸۲
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱ 23 June 2017
شایعات زیادی پیرامون جدایی بیرانوند و رفتن او به فنر باغچه ترکیه مطرح شده است. واکنش برانکو به این موضوع بسیار جالب یود.

به گزارش تابناک ورزشی، سرمربی پرسپولیس نه تنها مخالفتی با این موضوع ندارد بلکه با جدایی بیرانوند و رفتنش به تیم بزرگی مثل فنرباغچه موافق است. گویا او رادوشویچ را خیلی قبول دارد.

پاسخ ایوانکوویچ به سوالی درباره جدایی بیرانوند را بخوانید: « فوتبالیست‌ها همه حرفه‌ای هستند. این را بدانید که ما قهرمان ایران هستیم و به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرده‌ایم. طبیعتا باشگاه‌های خارجی درخواست‌های زیادی به باشگاه می‌فرستند تا برخی از بازیکنان‌مان را به خدمت بگیرند. در این بین باشگاه‌های بزرگ هم به دنبال جذب بازیکنان ما هستند. اگر باشگاه فنر باغچه واقعا بیرانوند را می‌خواهد این یک افتخار برای بیرانوند و باشگاه پرسپولیس محسوب می‌شود. برای ما مربیان هم باعث خوشحالی است که او را تمرین دادیم تا به این جایگاه برسد. فنر باغچه یکی از تیم‌های بزرگ دنیا است. البته من نمی‌دانم این پیشنهاد چقدر جدی است اما مطمئنا باشگاه تصمیم‌گیری خواهد کرد و در این بین منافع هر دو طرف مطرح است. هم بیرانوند از این انتقال سود خواهد کرد و هم باشگاه به منافعی می‌رسد. باشگاه جلوی پیشرفت بازیکن را نمی‌گیرد حتی اگر این جدایی باعث تضعیف پرسپولیس شود. شاید در زندگی هر فوتبالیست یک بار چنین اتفاقی و چنین شانسی به وجود بیاید. من هم دوست ندارم جلوی پیشرفت فوتبالیستی که می‌خواهد پیشرفت کند را بگیرم. در همه جای دنیا بازیکنان از باشگاهی به باشگاه دیگر منتقل می‌شوند و این یک مساله معمولی است.»

برانکو با فروش بیرانوند به فنرباغچه موافقت کرد
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
من یکی دیگه مطمئن شدم برانکو مربی فهمیده و بزرگی است
درودبرسرمربی باکلاس و تحصیلکرده پرسپولیس
بهترين كار رو كرد
آفرین به این طرز تفکر و به این مرد فهیم
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر