بازدید 4937

مانع سوشاوفولاد400میلیون ناقابل

کد خبر: ۷۰۶۳۳۰
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰ 24 June 2017
سوشا مکانی که بعد از بازگشت به ایران با پیشنهاد قابل توجه‌ای روبه‌رو نشده حالا فقط فولاد خوزستان را خواهان خود می‌بیند و برای پیوستن به تیم سابق خودش بی‌قراری می کند.
 
به گزارش تابناک ورزشی، سوشا از چند هفته قبل با ابراز علاقه‌های متوالی به فولاد و هواداران اهوازی در صفحه شخصی اینستاگرام‌اش زمینه را برای حضور در تیمی که همراه با آن تجربه قهرمانی لیگ برتر را در کارنامه دارد فراهم کرده بود. حالا بعد از یک جلسه مذاکره، سوشا مکانی تنها مانع فولادی شدن را رقم 100 هزار یورویی می‌داند که باید به باشگاه نروژی پرداخت کند. این بدهی 400 میلیونی باعث شده روند مذاکرات چندان مثبت پیش نرود.
 
فولادی‌ها با پرداخت این پول مخالفت کرده‌اند و قرارداد پیشنهادی‌شان به مکانی هم چندان قابل توجه نیست. سوشا اما آنطور که در اینستاگرام گفته قرار است این پول را از قرارداد خودش بپردازد. حال اینکه این پول از طرف فولادی‌ها پرداخت شود و از قرارداد سوشا کم شود؛ یا در حال حاضر خود سوشا آن را بپردازد و در طی فصل طبق قرارداد این مبلغ را از باشگاه بگیرد، نکته‌ایست که ایجاد اختلاف کرده و وضعیت حضور مکانی در اهواز هنوز نامشخص است.  
مانع سوشاوفولاد400میلیون ناقابل
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار