بازدید 63445

تعرض به دختر ۱۷ ساله در مقابل چشمان نامزدش

کد خبر: ۷۰۶۳۵۹
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۵ 24 June 2017
پسر جواني كه با همدستي يكي از دوستان و دايي‌اش دختر جواني را مقابل چشم‌هاي نامزدش مورد آزار و اذيت قرار داده بود، دستگير شد.

به گزارش اعتماد، اين حادثه عصر روز دوشنبه ٢٢ خردادماه در آبادان اتفاق افتاد. دختر جواني همراه با پدر و مادرش به اداره پليس رفت و از اين سه پسر جوان شكايت كرد. ماموران دريافتند اين دختر در خانه مادربزرگش مشغول درس خواندن بوده و در حالي كه همسرش نيز حضور داشته، از طرف اين سه مرد مورد حمله و تعرض قرار گرفته است. اين ٣ مرد خشن بعد از اجراي نقشه‌شان در برابر چشمان نامزد اين دختر جوان اقدام به سرقت وسايل با ارزش داخل خانه نيز كردند.

به اين‌ ترتيب بازپرس محسن ‌پورعسكر دستور ويژه براي دستگيري عاملان اين اقدام شيطاني را براي ماموران پليس آگاهي آبادان صادر كرد. كارآگاهان بعد از تحقيقات گسترده پي بردند كه يكي از متهم‌ها مهدي ٢١ ساله نام دارد و مردم آبادان او را به خاطر خلاف‌هايش مي‌شناسند.

جست‌وجوها براي دستگيري مهدي آغاز شد تا اينكه او روز ٢٧ خردادماه وقتي كه قصد داشت در نزديكي بلوار ولايت آبادان دست به كيف‌قاپي بزند از سوي ماموران دستگير شد. مهدي ابتدا خود را بي‌گناه دانست اما وقتي در برابر دختر جوان و نامزدش قرار گرفت به ناچار اعتراف كرد.

او در مقابل بازپرس پورعسكر در شعبه سوم دادسراي آبادان گفت: آن شب همراه با دايي‌ام در خانه‌اش مشغول استراحت بودم كه سراغم آمد و از دختر جواني صحبت كرد كه در همسايگي خانه او زندگي مي‌كرد. از حرف‌هاي ابوذر شنيدم كه پدر و مادر دختر در شهر ديگري زندگي مي‌كنند و او به خاطر اينكه از مادربزرگ بيمارش كه تحت مراقبت است، نگهداري كند به آبادان آمده و آنجا مانده است. ابوذر گفت كه اين دختر ١٧ ساله معمولا در خانه تنهاست اما بعضي وقت‌ها پسر جواني سوار بر خودروي پرايد مقابل در خانه‌شان توقف مي‌كند و به خانه دختر نوجوان مي‌رود.»

مهدي در ادامه حرف‌هايش گفت: «آن شب زن‌دايي و پسردايي‌ام خوابيده بودند اما ابوذر دست‌بردار نبود و تا ساعت ٥ صبح اصرار مي‌كرد كه نقشه‌اش را عملي كنيم. او از يكي از دوستانش نيز خواست تا به ما ملحق شود و سه نفري به خانه دختر رفتيم. كمي بعد متوجه شديم كه نامزد دختر در خانه است اما ابوذر دست بر نداشت و به ما گفت كه بايد به كارمان ادامه بدهيم. سه نفري چاقو به دست از ديوار خانه بالا رفتيم و پسر جوان را هدف كتك‌‌كاري قرار داديم و بعد سراغ دختر ١٧ ساله كه مشغول درس خواندن بود رفتيم. در حالي كه پسر جوان مي‌خواست دست از سرشان ‌برداريم، متوجه شديم كه او نامزد رسمي دختر نوجوان است. اما از كارمان دست نكشيديم و بعد از آزار و اذيت دختر تمام وسايل با ارزش داخل خانه را سرقت كرديم. ما فكر مي‌كرديم دختر نوجوان و نامزدش از ترس آبرويشان ماجرا را به پليس گزارش نمي‌دهند اما چند روز بعد متوجه شكايت آنها شديم و تصميم گرفتيم كه فرار كنيم.»

نامزد دختر نوجوان نيز به بازپرس پرونده گفت: «همسرم در خانه تنها بود كه براي سركشي به ديدنش رفتم و پس از چند ساعت به خانه‌مان برگشتم كه در ميان راه متوجه شدم ريموت در خانه پدرم را در خانه همسرم جا گذاشته‌ام به خاطر همين دوباره به آنجا برگشتم و مي‌خواستم شب را آنجا بمانم. هنوز چند لحظه از ورودم به خانه نگذشته بود كه اين جوان همراه دو مرد ديگر وارد خانه شدند و با تهديد چاقو و قمه من را زخمي و نامزدم را مورد تعرض قرار دادند.»

در ادامه، نسرين كه شرايط روحي سختي را مي‌گذراند در حالي كه اشك مي‌ريخت به بازپرس پورعسكر گفت: «شب حادثه من در حال درس خواندن بودم كه ٣ مرد با تهديد چاقو وارد خانه‌مان شدند و پس از كتك‌كاري مرا مورد آزار و اذيت قرار دادند و سپس وسايل با ارزش خانه‌مان را به سرقت بردند.»

در اين مرحله، بازپرس پرونده دستور داد تا متهم براي تحقيقات بيشتر در اختيار ماموران پليس آگاهي قرار گيرد و تجسس‌ها براي دستگيري ديگر همدستان متهم نيز آغاز شد.

كارآگاهان در ادامه با توجه به اطلاعاتي كه به دست آورده بودند، توانستند مخفيگاه يكي ديگر از متهمان پرونده كه محمد نام دارد را شناسايي كنند. او ساعت ٦ صبح روز پنجشنبه در حالي كه سرگرم مصرف مواد در مخفيگاهش بود در منطقه ايستگاه ١٠ قدس آبادان دستگير شد.

تحقيقات فني براي دستگيري طراح و متهم اصلي اين پرونده كه ابوذر نام دارد در دستور كار ماموران پليس آگاهي آبادان است.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۷۱
انتشار یافته: ۱۲۴
هر سه نفر باید اعدام شوند تخفیفی هم نباید باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
در اسرع وقت .
وجدان
| Germany |
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
هر چند اعدام رو در برخی موارد قبول ندارم ولی در این مورد شخصا حاضرم طناب دار رو با افتخار به گردن هر سه تا بی صفت بندازم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
با تبر سر هر سه را بزنید کمک خواستن من هستم
مسعود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
سلام به همین هوا باش یک وکیل وظیفه شناس وووو......
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
اینها از دیوار و به زور وارد خانه مردم شده اند. خاک بر سر آن دایی که متاهل هم بوده. واقعا هر سه باید اعدام شوند.
قانون همیشه درخواب ومجرمان هر روز وحشی تر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
شاید شما خواب هستی
حسین ا
| United States of America |
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
تجاوز به همسر در مقابل چشمان نامزد! وای چه کشیده این نامزد بیچاره خدا بهش صبر بده. فقط اعدام این کثافتا می تواند التیام بخش درد این زوج و باعث عبرت باقی جنایتکاران شود.
این زالوها ی کثیف باید اعدام بشن
باید اعدام شوند هرسه نفر
اين هارو اگه امروز هم اعدامشون كنن بازم ديره
سلام با احترام به نظر می‌رسد درج چنین اخبار هولناکی دردی از جامعه را درمان نکرده ، لذا درج خبر تنبیه و مجازات چنین افراد جانی بیشتر و موثر ارزیابی می‌شود.
با احترام فراوان
اگر خیالشان راحت نبود که بعد سه سال زندان آزاد میشن هرگز این کار را نمی کردند. فقط اعدام اونهم هر سه تاشون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
دقیقا بردار چه سه سال جند ماه بعد .
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
احسنت گل گفتی
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
گل گفتی

قوه قضاییه این جور جرایم رو به سرعت باید پیگیری کنه
بیچاره دختره؟؟ و بدبخت پسره؟؟ نبود قانون و نبود مجریان قانون و دیر اجرا کردن احکام باعث شده خلاف کاران روز به روز قبیح تر و خسارت دیدگان روزبروز مظلوم تر واقع بشوند و نبود امنیت در جامعه بیداد کند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
قانون داریم ولی مجری جسور قانون نداریم
موافقان حذف مجازات اعدام چه پاسخی دارند ؟؟؟
موافقان حذف اعدام خودشان را در وضعیت هولناک این جنایت قرار دهند. روشنفکری به سبک فساد معنی ندارد.
فقط اعدام.
فقط اعدام
فقط اعدام
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۴
جرم يك بيماري است با سيستم قرن هيجدهمي و اعدام كردن تنها صورت مساله پاك مي شود. بعلاوه اعدام چهره خشني از قانون نشان داده و عملا باعث تشديد جرائم شديد مي شود چون طرف متوجه مي شود اغماضي نيست و طعمه هاي خود را مي كشد. بهرحال در همه جاي جهان سعي مي كنند ريشه اجتماعي جرم خشكانده شده و در عين حال كمتر افراد را به زندان بياورند با انجام دوره هاي بازبيني و يا انجام خدمات اجتماعي.. بهرحال براي جرائم سنگين هم تعاريف خاص خود را دارند اما اعلام حكم بدون فكر و احساسي مثل اعدام عواقب شديدي دارد بطور نمونه ممكن بود اين دختر و پسر جوان كشته مي شدند..و
البته اقا مهدی بعد چند ماه پس از اخذ تعهد باز بیرون ولو هست فکر می کنید این چنین لجن هایی اولین بار است بازداشت می شوند.
باید اعدام شوند. اینها از حیوان درنده هم وحشی تر هستند.
فقط اعدام
هر روز تجاوز
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۴
هر روز یه خبر از تجاوز
فکر میکنین چند تا از تجاوزها رسانه ای میشن ؟ مطمئن باش اینها یک دهم تجاوزهایی که رخ میده نیست .
اگر اعدام نشوند گستاخ تر شده وصدها زن ودختر دیگر را مثل گرگ پاره میکنیندد امنیت کشور در گروه اعدام اینها در ملا عام است این نوعی داعش است تحقیق چرا طرفاعتراف کرده قاضی اینقدر لوسش نکند تا بگویند دروغ است
همین بلا را باید سر خانواده هایشان بیاورند.
تجاوز به عنف مساوی است با اعدام. علاوه این که حکم سرقت و از دیوار خانه مردم بالا آمدن هم بر اینان صادق است. شکنجه جسمانی و روانی نامزد هم از جانب دیگر! به نظر نمی رسد حکمی کم تر از اعدام روا باشد.
الان چند نفر راه مي افتن برن كسب بخشش كنن براي اين سه مجرم بي پناه. ايرانه ديگه
تابناک ! این جرم در ایران اتفاق نیافتاده . اشتباه شده . این مدل جرم ها مخصوص بلاد کفر است .
برابر قانون برخورد قاطع
صد رحمت به حیوان، شرم بر این جانوران انسان نما
کاش مثله کردن در مورد چنین افرادی آزاد بود تا با با مثله اعدام کنند.
اعدامشان كنيد و رسانه ايي شود
به روساي قوه قضائيه بايد گفت اگر اين مسئله براي شما و خانواده خودتان اتفاق مي افتاد چه حكمي صادر مي كرديد.
همان حكم را براي اين گرگ آدم نما صادر كنيد در همان شهر
اینها را علاوه بر جرم تجاوز به جرم حماقت هم باید محاکمه کنند آخه وقتی میدونی که مجازات این کار اعدامه واقعا احمقانه اس دست به چنین کاری زدن
خدایا خودت کمک کن ظاهرا از دست بندگان شما کاری ساخته نیست روابط و چاقو کشی بجای اجرای قانون نشسته
آبادان؟! اونجا که برای شکستن محاصره بهترین فرزندانمان را دادیم؟!
محمد؟! ابوذر؟!مهدی؟! ننه باباهایی که این اسامی رو برای بچه هاشون انتخاب کردند قطعا برمبنای عقبه عقیدتی اینکارو کردند پس چرا اینها اینجوری از آب در اومدند؟!
تعرض به دختر جلوی چشمان نامزدش؟! والله بالله لاتهای عرق خور کلاه مخملی کافه رو همه فن حریف هم به خودشون جسارت چنین غلطهایی رو نمی دادند.
کجا اشتباه کردیم که اوضاع اجتماعی ما هر روز بدتر از روز پیش میشه؟! این مملکت نتونسته چهار تا جامعه شناس تربیت کنه که به باز مهندسی این کلاف سردرگم بپردازند؟! یا اصلا ارج و بهایی برای این امور و دانش آموختگانش قائل نیستیم؟!
این سه نفر اعدام می شوند و حقشان هم نیز همین است ولی این پایان ماجرا نیست و این دور باطل ادامه پیدا خواهد کرد و شکست تئوریهای حاکم بر نحوه مدیریت کشور را جار خواهد زد.
اگه بي پول باشند نميتونند اعدامشون كنند چون بايد ديشون بدن بي پولي يعني مردن بهتر از زنده بودن
اگر چند بار از این قبیل موارد در را ملا عام اعدام کنند همه حساب کار دستشان میاید که اینقدر بی شرم و حیا نباشند
به خاطر یک لحظه هوس این آدمهای کثیف زندگی زوجی را دچار بحران بزرگی کردند که تنها حکم اعدام این اشخاص می تواند التیام بخش روح روان این خانواده باشد
يكي از متهم‌ها مهدي ٢١ ساله نام دارد و مردم آبادان او را به خاطر خلاف‌هايش مي‌شناسند!
نیروی انتظامی تشکر تشکر
قوه قضاییه کلاه تو بگذار بالاتر
به امید روزی که چنین بلای بر سر خانواده مسئولینی بیاید که در این مسیر کوتاهی های عمدی می کنند.
نه بابا اگه آشنا داشته باشند میتونند حقشان را بگیرند ودرصورت دیگر پرونده مقتومه میگردد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
مختومه
جالب بود واقعا
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
به نظر خیلی از این داستان وحشتناک کیف کردی زیبا خانم مواظب خودت باش!
اون یارو دوست پسرش بوده یا نامزدش؟مطمئن باشید پای دختره یه جایی وسط ماجراست.اینا هم که مدام بلدن بگن فقط اعدام مراقب کج روی بعضی از زنها و دخترا باشید اعدام پیشکش.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
نوشته نامزد رسمی توی احمق میگی دوست پسر؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
خدا رو شکر که تو قاضی نشدی!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
بفرض که دوست پسرش بوده. که چی ؟ مجوز میشه که بقیه از دیوار خونه طرف برن بالا؟
کثیف تر از نسل امروز مردای ایرانی فقط و فقط خودشونن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۴
نکنه تو هم سریع وسوسه میشی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۴
خوب دوست دخترش باشه. به همین دلیل بقیه میتونن برن بهش تجاوز کنن ؟
فقط اعدام
دارو دسته خلافکار معروف خانواده قربانی را با تهدید و تطمیع تحت فشار میگذارند برای رضایت دادن و در بسیاری موارد متاسفانه موفق هستند .
هرسه نفر باید اعدام بشوند
اينجور افراد پس از تنبيه ، لااقل بايد تحت نظر كلانتري محل بوده و هر هفته خودشان را به كلانتري معرفي كنند
تصورش هم خیلی سخته،،
فقط اون زمان مادربزرگ کجا بود!؟
مملکتی جوانان غیور دارد و تن آمریکا و اسرائیل همواره می لرزاند چگونه است که نمی تواند امنیت در کشور برقرار کند آیا کا بسیار سختی است؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اذيت و آزار

استفاده از اين عبارت به جاي تجاوز به عنف كه عيناً در قانون آمده جاي سوال دارد.
كودكي مادرش را اذيت مي كند با تعبير بالا مورد تجاوز قرار مي دهد.
بچه اي دوستن را آزار مي دهد با تعبير بالا مورد تجاوز قرار مي دهد.
خداييش مسخره است.
آقای قاضی لطفا بدون نوبت اعدام شوند اگر خدا شناسی فکر کن از اقوام خودتت مورد تجاوز قرار گرفتن.
تابناکیهای عزیز کمی هم ریشه یابی کنید کار شما فقط انتشار اخبار مایوس کننده شده ما خوانندگان چه میتوانیم کنیم
اینها را به مسولین مرتبط منعکس کنید پناه بر خدا
متهم كه مهدي نام دارد
هنوز بعد از 40 سال تماشاي سريال هاي تلفيزيوني ياد نگرفتي كه اسم متهم مهدي نميشه؟. بي‍‍‍‍‍‍‍‍‍جني خسرويي اوستايي چيزي دم دستت نبود؟ اسم عربي و جنايت؟ مگه ميشه مگه داريم؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
با شما موافقم مطمئن باش اگه قرار شد فیلیمی از این واقع ساخته بشه حتما اسامی ناب شاهنامه ای و پارسی رو واسه مجرمین انتخاب میکنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۴
دهه 60 اين طوري بود. جوان بد كوروش بابك خسرو ويا كتايون و.. بودند. افراد نيمه مثبت علي رضا مريم زهره بودند. بچه هاي خيلي مثبت ابوالقاسم وابوالفضل و غلامعلي و يا فاطمه و زينب بودند.
چرا دسنگاه قضا برخورد نمی کند باید اعدام در حضور عموم مردم اگر دخترخودشان بود چه کاری می کردنند
طرف به خلاف در آبادان معروف هست بعد راست راست راه می رود آسیابش هم همه چیز خورد می کند کیف قاپی تجاوز دزدی و.... یقین دوباره پس فردا ولش می کنند تا به زور قمه برود رضایت هم بگیرد
کار بجایی رسیده که ملت تو خونه خودشونم امنیت ندارن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۴
حالا اولشه
اینها رو نباید اعدام کنن
ناحیه تناسلی شون رو قطع کنن و بزارن از درد و خونریزی بمیرن!
باید جلوی چشم مردم اینکار رو بکنن تا درس عبرتی بشه برای ادم های هرزه
حکم این مجرمین‏ اعدام است ولی باید رسیدگی به پرونده سریع و اجرای حکم نیز در اسرع وقت باشد تا تاثیر گذاری آن بیشتر باشد. در مورد کسانی هم که برای کامنتهای بالا منفی داده اند امیدوارم خودشان به همین بلا دچار شوند تا ببینیم بازهم منفی می دهند یا نه.
لطفا سریع اعدامشان کنید
اعدام
فقط اعدام خصوصا دایی
پاك كردن اين كثافت هاي آباداني فقط با اعدام
از این نوع فجایع در غرب فیلم میسازند . نمونه آن فیلم شهروند تابع قانون است. اگر میشد در این زمینه ها با ساخت قیلم و مستند آگاهی رسانی کرد. مانند فیلم لانتوری. تاثیر زیادی در کاهش این نوع جرائم میداشتیم. در هر صورت مجازات اعدام آن هم با سرعت و قاطعانه و بدون چشم پوشی میتواند درس عبرت خوبی باشد.
قانون چقدر باز دارنده هست؟ مهدی ۲۱ ساله که همه او را به خاطر کارهای خلافش می شناسند! این یعنی چی؟
اینا از داعش هم بدترن . بدبخت اسم داعش بد در رفته
اعدام کافی نیست چون این دختر از این پس ذره ذره میمیمرد و دائم زجر خواهد کشید و نامزدش هم همین حال را دارد مرتکبین این جنایت باید هر روز زجر بکشند تا بمیرند زندان با اعمال شاقه و سپس اعدام
باید در بشکه قیر مذاب زنده زنده پخته شوند.
اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام بعد از اعتراف بدون معطلی ...اگر قاضی یرونده به غیر از این حکمی صادر کند نعوذ بلله با آنان شریک جرم است
با سلام
قضات عالی رتبه دادگستری آبادان لطفا این اشرار را که امنیت کشور را خدشه دار کرده اند را بسرعت 24 ساعته محاکمه و حکم تیرباران هر سه شرور را صادر و فورا حداکثر تا پایان هفته آتی حکم تیرباران آنها را اجرا فرمایید تا سایر اشرار بدانند که اگر بر شرارتهای خود اصرار ورزند و آسایش و امنیت را سلب کنند بدست عدالت گرفتار و تیرباران میشوند.
دختره حتما یه جایی کارش می لنگیده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۴
حالت خوبه روانی برای خانواده خودت هم اتفاق می افتاد همین رو میگفتی
بیرنگ
| Australia |
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۴
چون می لنگیده باید گروهی بهش تجاوز کنن . واقعا شما انسانی ؟ حتما خودتم جای اون پسرا بودی همین کارو می کردی . شرم بر شما کوته فکران باد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۴
متاسفم برات با این حد تفکرت،روزی اگر در این چنین
ستمی قرار بگیری
فقط اعدام
مردم بیمار
بدبختی و فساد و ..... تا یک؟
مصیبتهای از این قبیل تا کجا؟
آبادان و خرمشهر پر از مهاجران غیرقانونی عراقی شده که و متاسفانه دیگه نمیشه این غیر بومی هارو از بومی و تشخیصشون داد، به صورت روزانه از عراق میان خرمشهر و آبادان و گاه تا یک هفته خانه آشنایان طایفه ایشان میمانند.......
باید هر 3 نفر رو اعدام کرد و به مدت 24 ساعت در مرکز شهر در هوای 50 درجه آویزان نگرشون داشت.....


در ضمن اینها حتما دوستانی مثل خودشان دارند، باید تمامی دوستانشان نیز دستگیر شده و تحت بازجویی شدید به خلافهایشان اعتراف کنند...
به همین خیال باشید چند روز دیگه آزادشون میکنند و حداکثر 99 ضربه شلاق و دو سال تبعید به مناطق بد آب و هوا تبعید میشوند
پسرمن چندسال پیش درآریاشهرموردحمله ۴موتورسوارکه مسلح به چاقووقمه بودندقرارگرفت ولپ تاپ وموبایلشوبردن به فاصله سه ماه بعد همکلاسی پسرم که او هم لپ تاپ داشت درمقابل خانه ماموردحمله دوموتورسوارقمه بدست قرارگرفت چندماه بعدبازدرآریاشهر خواهرهمسرم باچاقوموردحمله قرارگرفت وبازردن چاقوبه دستش موبایلش رابردند سه حمله به اعضای یک خانواده کمتراز یکسال درمنطقه آریاشهر !!!!
الان باوجوددرآمد ماهانه بالای بیست میلیون توسط من وهمسر پزشکم نزدیک چهارصدمیلیون تنومان خرج کردیم تابه کانادامهاجرت کنیم چرا؟واضحه چون امنیت نداریم !!!!
پاسخ ها
حمیدخان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
چرا به جای کانادا نرفتید کوکاکولا ؟
م
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
!همکلاسی پسرت از اعضای خانواده است؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
واقعا این همه بلا سرتون اومده؟ یه خورده مشکوکه ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۴
حمید خان کوکا دوست داری
یه روز این اتفاق برای شما هم میوفته دیر نیست اون موقع
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۴
من بجای شما بودم راه قانونی رو میرفتم یعنی شکایت از پلیس به دلیل ناتوانی در برقراری امنیت. شما میتوانید با شکایت از پلیس هم به خود و هم به مردم این منطقه خدمت بزرگی کنید و صد البته تصمیم برای مهاجرت حق شماست ولی اگر بنده جای شما بودم حتما و قطعا با مدارکی که داشتم از دست پلیس به دلیل ناتوانی در انجام وظیفه شکایت میکردم. مطمئن باشید تاثیر درستی دارد
فقط اعدام واعدام و باز هم اعدام هر چه سریعتر تا اثر بخشی بیشتری داشته باشد . سریع سریع و سریع
آقایان قوه قضاییه، گور پدر هرچی سازمان بین المللیه که میخواد ما رو سرزنش کنه!! به فکر امنیت مردم باشید! طرف از دیوار خانه بالا اومده!! حرز شکسته!!
اینها را با دسبند ،وپابند ،تحویل آن دو نامزد جوان بدهند ،تا آنان ،خود تصمیم بگیرند ،چگونه ،تلافی کنند ،؟،،،
خدایا پناه میبریم به تو از فتنه و هرج و مرج...طرف تو خونه اش در چاردیواری خونه اش نشسته و مورد تجاوز قرار می گیره...خدایا خودت رحمی به ما کن
واقعاً حیف است برخی از حیوانات انسان نما از هوای کره زمین تنفس بکنند.
انچه که مشخص است. عمل این ادمهای شرور قابل دفاع نیست شرم اور و باید دادگاهی شوند. ولی صحبت من با ان ادمهایی است که اینقدر راحت حکم اعدام و سر زدن و دست زدن می دهند. دنبال داعش نگردیم. بخش زیادی از. مردم ما خود داعش هستند از داعش هم. قصی القلب تر وای بر ما که چنین ادمهای نادان و سطحی انتفام جو داریم. از. ماست که بر ماست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
به نامزد خودتم این اتفاق بیافته انقد روشنفکر میشی
با اینکه داستان کمی مشکوکه و احتمال دیگه ایی هست ولی با این حال یک گروه داعش رو باید نگه داشت و استخدام کرد واسه رسیدگی به این جور فجایع !!!
پناه بر خدا از شر شیطان رجیم
بزرگترین نعمت الهی امنیت است اگر در خانه امنیت نباشد پس از جامعه چه توقعی خواهیم داشت تسریع در رسیدگی دادرسی وصدور حکم توسط قضات محترم موجب ارامش مردم حتی خانواده خودشان خواهد شد
باور کنید درسوریه وافغانستان اینطوری ناامنی نیست که توخونش تجاوز کنند
خیلی جالبه که مدعی داشتن جامعه ای امن هستیم
حال اگر این دختر تنها بود ، هزار حرف و حدیث هم براش در میاوردن
جامعه متعصب و عقب افتاده ما راه به جایی نمی بره
0خوب بودخبراعدام فوری این اشخاص رواعلام میکردید
یک جرمشان که حمله با سلاح سرد است، و حکم اعدام را برای آنها را رقم میزند،
برای سرقت و تجاوز هم باید به استرداد اجناس به سرقت رفته، و شلاق و زندان محکوم شوند
بعضی ها هار شدن
مملکت را برو
ازدواج اسان تخلیه هیجانات جنسی جوانان مطابق برنامه مدون این چاره کاراست اعدام گره کشا نیست
این ماجرا بو داره ،باید تحقیقات بیشتری به عمل بیاد ،
در ضمن میدونستین در بعضی از ایالتهای امریکا مجازات تجاوز ،اعدام است !
اعدام سريع هرسه نفرخارج از نوبت
پس از بارجویی باید در ملا عام مجازات شوند تا درس عبرت دیگران شود
بهترین اقدام اعدام در همان شهر و در حضور مردم است تا درس عبرت بشود و تا حدودی جلو موارد دیگر گرفته شود.
باید مامورین به محض دستگیری بدون محاکمه می کشتنشان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۴
برای چندمین بار پیاپی دزدان وسایل و زاپاس ماشینم را دزدیدند و من هم زنگ زدم به 110 و مامور آمد از او گله کردم که چرا این ها را جمع نمیکنید و یا چرا نمیزنید آش و لاششون کنین تا از این کارا نکنن. جواب جناب پلیس خیلی جالب بود. او میگفت هر روزه این ها رو میگیریم دو روز نگهشون میدارن بعد ولشون میکنن بعد خاطره جالبی گفت در مورد زد و خورد با یک دزد که دزده باهاش درگیر شده و اون هم از خودش دفاع کرده و دست دزده شکسته بود و سرش . این جناب پلیس میگفت من یکساله دارم میرم دادسرای نظامی و میام که ثابت کنم دفاع از خودم بوده بعد دوستمون آقا مرتضی میگه مامورین باید حین ارتکاب جرم میکشتنشون.
خانه از پای بست ویران است. کار به جایی رسیده که تو خونه خودت هم امنیت نداری. بر سر ایرانی ها چی اومده؟ چرا انقدر هار شدیم. کاش روی معنویاتمون کار کنیم.کاش چشممون رو بر روی اون چیزی که مال ما نیست ببنیدیم. ای کاش وجدان بیدار داشتیم ... ای کاش
اعدام برای چی؟ مگر این سه نفر به اسید پاشی اعتراض کرده اند که مستحق اعدام باشند؟
در ماه رمضان این اتفاق افتاده؟ واقعا جای تاسف است.
قدیم ترها قبل از انقلاب دل مردم خوش بود که ماه محرم و رمضان خلاف کارها هم خلاف نمی کردند.
قبل از هر فکری راجع ب اعدام باید ریشه های این دست ناهنجاری ها اعم ازبیکاری بی عدالتی های اجتماعی اعتیاد شناخته بشه و در پی درمان ریشه مشکلات بود این حقیقت جامعه ماست این فقط نوک قله کوه یخه و حقیقت چیزی فرا تر از این حرفهاست
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی