بازدید 4404
۱

قیمت تمام‌شده و حاشیه‌سود شاخص قیمت‌گذاری پژو ۲۰۰۸

عضو کمیسیون صنایع و معادن با بیان اینکه شرایط شرعی و قانونی معامله باید در قراردادها رعایت شود، گفت: در قراردادها به عنوان شرط ضمن عقد ذکر می‌شود که قیمت قطعی خودرو در زمان تحویل مشخص می‌شود.
کد خبر: ۷۰۶۵۰۷
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵ 24 June 2017
حمیدرضا فولادگر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص شرایط فروش و قیمت گذاری محصول مشترک پژو و ایران خودرو، گفت: شرکت‌های خودروسازی محصولات خود را معمولا به صورت فروش نقدی و پیش فروش به بازار ارائه می‌کنند و در زمان تحویل محصول قیمت نهایی مشخص می‌شود.

نماینده مرد اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پیش فروش محصولات دارای رویه خاص خود است، گفت: شرایط شرعی و قانونی معامله باید در قراردادها رعایت شود و این نوع فروش جدید نیست، در گذشته نیز شرکت‌های خودرو ساز با همین روش‌ها محصولات خود را به فروش رسانده‌اند، در قراردادها به عنوان شرط ضمن عقد ذکر می‌شود که قیمت قطعی خودرو در زمان تحویل مشخص می‌شود.

فولادگر با تاکید بر اینکه در صورتی این محصول وارداتی باشد با 45 درصد تعرفه‌ای که به آن تعلق می‌گیرد قیمت ریالی خودرو با قیمت جهانی آن اختلاف داشته باشد، تصریح کرد: خودرو پژو 2008 ساخت مشترک ایران و فرانسه است که قیمت آن بر اساس فرمول قیمت تمام شده و حاشیه سود تعیین می‌شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اگر این محصول انحصاری باشد شورای رقابت می‌تواند به موضوع قیمت آن ورود کند، خاطرنشان کرد: قیمت این محصول برای عرضه به بازار کشور 100میلیون تومان اعلام شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
با یه ماشین درجه دو اروپایی ملت رو گذاشتن سرکار!نه قیمتش مشخصه نه میشه توی سایت ثبت نام کرد!جالبیش اینه توی سایت های خرید و فروش خودرو حواله خودرو تا رقم 80 میلیون به وفور دیده میشه!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل