بازدید 4376

انهدام ۲ باند مسلح در جنوب شرق کشور

کد خبر: ۷۰۶۴۲۳
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳ 24 June 2017
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام ۲ باند مسلح مواد مخدر، دستگیری ۴ قاچاقچی حرفه‌ای و کشف یک تن و ۷۷۲ کیلوگرم مواد افیونی در عملیات تکاوران پلیس در جنوب استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، به‌نقل از روابط‌عمومی نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان، سردار حسین رحیمی اظهار داشت: به دلیل موقعیت خاص منطقه‌ای و همجواری استان سیستان و بلوچستان با 2 مرکز مهم تولید و قاچاق مواد مخدر، مبارزه با این پدیده خانمان سوز اولویت اصلی پلیس استان قرار دارد و اعضای باندهای مسلح مواد مخدر به طور مداوم مورد رصد و پایش قرار می‌گیرند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: در راستای این مبارزه شبانه‌روزی ماموران انتظامی شهرستان‌های سراوان، ایرانشهر و سیب و سوران با پایش‌های دقیق و تخصصی و اشراف اطلاعاتی اعضای یک باند مسلح را که از مناطق صفر مرزی به صورت مسلحانه و با استفاده از خودروهای کوهستانی و تیزرو اقدام به جابه جایی مواد مخدر به جنوب استان می‌کردند، را شناسایی کردند.

وی تصریح کرد: اعضای این باند مسلح پس از اینکه در ارتفاعات بین سراوان و ایرانشهر وارد کمین تکاوران پلیس شده با آنها به صورت مسلحانه درگیر می‌شوند که پس از مدتی درگیری مسلحانه ضمن توقیف 4 دستگاه خودرو یک تن و 248 کیلوگرم تریاک، 52 کیلوگرم هروئین و 2 قبضه سلاح کلاش را کشف کرده و 3 قاچاقچی حرفه‌ای را دستگیر کردند.

رحیمی با اشاره به شناسایی یک باند مسلح مواد مخدر دیگر، گفت: در این عملیات ماموران انتظامی شهرستان‌های خاش و مهرستان پس از شناسایی قاچاقچیان مسلح و تیراندازی سوداگران مرگ به سمت آنها، با آنان درگیر شده و پس از حدود نیم ساعت درگیری مسلحانه ضمن توقیف 2 دستگاه خودرو و دستگیری یک قاچاقچی، 472 کیلوگرم تریاک را کشف کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی و حضور محسوس و نامحسوس در تمام نقاط این استان پهناور اجازه نمی‌دهد قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت در هیچ نقطه‌ای احساس امنیت و آرامش کنند و برخورد پلیس با آنان برخورد قاطع است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار