بازدید 31931

بدشانسی گردشگر استرالیایی در ایران

کد خبر: ۷۰۶۳۵۱
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۴ 24 June 2017
یک گردشگر استرالیایی که با خودرو خود به اکثر کشورها سفر کرده است در ایران با یک بدشانسی روبه‌رو شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، گردشگر استرالیایی که با خودرو شخصی خود از کشورهای مختلف عبور کرده و به ایران رسیده بود در جاده‌های استان گلستان تصادف کرد. در این حادثه خودرو او که مدل MG 1962 بود با اتومبیل جلویی برخورد کرد و خسارت سنگینی دید.

 
 
صحنه تصادف و بدشانسی این گردشگر خارجی در شبکه‌های اجتماعی مورد توجه کاربران ایرانی قرار گرفته است. کاربران این تصادف را به خرابی و نامناسب بودن جاده‌ها و بی‌دقتی رانندگان ایرانی نسبت داده‌ و به شوخی مطالبی را درباره آن منتشر کرده‌اند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۶
انتشار یافته: ۴۰
نميدونم اين تصادف كجا اتفاق افتاده ولي پارسال تصميم گرفتيم با خودرو شخصي از تهران به مشهد بريم و برگرديم. مسير برگشت را از شمال انتخاب كرديم. واقعا جاده ها به خصوص نزديك گرگان بسيار بد بودند (باريك و پر پيچ و خم مثل يك جاده فرعي) و رانندگي هموطنان بدتر. خلاصه شانس آورديم بدون تصادف برگشتيم اما ديگه به هيچ وجه از اون مسير نخواهم رفت به رغم زيباييهاش
پاسخ ها
سعیده
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
اگر به کشورهای اروپایی سفر کنید میبینید که جاده های اون ها هم به همین شکل هستند. انتظار نداشته باشید برای شما تهرانیا جنگل ها رو خراب کنند همون ازاد راه تهران شمال که زدین جنگل رو نابود کردید بستونه. باید برید رانندگیتونو درست کنید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
دقیقا من هم با این مشکل مواجه شدم و هموطنان منطقه گرگان و حومه اش خیلی خیلی بد رانندگی میکنن.رانندگیشون در حدی بود که من فقط دعا میکردم این منطقه رو به سلامت رد بشم و حتی برای استراحت کوتاه مدت هم نایستادم ..
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
آتفاقا مسیر جاده اصلی سمت گرگان همه چند بانده هستش حالا شما از کدوم جاده رفتی خودت میدونی...حالا خودمونیم واقعا مشهد رفتی یا خواستی فقظ یه چیزی گفته باشی!
استاندار بالای جاده ها و اصول رانندگی استرالیا کجا، اینجا کجا، اصلا قابل قیاس نیست!
پاسخ ها
ناشناس
| Italy |
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
استاندار نیست. اون استاندارده
آبی
| Iraq |
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
از عقب زده مقصره عزیزم
اولا که از عقب زده و خودش در قوانین هر کشوری مقصر است و ثانیا بهتر است برنامه Top Gear را که در مورد استرالیا بود برایش نمایش دهید ، کل جاده 500 کیلومتری خاکی بود و هتلش تخت نداشت و نئنو داشت و یک حمام نداشت .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
اکثر نقاط استرالیا کویری هست و زندگی تنها در نقاط ساحلی آن در تقاط محدودی متمرکز شده. کدوم سرمایه دار عاقلی تو بیابان هتل تاسیس میکنه؟
یارو کل دنیا رو گشته تصادف نکرده اونوقت تا اومده ایران...
همه چیز شده شوخی
این جاده روستاییه و بنظر نمیاد آسفالت بدی داشته باشه . کاملا معلومه که گردشگر به چپ منحرف شده و احتمالا خوابش برده بوده . بیچاره وانت مزدا به شونه خاکی فرار کرده . اینقدر غریب پرست نباشیم.
پاسخ ها
قشقایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
کاملا با شما موافقم
این تصادف که شاخ به شاخه ! بنابرین باید بگیم با خودروی روبرویی تصادف کرده نه اینکه زده به خودروی جلویی
جاده هامون افتضاح هست این یه درس عبرت برا مسئولین باید باشه اما متاسفانه....
بده ممد صافکار فردا مثل اولش تحویل بگیر.
فرمان خودرو در سمت راست است-موقعیت خودرو ها نشان می دهد که انحراف به چپ از سوی راننده خارجی بوده . شاگرد راننده با سر توی شیشه رفته و شیشه ترک برداشته که نشانگر نبستن کمربند ایمنی است . همه اینها را کنار هم بگذاریم به یک مساله میتوانیم برسیم که راننده و بغل دستی اش حالت عادی نداشته اند .
استرالیا سمت چپ میرونن
برخلاف ما
فرمونش سمت راسته
طرف دیده مناظر قشنگه فکر کرده اونجاست
در دنیا دوسیستم رانندگی حاکم است (سیستم آمریکایی (حرکت از سمت راست معابر) یا انگلیسی (حرکت از سمت چپ معابر). رانندگان ایرانی از سمت راست حرکت می کنند ولی استرالیا هم مانند انگلیس از چپ. در عکس بالا هم مشخصه که فرمان خودرو در سمت راست قرارگفته. خودم همیشه در کشورهایی که از نظر رانندگی با سیستم انگلیسی اداره می شوند مشکل دارم. مثلا وقتی می خواهم پیاده عرض خیابان را رد کنم طبق عادت ابتدا سمت چپم را کنترل می کنم در حالیکه خودروهای عبوری از سمت راست در حال هستند. بخاطر همین موضوع نزدیک بود چندبار با مشکل تصادف مواجه شوم. لطفا هموطنان عزیزم در سفرهای خارجی به این موضوع دقت فرمایند.
با ارزوی سلامتی همگان.
با توجه به صحنه تصادف صد در صد راننده استرالیایی مقصره . احتمالا جناب راننده فراموش کردند که اتومبیلشان بر عکس ایران راست فرمان هستند و بخاطر اینکه محل مورد نظر هم شباهت به استرالیا دارد نتیجاتا ایشون ناحودآگاه به سمت چپ جاده منحرف شده و مسبب یک تصادف شاخ به شاخ شده اند .
کارشناس بین المللی شایعات
مقصر خودشه.
مقصر راننده استرالیاییه.چون اگه دقت کنین ماشینش فرمان راسته.احتمالا داشته در لاین روبرو رانندگی میکرده.در ضمن از روبرو میومده و در صحنه تصادف تو لاین مقابل وایستاده.
آقا فکر کرده استرالیلس از لاین چپ رانندگی کرده. بیچاره راننده مزدا
این تصادف در حوالی آشخانه از توابع خراسان شمالی رخ داده نه در جاده های استان گلستان و نه در گرگان! گروه جهانگرد استرالیایی که با خودروهای MG کلاسیک سفر میکنند در ادامه مسیرشون بعد از طی حدود 300 کیلومتر در گرگان مبادرت به تعمیر خودرو خسارت دیده کردند چون در منطقه وقوع تصادف امکانات لازم برای تعمیر این گونه خودروها وجود نداشت و یا باید حدود 250 کیلومتر راه رو تا مشهد برگیشتند و یا باید در ادامه مسیر تا گرگان میرفتند. لطفاً در اطلاع رسانی دقت کنید.
جاده اطراف بسیار زیباست. نخسوزا خاکها و علف های خشک.
حتما مقهور تماشا بوده اندددد.....
اگر کسی 4 سال توی جاده های ایران رانندگی کنه و نمیره و اگر از ایران برود و در هر جای دنیا رانندگی کند دیگر هیچ وقت بر اثر تصادف نخواهد مرد !
در ایران حتی عبور از خط عابر پیاده به مانند عبور از میدان مین شده. واقعا باید به مردم آموزش داده شود و مردم ما هم که داعیه تمدن چند هزار ساله دارند باید خودشان مراعات کنند و ذره ای به حقوق هم احترام بگذارند در باتلاقی که خودمان ایجاد کرده ایم همگی غرق خواهیم شد زرنگ پخمه هم ندارد.
از بس صداوسيما گل خداداد به استراليا را هي تكرار كرد انتحاري استراليايي هم پيدا شد! به نظرم زده به ماشين خداداد عزيزي تا....
فكر كنم جاده هاي ايران را با استراليا اشتباه گرفته ، اونجا بايستي از سمت چپ حركت كرد ، مشخصه كه فرمان ماشينشم راست است كلا اين اتومبيلها مناسب اكثر كشورها نيستند ، فقط چند كشور جزيره اي و مستعمره بريتانيا اين جور اتومبيل ميسازن و جاده هاشون برعكس است
نوع رانندگي دراستراليا متفاوته اونجا فرمان ماشين سمت راسته وعادت دارن ازسمت مخالف رانندگي كنن بهمين خاطر ايجور جاها قاطي ميكنن
کارشناس ارشد صحبت میکنه : خودرو استرالیایی از مسیر خارج و به مسیر مخالف تجاوز کرده و تصادف رخ داده
ظاهر تصادف نشان میدهد که استرالیایی مقصر است . مگر اینکه تصویر وارونه چاپ شده باشد !
به ایران خوش آمدی:))))
تابى جون ، با ماشين جلويى تصادف نكرده ، اگه به عكس دقت كنى ، شاخ به شاخ زده !!
يعنى علت تصادف ، به احتمال زياد ، انحراف به چپه يكى از اين دو عزيز بوده كه به نظر مياد ، توريست گرامى اومده تو لاين مقابل ....
اگر فرمون ماشین سمت راست بوده کلا نباید مجوز عبور و مرور دریافت میکرده.
ایران همه ماشین ها فرمون سمت چپ هست و ماشین با فرمون راست باعث اختلال میشه
نا اشنا بودن راننده MGبا جاده وانحراف و عبور از خط ممتد مسیر مستقیم خود از علل احتمال این تصادف میباشد در ضمن در هیچ کجای دنیا برای یک روستا یا یک هتل اتوبان نمیسازند
زده به پراید؟؟
برو خدارو شكر كن جونتو از دست ندادي
وانت مزدا را تشخيص ندادي برادر ؟
در روز روشن هر دو خودرو از روبرو خوردن کاملا مزدا از روبرو مشخص است آنوقت دوستان چگونه تشخیص دادن که از عقب زده راننده استرالیای اینم یکی از خاطرات بد برای این بنده خدای از ایران ما
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
آخرین اخبار
وب گردی